Vierailija

En kiitä,sillä siihen ei ole aihetta. Sen sijaan: Hyvästi.

Kommentit (17)

Vierailija

Ap rakas, et kai aio tehdä itsellesi mitään? Se ei varmasti ratkaisisi mitään, ethän tee sitä. Ajattele lähimmäisiäsi, toivoa on vielä.

Paljon voimia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kirjoitan ostoslistaa:

-leipää
-mehua
-margariinia

Älä tee noin itsellesi, osta voita!

Olen kyllä mietinyt tuota mutta rasvan määrä on sittenkin margariinissa niin paljon pienempi...
Muuten en käytä kevyttuotteita ja aspartaamilla makeutettujen virvoitusjuomien juomisen olen vähentänyt ihan minimiin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

-leipää
-mehua
-margariinia

Leivän päälle ei tarvita voita eikä margariinia, jos sille laittaa muita leikkeleitä. Jos ei laita niin laadukas oliiviöljy on miljoona kertaa parempi vaihtoehto kuin kumpikaan noista. Ja paistamiseen samoin.

Vierailija

Ap, missä olet, vastaa?

Miten te jotkut viitsittekin pilailla tähän ketjuun, juu-u, voi olla provo, mutta mitäs jos ei olekaan?

Itseltäni on läheinen itsensä tappamalla täältä oikeasti lähtenyt, joten en halua pilailla.

-2

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

-leipää
-mehua
-margariinia

Leivän päälle ei tarvita voita eikä margariinia, jos sille laittaa muita leikkeleitä. Jos ei laita niin laadukas oliiviöljy on miljoona kertaa parempi vaihtoehto kuin kumpikaan noista. Ja paistamiseen samoin.

Muita leikkeleitä? Muita kuin? Voi ei lie leikkele, vai onko?

Aplle sanoisin, että sinulla on oikeus päättää elämästäsi. Hyvää makaa ja kevyet mullat.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat