Vierailija

Mitä tästä pitäisi ajatella: mies on tehnyt selväksi että ei halua sitoutua, nyt kuitenkin lähettelee koko ajan hempeitä viestejä ja kertoo kaipauksestaan. En ymmärrä. Olen ottanut etäisyyttä ja ajattelen, että mulle ei pelkkä nähdään välillä riitä. Ei olla edes näkemässä hetkeen, koska olen matkoilla. Vientiä on muutenkin, joten ei ole tarvetta mihinkään hauskanpitoon vaan. Näkemyksiä, miehiltä erityisesti?

• ylös 12
  • alas 1

Kommentit (17)

Vierailija

Ei se sinusta mitään halua, nauttii vaan saamastaan huomiosta ja mukavasti hivelee itsetuntoa kun joku ihailee.

• ylös 23
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mikset sitten tee selväksi miehelle että tämä oli tässä, mulle ei riitä pelkkä panokaveruus. Ehkä hempeily on miehen tapa houkutella sua alleen, älä ota niin tulkiten. Pelimies osaa visertää!

• ylös 17
  • alas 0
Vierailija

Haluu vetää rojut tupaan ja ihan jees kun joku lortto pyörii jaloissa ennen kevätkiimaa..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mikset sitten tee selväksi miehelle että tämä oli tässä, mulle ei riitä pelkkä panokaveruus. Ehkä hempeily on miehen tapa houkutella sua alleen, älä ota niin tulkiten. Pelimies osaa visertää!

Höpöhöpö. Ehkä mies on muuttanut mieltään. Katso rauhassa kortit loppuun. Ei miehet tajua itekkään ittejään. Aika kertoo missä mennään. High maintenance prinsessat jää yleensä yksin kiukuttelemaan, kun maailma ei tottelekaan!

• ylös 3
  • alas 12
Vierailija

Kysyin mieheltäni ja hän sanoi, että selvä tapaus, haluaa seksiä ilman sitoutumista yhteen naiseen.

• ylös 11
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kysyin mieheltäni ja hän sanoi, että selvä tapaus, haluaa seksiä ilman sitoutumista yhteen naiseen.

..
Jatkoi selostusta, että haluaa iskeä muita naisia, mutta kun se on aina vähän epävarmaa, niin yrittää varmistaa, että saa sitä ainakin jostakin.

• ylös 11
  • alas 0
Vierailija

Mielestäni aloittajan on aiheellista pohtia, mitä itse haluaa. "Olen ottanut etäisyyttä ja ajattelen, että mulle ei pelkkä nähdään välillä riitä. "   Tuossahan tuo kulminoitui aika selkeästi.

Vierailija

Omat ja tuttavien kokemukset: Yleensä toi viestittely ja hempeily kestää tismalleen niin kauan, kunnes innostut ja alat luottaa, että jutulla onkin mahiksia. Sitten taas vetäydytään, "kun on niin ahdistavaa". Onko kyse metsästämisestä vai yksinäisyydestä (josta sitoutumiskammoinenkin voi kärsiä), sitä on vaikea sanoa, mutta äärimmäisen harvoin tuntuvat kumminkaan pystyvän ryhtymään suhteeseen. Sanoisin, että älä noteeraa noita viestejä, jos mies ei itse peru sanomaansa ja ole ihan eri mieltä nyt. Jos juttu on jäänyt kutkuttamaan itseäsi, niin kysy ihan suorin sanoin, että: "Niin tarkoitatko, että nyt oletkin valmis seurustelemaan kunnolla". Älä anna mahdollisuutta mihinkään ympäripyöreään. Ja vielä: herranjestas mä olisin tarvinnut tämän neuvon pari vuotta sitten. Haaskasin kertakaikkiaan aikaani, kun yritin mukautua toisen toiveisiin ja varoa ahdistamasta, koska tykkäsin niin hirveästi. Eihän siitä tietenkään mitään tullut...

• ylös 11
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä tästä pitäisi ajatella: mies on tehnyt selväksi että ei halua sitoutua, nyt kuitenkin lähettelee koko ajan hempeitä viestejä ja kertoo kaipauksestaan. En ymmärrä. Olen ottanut etäisyyttä ja ajattelen, että mulle ei pelkkä nähdään välillä riitä. Ei olla edes näkemässä hetkeen, koska olen matkoilla. Vientiä on muutenkin, joten ei ole tarvetta mihinkään hauskanpitoon vaan. Näkemyksiä, miehiltä erityisesti?

Ehkä mies ei itsekään tiedä mitä haluaa tai sitten yrittää saada seksiä käyttäytymällä hempeästi.Jos kerran on muutenkin vientiä,miksi tuhlaat aikaasi tuollaiseen tyyppiin?

Vierailija

Kiitos kommenteista. Halusin hänestä enemmän ja tietenkin satutti kun selvisi, ettei hän halua suhdetta. Kaipaa nyt tietenkin sitä helppoa seuraa mitä musta sai ja ihailua sekä seksiä. Keskityn ihmisiin, joilla ei ole noin häilyväinen mieli. En ymmärrä, miten joku voi ajatella toisesta noin hyötytarkoituksessa, itse olen aina tehnyt selväksi, jos en ole vakavasti kiinnostunut, enkä ole käyttänyt ketään huvina itselleni. Tylyä.

• ylös 10
  • alas 2
Vierailija

Jotkut naiset lankeaa tuohon, ei saa olla hölmö. Jos mies sanoo, ettei halua sitoutua tai mitään vakavaa, niin kannattaa uskoa siihen eikä lähteä mukaan mihinkään vonkausleikkiin, koska sitä tuo on. Kaipaa sinun pildeäsi ja varmaan myös sinulta jotain kehuja, joka kohottaa egoa. Vakavissaan olevat ihmiset eivät leiki mitään "eipäs juupas" -leikkejä. Enkä sano, että tämä on mikään miesten juttu! Myös naiset harrastaa tätä, kun haluavat kehuja ja pitää jotain varalla.

• ylös 11
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei se sinusta mitään halua, nauttii vaan saamastaan huomiosta ja mukavasti hivelee itsetuntoa kun joku ihailee.
Tämä pointti! Näitä on nähty. Onneksi ei tarvitse olla tekemisissä näiden pikku narskujen kanssa. Lisäksi kaveri kaipaa seksiä, ei sinua. Naisten pitäisi kyllä kunnioittaa itseään enemmän ja jättää nämä huomion kaipaajat ja muut pikkupojat pois laskuista. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kiitos kommenteista. Halusin hänestä enemmän ja tietenkin satutti kun selvisi, ettei hän halua suhdetta. Kaipaa nyt tietenkin sitä helppoa seuraa mitä musta sai ja ihailua sekä seksiä. Keskityn ihmisiin, joilla ei ole noin häilyväinen mieli. En ymmärrä, miten joku voi ajatella toisesta noin hyötytarkoituksessa, itse olen aina tehnyt selväksi, jos en ole vakavasti kiinnostunut, enkä ole käyttänyt ketään huvina itselleni. Tylyä.

Huonoitsetuntoiset ihmiset voivat tehdä noin. Olet ihan kiva, mutta et tarpeeksi kiva mihinkään vakavaan. Pidetään varalla, kun ei uskalleta yksin jäämisen pelossa pistää poikki.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.