Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

60-LUVUN ESIKOT,viikko7

13.02.2006 |

Maanantai puolipäivää kailille. Pahoittelut paidelle ja äipälle. Olin parjantaina lähes varma paiden oireista että olisi tärpännyt. Ei muuta kuin uudelleen vaikka se kierron alussa taas tuntuukin niin pitkälle ajalle. Itse olen tuossa viikonlopun ajan miettinyt omaa napaani, kuinka tämä yleensä on mahdollista. Minulla kun on taustalla tosi pitkät kierrot ja nyt sitten ykskaks normaalin pituinen. Minähän aloitin viime kierrossa eli siis siinä kun tärppäsi syömään e-vitamiinia ja multitabseja. E-vitamiinia vain 1/pvä vaikka ohjeessa sanottiin 1-3/pvä. Sitä voi vain arvuutella onko niillä mittän apuja ollut tähän. Uskon ainakin niin. Ja lisäksi uskon että ne ovistikut ovat kyllä hyviä. Ei tarvitse miettiä osuiko yritys oviksen aikaan vai ei. Minä kun en niin selvästi aina niitä ovisoireita tunnista. Ekat yritykset osuivat varmasti liian aikaiseen ennen tikkuja.

Ei siis vieläkään suurempia oireita. Rinnat aavistuksen kiinteämmät, eivät kasvaneet, alamahaa nippailee ajoittain ja vellova olo illalla. Mutta jos en testiä olisi tehnyt, en tietäisi että raskaana ollaan. Toisessa raskaudessa minulle tuli välittömästi valtavat ruokahalut, mutta nyt tuntuu ettei ruoka juurikaan taas maita. Toivotaan että se myös pysyy niin ettei tule mässäiltyä älyttömästi.

Kuinkas tetin, trattiksen, emmin ja kuumeilijan viikko on alkanut?? Minä toivon ja odotan niitä plussauutisia lisää. Jokos sonjaemman nkl:n käynti lähestyy vai muistinko väärin?

-Pietu-

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellisen viestin jouduin pikaisesti hävittämään kun kaikkien piti justiinsa mun koneelta tulla katsomaan...

kiirusta pitää näin alkuviikosta, ilmeisesti myös muilla.

tikutus alkoi eilen ja tänään oli jo vahvempaa viivaa, tänään siis kp 11. eilen sattumoisin sitten osuikin hyvin taimattu petipuuhat, joten tänään jatketaan.

paide; eihän muutaman kierron lyhentyminen vielä välttämättä ole mikään pysyvä muutos? tätipahoittelut, kuten myös äipälle.

nyt saa koko ajan olla varpaillaan koska taas kaikki paukahtaa mun huoneeseen, joten palataan siis paremmalla ajalla.

Vierailija
2/21 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä on ollut isopino luettavaa, kun olen töistä kotiutunut, mutta tänään oli koneelle kerinnyt vain pietu ja trattis. No nyt täytyy muutama rivi näpyttää ennenkuin nukkumatti tulee :D

Paide -lohtuhaleja- sille suunnalle ! UUsi kierto ja uusi yritys, jookos ..

Trattikselle onnea tikuttamiseen !!!

Teti ja sonjaemma mitä kuuluu sille suunnalle ?

Pietulle vielä kunnon - eläköön - huuto :D

Täällä ollaan jo kp21/25-31 kohdalla ja eilen illalla alkoi sellainen nipistys o.nivusen luona, ja alavatsalla ??? Mitäköhän tämä tarkoittanee. Muutaman kerran on tänään ihan kunnolla nipistänyt. Olenkin kahden vaiheilla, ostaako r-testi vai pysyä nahoissani ja odottaa viikonloppuun. Mutta muita tuntemuksia ei ole ollut. Jos nyt plussaisin niin se olisi kyllä super yllätys - Mutta ihanaahan se olisi. Mutta muistissa on viime marraskuinen ja se suru, joten ihan herkästi en uskaltaisi juhlistaa raskautta/ottaa todesta. Lokakuussahan testasin jo kp23 tietämillä selvääkin selvemmän plussan. Mutta silloin oikeastaan tiesin, että jotakin on meneillään, nyt ei olo ole sellainen. Ja muuten on minulla yksi muukin oire- jatkuvasti pissattaa ja pissassa on mielestäni sellainen voimakas tuoksu, mutta saattaa johtua noista colon clear tableteistakin !

