Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fb-kaveri jakaa synnytyksensä Facebookissa :D

Vierailija
22.12.2015 |

Minulla on fb:ssä "ystävä", joka jakaa muutenkin normaalisti elämästään ja lapsistaan kaiken mahdollisen. Kuvaa lastaan esimerkiksi jatkuvasti ja kirjoittaa aivan kaikki heräämisestä lasten vessassa käyntiin fb:hen. Päivityksiä voi tulla parhaimmillaan päivän aikana noin 10 kappaletta. Nyt tämä kyseinen nainen on lähtenyt synnyttämään ja on ehtinyt jo jakaa päivityksissään -supistusten alkamisen, -sairaalaan lähdön, -oksitoniinitipan laiton, -sen että on tylsää ja viimeisimpänä tiedon, että KOHDUNSUU ON 10 CM AUKI KOHTA! \o/!! Onko tämä hei normaalia teidän mielestänne? Jakaisitteko itse tällaiset asiat kaikille 300 fb-kamulle? Minäkin olen kyseisen tyypin tavannut livenä vainmuutaman kerran, mutta nyt siis tiedän hänen kohdunsuunsa avautumisen, kiva!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta sieltä rävähtää kuva: Pää näkyy jo!

Vierailija
2/9 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole ihan normaalia toimintaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ymmärrä ollenkaan ihmisiä, jotka jakavat todella paljon itsestään sosiaalisessa mediassa, joten omasta mielestäni tuo on todella omituista.

Vierailija
4/9 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienee niitä tyyppejä, joiden elämä on alkanut vasta lasten saannin myötä. Monella ujolla ja hiljaisella tytöllä lähtee mopo käsistä äitsykkänä. Kato kun niillä lapsilla saa loputtomasti huomiota. Itse ehkä klikkaisin tuollaisen tyypin päivityksen pois näkyvistä, en halua ihan kaikkia alapääasioita tietää.

Vierailija
5/9 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih, miksi?  Täysin älyvapaata meininkiä.

Kiviäkin kiinnostaa ihmisten yksityiset perheasiat. "huoks!"

Vierailija
6/9 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakoi jo ennen ekaa lastaan kaikki omat asiansa ja pudän häntä listalla vain siksi että saan outoja kiksejä siitä kun päivitykset paljastavat kaiken hänen elämästään. Tuo kohdunsuun avautumisjuttu oli vaan vähän liikaa jo. Mietin onko normaalia jakaa tuollaista?

Vierailija
7/9 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa.. mä kyllä seuraisin ihan innoissaan jonkun Facebook-kaverini kohdunsuun tilannetta ym. Jännäisin, et milloin syntyy jne. Mut ehkä mulla on tylsä elämä? Ne on iha hauskoja kavereita, jotka päivittelee elämänsä tapahtumia. Jos siis elämässä tapahtuu jotain eikä oo vaan tyyliin "tänään on tiistai", "Jaa, se olis taas keskiviikko"... Ja sit jakaa kaikki "kahvitauko", "syksy", "joulu", "tykkää jos olet sitä ja tätä" -yhteisöjen huijausarvonnat.

Vierailija
8/9 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jakoi jo ennen ekaa lastaan kaikki omat asiansa ja pudän häntä listalla vain siksi että saan outoja kiksejä siitä kun päivitykset paljastavat kaiken hänen elämästään.

En ole varma, kumpi teistä on oudompi. Mutta sinä olet ainakin ilkeä.

Vierailija
9/9 |
22.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole normaalia tuollaisten jakaminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi