Muistatko mitä sanoit, kun vauva syntyi?
Mä varmaan sanoin jotain et moikka. Mut näköjään jengi on sanonu vaik mitä. http://yle.fi/aihe/artikkeli/2015/12/21/ei-tullut-ruma-ja-muita-legenda…
Kommentit (13)
Joo, hätäännyin kun vauva ei hengittänyt ja kyselin vain että mikä sillä on, ennen kuin hänet vietiin pois. Ei ehtinyt mitään miettiä. Itse jäin pariksi tunniksi tikattavaksi ja vauva vietti muutaman päivän lämpökaapissa.
Ekat sanat vauvalle, jota nostettiin syliini oli "mites tää sun hiusraja" :D en jotenkin ajatellut kai mitään, se vaan tuli suusta. Vauva siis näytti pälvikaljuiselta, hiusraja alkoi keskeltä päälakea ja tukka oli tumma, pitkähkö ja tuuhea muuten.
ONKO SE TYTTÖ????????
Kolme poikaa meillä ja ultrassa oli luvattu tyttöä mutta miehen kanssa ei uskallettu täysin uskoa siihen...
Oli se tyttö!!!!! ♥
En tainnut oikein sanoa mitään, huudahtelin ja itkin vaan.
Mieheni kannusti minua Seppo Rädyn sanoin: "tempaise niin että pillu repee". Ja niinhän se repesikin. :( Huusin sen v-sanan.
Pojasta "onko tuo nyt meien" tämä väläys tuli puolentoista vuorokauden valvomisen päätteeksi :D ja tytöstä "minähän sanoin,tyttö se on" :)
En muista. Mutta kiukkuiselta se pikkutyttö näytti, ja salaa olin ylpeä siitä, että hän näytti sisuuntuneelta.
' sillä on mun hiirenpyllyleuka ' tais olla mun ekat sanat vauvalle :)
Muistan (muistaakseni itsekseni) ihmetelleeni että onpas se puhdas (ei yhtään kinaa, odotin että olisi ihan sen peitossa) ja todella lämmin! Ja outoa oli se ettei mua yhtään itkettänyt vaikka telkkarissa näkyvät synnytykset saa mut usein itkemään. Taisin sanoa jotakin että jaa tämännäköinen kaveri siellä masussa on majaillut...oi, nyt kun kirjoitan niin muistan niin elävästi sen euforian mikä valtasi heti synnytyksen jälkeen hetken aikaa.