No niin kuumekaverit-kuumeillaan taas ja nyt saatiin onneksi uutta jännättävää eli pietun odotus. Pietu älä vain katoa palstalta kokonaan pois, olisi kiva lukea kuulumisia.

Huomiseen-t.emmi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kp 4, ulkona hämärää, loskakeli. Revi siitä sitten riemua...

Piinailijoille tsemppiä! -paide-

Vierailija
4/21 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa mukava lukea emmin oireista, kuulostaa lupaavalle nuo mahanippailut. Minulla ei ole lisääntynyttä vessatarvetta mutta janon tunne on lisääntynyt. Vettä menee nyt eri tahtiin kuin aiemmin. Kolmena iltana on ollut pientä vellovaa oloa mutta muuten olo on hyvä. Illalla ja tänä aamuna on vasemmalla puolen ollut menkkamaista kipua, joten vessassa täytyy käväistä vähän väliä tutkimassa, ettei ole mitään hätää. Jotenkin sitä on kaikki raskaustuntemukset unohtanut mielestään, ehkä hyvä niin.

Tetikös se seuraavana sitten emmin kanssa piinaa? Voi kun minä odotan niin kovasti niitä plussia teiltä. Peukkuja teille!

Nyt on jatkettava päivää. Palaillaan....

Ps. mielelläni jatkan turinointia teidän kanssa. Odotuspuolelle ei ole kiirettä, mennään päivä kerrallaan ja toivotaan parasta, meille kaikille.

-pietu-

Vierailija
5/21 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten oireen oiretta vaikka kuinka yritän kuunnella. Rintojakin pitää ihan kokeilla onko ne kipeät vai ei ....niin ei ole vaikka kuin yrittäis. Sen verran on mahassa tunnetta kuten aina ennen menkkoja, siis ihan normaalia kuten aina. No nyt odotellaan lauantaihin asti ja jos ei mitään niin maanantainna ostan testin ja tiistainna sen teen ja sitten vara suunnitelma on että jos menkat alkaa niin ovistikkutilaus sisään.

Emmikös se vielä piinaili kanssa vai mitenkä? Sinulla taisi olla niitä oitreitakin enemmän kuin minulla.

Pietu pysy vaan täällä meidän seurana, on niin mukavaa lueskella miten raskaus etenee ja odottaa sitä omaa plussaa siinä sivussa.

Paidelle pahoittelut tätin vierailusta mutta onneksi elämä jatkuu aina senkin jälkeen. Trattikselle kanssa tikutteluun tsemppiä. Ketäs meitä täällä muita olikaan no kaikille muillekkin onnea matkaa.

Minä vapaata viettelen ja pitäisi lähteä vähän siivoamaan.... vaikka ulkona on niin kaunis aurinkoinen talvipäivä.

Hyvää ystävänpäivää kaikille kuumeilukamuilleni!!!

T:Teti

Vierailija
6/21 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari päivää ollut reissussa ja poissa langoilta. Sähköpostikin aamulla töihin tullessa niin tukossa että piti heitellä lukemattomia posteja sinne ja tänne arkistoihin että sai edes vastailtua kiirellisiimpiin.

Pahoittelut neganneille, mie niin olin jo varma paidesta...

Tänään oltiin nkl ivf-infossa. Luultavasti nyt sitten huhtikuun menkoista saan ilmoittautua hoitoon. Ja jos on silloin ruuhkaa niin sitten seuraavista. Tulisi nyt nämä yhdetkin tässä ensin. Ultrasi ja jotain söhröä sielä vielä näkyi. Joten menkkojen alettua uudestaan ultraan jotta katsotaan onko kohtu tyhjentynyt kaikesta materiaalista. ja samalla sitten otetaan myös verikoe. No joo, minun tuurilla tässä vielä joutuu kaavintaan. Mutta tilanne ei ole siis varsinaisesti muuttunut, eli odotellaan sitä tädin vierailua vain...

Sanoivat muuten että voi halutessa odotellessa mennä yksityiselle kunhan muistetaan kaikki paperit aina pyytää. Mutta taidetaan nyt odotella tätä nklään hoitoa. Kun nyt joka tapauksessa ensin pitää odotella menkkoja että nähdään vasta sen jälkeen onko kaikki ok. Ja siihen saattaa siis mennä vielä parikin viikkoa ennen kuin ne tulee.

Että tässä voisi tätä painonpudotusprojektia vaikka ajankulukseen alkaa tosissaan yrittämään...

Vierailija
7/21 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika menee omaa napaa kuulostellessa, ettei ehdi edes kirjoittamaan(lukemaan ehtii aina). Eilen oli niitä suht voimakkaita jomotuksia alamahassa ja epäluulo raskautta kohtaan alkoi jylläämään heti. Kävin kaikki mahdolliset viat läpi ja pelkäsin olisko sittenkin kohdunulkoinen. Kävin töistä lähtiessä ostamassa uuden testin, mutta kyllä siihen tuli vahva viiva heti, jopa ennen kontrolliviivaa. Vasta illalla ymmärsin, että olisko ne kivut siitä, kun ensimmäinen lapsi on leikattu ja haava tehtiin häpyluun yläpuolelle poikittain. Kiinnikkeet taitaa vain antaa periksi, toivotaan niin.

On se jännää, sitä odottaa niin kovasti niitä muita merkkejä raskaudesta, ainakin niitä rintojen kasvuja ja kipuja, mutta ei kumpaakaan. Iltavellominen on edelleen ainoa ja ehkä iltaisin väsyttää enemmän, mutta koskas ei väsyttäisi. Olo on edelleen hyvä, ei valittamista.

Tässä mietin, koskahan sitä kysyisi neuvola-aikaa ja josko pääsisi aiemmin ultraan. Molemmista tehtiin vko:lla 9 ultrat, koska kierrot oli mitä oli niin päästiin jyvälle missä viikoissa mennään. Nyt ei ole siitä huolta.

Kuinkas tetin ja emmin päivä on mennyt? Ei niitä rintojen arkuuksia näy aina tulevan, joten älkää niiden puutetta murehtiko. Siitä kohdunnipukasta käytiin viime viikolla keskustelua ja pidin viikonloppuna anatomisen tutkimusretken sinne jonnekin... nipukka oli tosi korkealla ja niin kuin joku mainitsi, se tuntui nenänpäältä, ei kamalan kovalta muttei ihan pehmeältäkään. En tiedä onko tästä mitään apua teille jotka olette seuranneet nipukkaanne. Ei minullakaan ole vertailua, millainen se ennen raskautta on. No menipäs alas tämä keskustelu.....

Hienoa sonjaemma, että olette saaneet käyntiin keskustelut jatkosta. Ymmärrän, että huhtikuu tuntuu pitkälle ajalle, mutta hyvää kannattaa odottaa.

Huomisen päivän olenkin koulutuksessa, joten palataan perjantaina kuulumisiin. Pidetään peukkuja nyt ainakin tetille, emmille ja oliko vielä joku muu..... ja trattiksella taisi olla ovis jo tikutettuna ja paidella katse uuteen oviksen metsästykseen..

Vierailija
8/21 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhohhoijaa zzzZZZzzz voi kun ramasee niin, että näköä haittaa. Oli kiva lukea, että pietulla kaikki asiat ok ja vauvanalku se siellä muokkaa itselleen pesäkoloa. Kyllä raskaus on ihmeellinen asia-

Mukavaa oli lukea sonjaemmankin kuulumisia. On hyvä, että kohtu ultrattiin ja toivottavasti et joudu kaavintaan. Koita vain uskoa tulevaan, kyllä ne kuukautiset sieltä saapuvat ja pian olettekin jo uutta pakkasnenua yrittelemässä-jaksamista sille suunnalle !!!

