Lue keskustelun säännöt.
Pitääkö ex-vaimolle ostaa joululahja?
22.12.2015 |
Vietämme yhden pyhäpäivistä vanhan ydinperheen kesken lasten takia. Lapsille tietysti joululahjat. Ex-vaimo ei ole kovin kiltti ollut. Sanoisin pikemminkin että hyvin moraaliton.
Kommentit (2)
Pidä sille exälle moraalisaarna. No ei tarvi ostaa lahjaa. Mekin vietetään aatto yhdessä exät ja nyksät sulassa sovussa. Hyvää joulua teille.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
no jos vietätte aaton, jolloin lahjat avataan keskenään, ilman muuta silloin. Eihän sen tarvi olla arvokas. Esim aikuisten värityskirja on ollut suosittu lahja.