60-LUVUN ESIKOT,viikko7
Maanantai puolipäivää kailille. Pahoittelut paidelle ja äipälle. Olin parjantaina lähes varma paiden oireista että olisi tärpännyt. Ei muuta kuin uudelleen vaikka se kierron alussa taas tuntuukin niin pitkälle ajalle. Itse olen tuossa viikonlopun ajan miettinyt omaa napaani, kuinka tämä yleensä on mahdollista. Minulla kun on taustalla tosi pitkät kierrot ja nyt sitten ykskaks normaalin pituinen. Minähän aloitin viime kierrossa eli siis siinä kun tärppäsi syömään e-vitamiinia ja multitabseja. E-vitamiinia vain 1/pvä vaikka ohjeessa sanottiin 1-3/pvä. Sitä voi vain arvuutella onko niillä mittän apuja ollut tähän. Uskon ainakin niin. Ja lisäksi uskon että ne ovistikut ovat kyllä hyviä. Ei tarvitse miettiä osuiko yritys oviksen aikaan vai ei. Minä kun en niin selvästi aina niitä ovisoireita tunnista. Ekat yritykset osuivat varmasti liian aikaiseen ennen tikkuja.
Ei siis vieläkään suurempia oireita. Rinnat aavistuksen kiinteämmät, eivät kasvaneet, alamahaa nippailee ajoittain ja vellova olo illalla. Mutta jos en testiä olisi tehnyt, en tietäisi että raskaana ollaan. Toisessa raskaudessa minulle tuli välittömästi valtavat ruokahalut, mutta nyt tuntuu ettei ruoka juurikaan taas maita. Toivotaan että se myös pysyy niin ettei tule mässäiltyä älyttömästi.
Kuinkas tetin, trattiksen, emmin ja kuumeilijan viikko on alkanut?? Minä toivon ja odotan niitä plussauutisia lisää. Jokos sonjaemman nkl:n käynti lähestyy vai muistinko väärin?
-Pietu-
Oli ihan pakko kertoa uudet oireet, tai vasta tänään havaitut. Eli lämpöä mittailin, vaikka teinkin sen puolilta päivin niin 37.5 näytti .. Ja olo ei ole yhtään kipeä, ainoastaan paleltaa niin helvatisti, pissittää, ja väsyttää ja janottaa ja nippaa jne, joten nyt alkaa hieman olo olla jännittynyt. Ja tässä tänään illan aikana on ollut sellaista lievää huonovointisuuttakin, mutta saattaa olla myöskin kuukautisoire .. Niin ja kurkkua aristaa, ei siis ole pipi tmv, mutta se on sellainen jännän tuntuinen. Ja kun kävin wc:ssä niin tuli joku ihmeellinen limamöljäskä, sellainen beige ?? yöööök .. ja siinä sitä sitten miehen kera ihmeteltiin, että mikäs tuo sitten on :-D
No arvatkaa vain millaisissa fiilareissa aloitetaan ensi viikko-yes !
Teti kurjimuksen kurjimus, aattelin jo että varmaankin siltä suunnalta kuullaan hyviä uusia uutisia. Mutta ei muuta kuin uudet tikut ja valmiina ettei oili yllätä.
Maanantai iltaan t.emmi