Minä elän kp23/25-31 ja t ä n ä ä n oli sellaista alavatsan jomotusta ja etoi aikas runsaastikin. Itselläni oli lokakuisen raskauden aikana juuri etomista, ei juurikaan huonovointisuutta, mutta sellaista inhottavaa oloa riitti :? Vatsassa on myöskin ollut täysinäisyyden tunne, eli ruoka ei maita ja vatsa pömpöttää. Wc:ssä saa ravata jatkuvasti jne .. Mutta rinnoissa ym tuntemuksia ei ole. Jos uskaltaisin veikata, sanoisin, että raskaana ollaan, sen verran tutuilta tuntemukset tuntuvat, mutten uskalla sanoa/toivoa/veikata mitään koska pettymys on suuri kun tätiliini saapuu. Mutta piinataan nyt tämä viikko ja lauantaina teen testin jos kuukautiset eivät ole alkaneet- tai sunnuntaina ..

No nyt täytyy lähteä katselemaan telkkua- Ihanaa kun mies osaa laittaa ruokaa, on niin mukava tulla kotiin, missä ruoka tuoksuu ja lautanen laitetaan nenän alle ja melkein syötetään ja itse saa vain olla ja nököttää ...

Hyvää keskiviikko iltaa kaikille !

t.emmi

Vierailija
9/21 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmille ja Tetille lykkyä pyttyyn, olispa ihanaa, jos...

Itsellä kp 6 ja vuoto loppunut.

Mieltä piristää se, että on enää 2 päivää pieneen talvilomaan. Pidän ensi viikolla kolme päivää vapaata ja mies on lomalla koko viikon. Toinenkin hyvä uutinen on: olen vihdoin minäkin saanut ensimmäisen kilon pudotettua painosta. Puolen kilon viikkotahtia jos saisi menemään, kesän kynnyksellä olisin hoikka tyttö!

-paide-

Vierailija
10/21 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paiden kans samoissa mennään.

vielä hillitsin itseni ja tämä kierto luomuna mutta ens kiertoon otan sit clomit ku näyttää että ovulaatio jää normaalisti tulematta.

emmille ja muille piinailijoille peukkuja et saatais lisää plussia pinoon.

taidan laittaa minäkin ovistikut tilaukseen vaikken enää usko et onnistuis niittenkään avulla ku on niin monesti ajoitukset ollu kohillaan ilman tulosta.

tuntuu aika pahalta ajatella että olisimme lapseton pari kun pientä nyyttiä kumpikin niin paljon odotamme, mutta niin varmasti kaikilla muillakin on samantapaisia ajatuksia.

nyt aamutoimiin ettei mene liian synkäksi ku aurinkoki paistaa.

hyvää loppuviikkoa kaikille

t. äippä_67

Vierailija
11/21 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä odotellaan. Jotenkin on sellainen piinaton olo vaikka parhaat päivät siinä onkin menossa, jotenkin vaan niin kyllästyttää aina odottaa niitä menkkoja. Kun saisikin ajatukset pois siitä asiasta niin menisi paljon paremmin. Liekö tämä oire jo menkoista kun mieli näin matalalle menee ja niin eilen mahassa tunne niin kuin menkat alkamassa, eli aika varmoja merkkeja on tuon epämiellyttävän sukulaisen vierailusta. Niin tai sitten minä kuten tavallista aloitan jo valmistautumisen siihen pettymykseen ettei tuntuisi sitten niin pahalta ja veisi ihan mieltä pohjalle. No ollaan jo torstaissa että huomenna tai lauantainna pitäisi alkaa viimeistään sunnuntainna.

Sonjaemman ja paiden kanssa painonpudotusprojekstia jatkan minäkin. Paino on pudonnut sellaisen reilut kolme kiloa mutta matkaa on vielä tavoitteeseen.

Sonjaemmalle, vaikka kenellekkään ei soisi tädin vierailua niin sinulle tässä tilanteessa voi vain toivottaa tädin pikaista saapumista.

Emmi sinulla jännät paikat ja oireitakin on noin runsain mitoin, pidän täällä sinulle peukkuja.

Auringon paisteista torstaita kaikille, minä tässä taas iltavuoroon menossa tämä naitä vuorotyön ihanuuksia (vaan ei minun mielestä, mutta...).

Vierailija
12/21 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmillähän kuulostaa olevan ihan taas tosi piinat käsillä.

Ihana ilma, mutta täällä vaan konttuurissa paiskitaan töitä, lomia odotellessa...vielä pitäisi viikko jaksaa. E mitään uutta, ei tätiä ei mitään.

Mulla taas pysähtyui eikä ole paino viikkoon tippunut, mutta olikin taas viikonloppuna herkuttelua samoin kuin maanantaina työreissulla.

Hitsi kun tämä nettailu on nykyisin hankalaa tässä uudessa istumapaikassa, koko aja saa olla varuillaan... Mutta täällä siis porskutellaan ja mukana pyöritään vaikka en niin usein kirjoittaisikaan =).

Ja pietukin vain pysyttele täällä niin kauan kuin tykkää. Koitetaan saatella yksi 6-kymppinen edes loppuun asti vaikka yhteistuumin! Sulle on virtuaalisesti postissa hirveä kasa tarrasukkia tulossa!

Vierailija
13/21 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä sivut ei meinaa oikein nyt pelittää.

Kohta pääsee viikonlopun viettoon, tätiä ei vieläkään näy...

Mitenkäs Emmin piina jaksaa!

Hiljaista on...

Vierailija
14/21 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsanpohjaa kipristelee, jospa siellä taas munasolu kasvaa. Aiheeseen sopii, että lähden nyt hääpäiväloman viettoon. Adios amigos!

Vierailija
15/21 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiirettä pitänyt tämän viikon, josko nyt ehtisi muutaman rivin raapustaa. vaikka ei mitään ihmeempiä kuulumisia, juuri keksin että taitaa olla kp 15 tänään eli lugealoitus illalla.

kyllä se täti sieltä tulee sonjaemma, vaikka se tuntuukin iäisyydeltä odottaa. mutta parempi varmasti katsoa kunnolla ennen seuraavaa yritystä, että kohtu on toipunut. eiköhän jotain oireita olisi jos kaavintaan olisi aihetta, joten kyllä varmaan aika ja täti hoitavat loput pois.

ja emmillä tosiaankin on lupaavia oireita!

olikos meillä muita piinaavia, nyt piti lukasta niin kiireessä...

eikä auta, takaisin töiden pariin. toivottavasti saadaan nauttia auringosta viikonloppuna!

Vierailija
16/21 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa hääpäivälomaa!

Vierailija
17/21 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, töissä aivan karseeta; eilen ajoivat uuden ohjelman koneeseen ja tämä päivä on mennyt siinä että hakee ohjelman asetuksia paikalleen. Taitaa vierähtää vielä ensi viikon alkukin näissä ongelmissa ennen kuin pääsee tekemään varsinaisia töitä. Atk-pojat ovat koko päivän kiertäneet pitkin koneita, ettei ole edes nettiin päässyt, ihan vieroitusongelmia on tullut.

Lupaaville kuulostaa emmin oireet. Toivotaan että plussa tulee(nostaa varpaatkin pystyyn). Lupasin näet itselleni etten käy kuin kurkkimassa tuolla 60-luvun odottajien puolella, ennen kuin saan meitä täältä muita mukaan(toivottavasti kaikki, kukin ajallaan).

Niin se oli teti minullakin mieli matalana vielä edellisenä päivänä kun plussasin. Mahaa jomotti aika ajoin kuin ennen menkkoja ja se yhden aamun lämmön laskukin sai mielen apeaksi. Liekkö ollut mittavirhe vai mikä.

Tilasin tänään sitten neuvola-ajan. Vähän jännitti soittaa, ihan kuin eka kerralla. Kuulosti mukavalle kun hoitaja onnitteli eikä siis hämmästelly ikää ollenkaan. Ajattelin että saisin ajan tuonne neljän viikon päähän mutta antoikin jo ensi perjantai aaamulle eli olisiko viikkoja silloin vasta 6. Minä olen ihan ulkona noista viikoista, miten ne nyt laskettinkaan, no selviäähän se sitten. Np-ultrakin pitää varata jo maanantaina että saa sen viikolle 12. Tuntuu vain vieläkin tosi pitkälle ajalle.

Olo on edelleen pelottavan hyvä. Töissä musta kahvi(yleensä juon maidon kera) meinaa tökätä ja ei onneksi edelleenkään ole ruokahalu lisäntynyt. Rinnoissa ei mielestäni kasvumuutoksia ole ollut, ainostaan verisuonet ovat pinnassa ja näkyvät voimakkaasti. Alamahaa nippailee aika ajoin, mikä varmaankin on hyvämerkki. Niin ja maha on tosi turvoneen oloinen(ei saa pullamahaa millään vedettyä sisään,hehheh).

