Vierailija

Oletteko naiset alkaneet jättää semmosta n.1 cm leveä viiva?Vai alkaa jo posliini kyllästyttää teitä.Vai minkälaista alapää leikkuuta suositte nykyää?

Kommentit (19)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kaikki pois. En näe mitään seksikästä etujarruraidassa.
oletko kaun ollu täysposliini?Annatko ikinä miehes sheivata sua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

"vaihtuuko posliini viivaksi?" Ei. En pidä sängestä, joten en ala kasvattamaan. Muutenkin helpompi sheivata kaikki kuin alkaa rajailemaan. Muutoinhan voisin saman tien väkertää sinne vaikka tähden :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lähden risteilylle.

Parantelen ennen lähtöä entisen lookin ;)

N 45

Sheivaatko kaikki pois?Vai joku muu malli?Laitatko mitää seksikkäitä alusasuja päälle kun lähdet laivalle?T.M42

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nyt kiitorata.

Onko ehdotusta, kiitorata vai täysi posliini :)

Välillä se kiitorataki näyttää seksikkäältä.Mut suuseksiä ajatellen ni posliini on ihan ehdoton sillon.Kummasta itse tykkäät?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kiitorata.

Välillä se kiitorataki näyttää seksikkäältä.Mut suuseksiä ajatellen ni posliini on ihan ehdoton sillon.Kummasta itse tykkäät?

Kiitorata kummulla, muutoin posliini

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kiitorata.

Kiitorata kummulla, muutoin posliini

Ah.Se varmaa näyttää hyvältä.Oletko kaun pitänny tommosta mallia?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen, useamman vuoden
Tykkääkö miehes kans siitä mallista?Mikäs malli miehelle sopis?Itsellä on kullin yläpuolella pieni kolmion muotoinen sänki.Muuten posliini pallit.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Posliini vaihtuu viivaksi itsestään kun siirtää katsetta aavistuksen alaspäin... :D

Hahahha, saanko lainata tätä "lainia"? (joka muuten sai juurikin uuden merkityksen :D), koska mulla sama! Eli tän palstan mukaan vain pedofiilien himoitsema ja pikkytön piNppi, eiku anteeksi etupylly, mut kuitenkin.

Ja joo, ikää yli 30 ja olen äiti, syvimmät pahoitteluni etteä omaan viivapillun. Posliini oli ihan oma valintani. Noin muuten veikkaisin, etten hirveästi voinut vaikuttaa vaginani ulkomuotoon.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Posliini vaihtuu viivaksi itsestään kun siirtää katsetta aavistuksen alaspäin... :D

Hahahha, saanko lainata tätä "lainia"? (joka muuten sai juurikin uuden merkityksen :D), koska mulla sama! Eli tän palstan mukaan vain pedofiilien himoitsema ja pikkytön piNppi, eiku anteeksi etupylly, mut kuitenkin.

Ja joo, ikää yli 30 ja olen äiti, syvimmät pahoitteluni etteä omaan viivapillun. Posliini oli ihan oma valintani. Noin muuten veikkaisin, etten hirveästi voinut vaikuttaa vaginani ulkomuotoon.

Ole hyvä vain:)
Mitäpä sitä vinttivikaisten kommenteista tarvii välittää.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat