Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverini mies himoitsee minua...ei meinaa pysyä housuissaan

kauniskin joskus
22.12.2015 |

Nainen on minun ystäväni ja he ovat tuttaviamme jo yli kymmenen vuoden ajalta. Nyt mies kertoi, avoimesti meille kaikille, että on jo ensitapaamisesta ollut ihastunut minuun ja alkaa pian jo rakastua. Hän on ollut kyllä hyvin tungetteleva ja lääppivää mallia, ja olen torjunut hänet, mutta ei ymmärrä lopettaa?? Aina kun tulee tilaisuus halata, hän kyllä halaa ja pohjanmaan kautta, esim. jos onnitellaan juhlissa tms. ja hyvin läheisesti, josta en pidä. olen sen myös ilmaissut, että riittää, kiitos.

En ole koskaan ajatellut hänestä mitään seksuaalista, eikä ole ollenkaan minun tyyppiä, sama kuin joku sukulainen, eli ei yhtään hyrrää hänen kohdallaan, ei mitenkään. Nyt tilanne kiusallinen ainakin minulle, ja miehellenikin. Miten tästä voi selvitä rikkomatta kaverisuhdetta, vai pitääkö vain lopettaa yhteydenpito.

Mies on joskus jopa soittanut minulle, että rakastaa minua, keskellä päivää vielä ja pyytänyt minua menemään töiden jälkeen heille, kun vaimo ei ole ollut kotona, lasilliselle viiniä. En ole mennyt, ei olisi tullut mieleenkään, mutta mitä tässä nyt, nainen on ystäväni ja homma hieman outo. Lisäksi mielestäni tuntuu, että naiselle on ihan ok, että mies ajattelee minusta näin.

Haluaako tuo nainen, että vaihdetaan pareja, se ei kyllä voi onnistua, kun kaikki seksuaalinen kanssakäyminen hänen miehensä kanssa lähinnä naurattaa ja kuvottaa yhtä aikaa...en voisi kuvitella. Nainen on joskus suudellut minua ja ollut melko läheinen, mutta mieleeni tuli, että tekeekö hän näin, että voisimme vaihtaa, että saisi mieheni joskus omaan käytöönsä...en tiedä...tuntuu vaan oudolle nyt heidän seurassaan.

Onko muille sattunut tälläistä? Miten tekisitte, kun he kutsuvat kylään tai muuten tapaisitte esim. juhlissa? Tää ei ole provo eikä porvoosta, vaan ihan oikea tilanne :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helkkarin Porvoo.

Vierailija
2/6 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi helkkarin Porvoo.

tämä ei ole porvoosta rakkaani, vaan ihan tosielämää. kunpa ei ois, kuulostaa itsestäkin kyllä ihan utopistiseltä, mutta miehiä on kaikenlaisia tosiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä "ilmaise", että riittää, vaan sano se selvästi ääneen. Ja kun kerran tuo pariskunta on yhdessä ja erikseen ollut jo kopelointiasteella kanssasi, voit ihan reilusti kysyä heiltä suoraan ja miehesi kuullen, mitä he oikein tahtovat.

Vierailija
4/6 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli Kauniit ja Rohkeat mieleen :-) Siinähän ne naivat ristiin, ei tiedä aina kuka on kenenkäkin isä :-)

Sun täytyy uskaltaa puhua sen miehen kanssa, että sinun moraali käsitteesi ei toimi näin ja olet yhden miehen nainen. Ehkä jossain rinnakkaisulottuvuudessa tuo olisi mahdollista.

Vierailija
5/6 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä "ilmaise", että riittää, vaan sano se selvästi ääneen. Ja kun kerran tuo pariskunta on yhdessä ja erikseen ollut jo kopelointiasteella kanssasi, voit ihan reilusti kysyä heiltä suoraan ja miehesi kuullen, mitä he oikein tahtovat.

tätyy nostaa kissa pöydälle, se on paras varmasti. ei siinä auta. mutta ei ole kiva tilanne, kyllähän ihmiset ihastuu mut ei aina saa vastakaikua, ja nyt tolla miehellä on se tilanne. ei kaikki voi vastata sun tunteisiin vaikka ne ois kuinka ruusunpunaisia....mut joo, tästä on pakko puhua suoraan. mieheni kanssa ollaan kyllä jo mietitty monelta kantilta. että on meidän mielestä jo kohta vainoamista....

Vierailija
6/6 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluavat kolmen kimppaa. Ovat puhuneet että olisit kiva leikkikaveri. Kokeile ihmeessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi