Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~~ ENSIKOT ~ Vko 7 ~~~

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kans alusta asti tuota kiristystä ja vihlontaa,erityisesti kävellessä.Liitoskipuja! Loppua kohden pahentunu,vaik nyt on kyllä ollu mukavan rauhallinen kausi meneillään. Johtuisko siitä etten oo tän flunssan takia pahemmin liikkunu=D

Ekan kerran tunsin liikkeen vk15,seuraavan kerran 15+6 ja siitä se pikkuhiljaa lähti. Joka paikassa kyllä toitotettiin ettei ensisynnyttäjä voi tuntea niin aikasin kun ei tiedä miltä PITÄIS tuntua(eikö sen tietäis jo siitä että sekin kerrotaan?Ristiriitaista) mutta lääkäri oli sitä mieltä ettei oo ihme ollenkaan,istukka takaosassa niin ei oo sekään vaimentamassa tuntemuksia tuossa edessä=)

Vierailija
42/45 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on istukka etuseinässä vaimentamassa liikkeitä, mutta silti olen tuntenut päivittäin liikkeet 17+ lähtien. Sitä ennen tuntui viikon-parin verran jo yksittäisiä liikkeitä epäsäännöllisesti jotka nyt jälkikäteen tietää olleen liikkeitä. =) Ja vaikka on tuo istukka edessä niin rakenneultrassa 18+ lääkärikin sanoi vauvan mellastusta katsellessaan, että kyllä tällaiset liikkeet pitääkin jo tuntua =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs ikää löytyy 22 vuotta ja myöskin asutaan tässä Tampereen naapurissa ;) Mistäs sen tietää vaikka pikku-millin kanssa ollaan naapureita...

Vierailija
44/45 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiaMik... jaahas.. =) näitä tampereen naapurikuntia kyllä on aika monta... mutta mistäs sitä tietää jos vaikka on tuttuja. Mun kotikuntani kyllä löytyy tuosta ensikoiden esittelylistasta

Vierailija
45/45 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ihan naapureita, mutta melkein ;) Naapurikaupungista kuitenkin!!