Minä lähden tunnin päästä viettämään hiihto viikonloppua ja olen taas netti vieroituksessa viikonlopun yli. Minä jään jännäämään ja odottamaan emmi sinun plussauutista.....

Mukavan aurinkoista ja rentouttavaa viikonvaihdetta kaikille ja lomailijoille ennen kaikkea mukavia päiviä.

-pietu-

Vierailija
18/21 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kuulkaa vaikuttaa nyt tosi pahalta ja olen aikas varma tätin vierailusta. Eilisestä alkaen on jo tuhruttanut ja mahaa nipistellyt menkkamaisesti joten odotan vaa milloin hanat niin sanotusti aukeaa:( vaikkakin olin tähän kyllä varautunut niinkuin aina mutta kuitenkin..... mieli maassa mennään nyt pari päivää.

Tällaista täällä näin pikaisesti. Oikein mukavaa viikonloppua kaikille ja Paidelle hääpäivälomaa.

Vierailija
19/21 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka vain kuumeilijat! Aattelin kirjoittaa väliaika rapsaa :-D

Täällä edelleen odotetaan kuukautisia saapuvaksi nyt kp27/25-31, joten se normaali kierto ollaan ylitetty jo kahdella päivällä. Perjantaina ostin apteekin oman r-testin ja tein sen työpaikan wc:ssä ja se ainakin oli puhdas nega, mutta jos ei kuukautiset ala nyt ihan muutama seuraavana päivänä niin keskiviikkona on uusi testi päivä. Minulla tuo kierto on ollut aika lyhyttä viimeisen vuoden ajan sellaista kp23-25 joten aina herää pieni toivonkipinä, kun ' joutuu' oikein odottamaan, että jotakin tippuisi. Mutta jännäksi menee.

Tuntemuksista: Ei erityistä, mutta vatsa ollut viime viikosta sekaisin. Pissattaa jatkuvasti ja pissassa sellainen voimakas haju, mutta saattaa johtua noista hiivasynd. lääkkeistäkin. Ruokahalu on lisääntynyt, mutta sekin tapahtuu aina ennen kuukautisia, joten ei ole oire. Tässähän näitä oli, muuten kaikki kuten ennen, ai niin unihäiriöitä on ollut enemmän eli aamuyöstä heräilen ja ihmettelen, kun olen näin virkeä, mutta iltaisin olen jo klo.20 täysin sippi. Ottakaa sitten selvää näistäkin oireista ..

Kaikille kuumeilijoille ja jo raskautuneille, oikein mukavaa sunnuntai päivää ja alkavaa viikkoa. Teti mitenkäs sinä siellä pinailet, tuliko täti vai jättikö visiitin väliin ? Ja pietu, mitenkäs siellä voidaan ? Ottaako äippä ensikierrolle luget ? Paide kohta taas piinailemassa ja trattis samoin !!! Lykkyä pyttyyn meille kaikille ! Sonjaemma toivotaan, että kuukautiset alkavat p i a n ja ettet joutuisi kaavintaan !!!

t.emmi

Vierailija
20/21 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teti ei enää piinaa täällä sillä täti tuli lauantain vastaisena yönä niinkuin vähän ounastelinkin. No nyt siis suunnitelmaan B ja ovistikkutilaus sisään. Meinaan tämän kierron vielä tikuttaa sen jälkeen jos ei mitään tapahdu niin seuraavat kierrot mennään ihan omalla tuntemuksella. Taidan gynelle mennä vasta tuossa kesän alussa josko sitten jotain katsottaisiin paremmin mahdollisen vian löytämiseksi tai poissulkemiseksi. Jännä huomio näistä menkoista että tällä kertaa menkkakivut kovemmat kuin tavallista, vähän niinkuin silloin joskus kun menkat alkoivat teini-iässä. No lääkkeellä siitä selvittiin onneksi ja nyt ollaan taas menossa kohti kuukauden hauskinta kohtaa eli päästään tosi touhuihin asian tiimoilta:)

Tässä näin omaa napaa. Emmille pidetään peukkuja ja toivotaan että täti ei saapuisi. kaikille oikein mukavaa viikon alkua!