Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Sikahauskan miehen kuiva ja tosikko vaimo

tarvitsisin kuukauden loman.
Hän on isoääninen hohottaja, puujalkavitsien kertoja, sellainen tosi hauska ja vitsikäs mies. Kertoo jutut hieman suurennellen, yleensä itseään korostaen....HÄN näki, teki, huomasi jne vaikka puolessa näistä tapauksista se olin minä =) Hän on vähän kuin norsu posliinikaupassa, täysin vaikka tilannetajua.
Mä en aina jaksaisi, itse taidan olla enemmän introvertti, en tykkää olla keskipisteenä, kiusannun huomiosta, olen sosiaalinen omalla tavallani mutta en halua aina olla kaikkien kanssa tekemisissä, kaipaan omaa yksinäistä aikaa.
Mä olen kuullut hänen juttunsa sata kertaa eikä ne jaksa enää naurattaa mua.
Joskus toivon että hän löytäisi toisen, enemmän kaltaisensa

• ylös 9
  • alas 0

Kommentit (10)

Vierailija

Tai mitä jos otat itse vastuun ja eroat itse? Eli toisin sanoen tee elämällesi jotain..älä siis pelkää.

Vierailija

Ja HUPS ihan vahingossa aloitit suhteen miehen kanssa??? Ja nyt olet jossain ihme vankilassa ärsyttävän miehen kanssa etkä pääse hänestä eroon???

Tiedät aikuisena ihmisenä missä on ovi jos ei kelpaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tai mitä jos otat itse vastuun ja eroat itse? Eli toisin sanoen tee elämällesi jotain..älä siis pelkää.

Niin, olen sitäkin miettinyt. 

Mieluummin kuitenkin kokeilisin lomaa ensin, olen huomannut sen ennen auttavan. Voi toki olla niin että olen pikkuhiljaa muuttunut itse eikä loma enää auta. Rankka vuosi monessa mielessä takana.

Vierailija

Heitä se tänne, voin säilyttää häntä varastossa ja aina kun omalla miehellä on huono päivä niin teen pienen vaihto-operaation! :D

Ei vaan vakavasti, mikä onni onkaan olla parisuhteessa hauskan ja elämästä nauttivan ihmisen kanssa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ja HUPS ihan vahingossa aloitit suhteen miehen kanssa??? Ja nyt olet jossain ihme vankilassa ärsyttävän miehen kanssa etkä pääse hänestä eroon???

Tiedät aikuisena ihmisenä missä on ovi jos ei kelpaa...

Olen varmaan muuttunut. En ole vankilassa mutta tässä yhtälössä on muitakin tekijöitä kuin minäminäminä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Heitä se tänne, voin säilyttää häntä varastossa ja aina kun omalla miehellä on huono päivä niin teen pienen vaihto-operaation! :D

Ei vaan vakavasti, mikä onni onkaan olla parisuhteessa hauskan ja elämästä nauttivan ihmisen kanssa.

Hienoa että olet löytänyt kaltaisesi. Elämästä voi nauttia niin monin eri tavoin =)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Hienoa että olet löytänyt kaltaisesi. Elämästä voi nauttia niin monin eri tavoin =)

Se on kyllä totta :) mikä on sulle sellaista nautinnollisinta elämää? Millainen olisi unelmien kumppani?

Vierailija

Tuo on juuri niin ärsyttävää kun ihmiset kertovat tarinoitaan, aina on puolet keksitty/liioitltu/valehdeltu.

Vierailija

Huokaus. Jotenkin saan ap:n aloituksesta vaikutelman, että hänen mielestään mies on yksin se pökiö ja outo ja rasittava.

Kun todennäköisesti hän on itse nuiva riivinrauta ja kapakala, miehen kannalta.

Oiskohan nyt vaan järkevämpää tunnustaa, että ette sovi toisillenne. Vika ei ole siinä ekstrovertissä miehessä sen enempää kuin sinussa, ap.

Jos teillä ei ole vielä lapsia, niin ota ero.

Jos taas jo on, niin kannattaisi ehkä miettiä, että miehessä on hyviäkin puolia. Koettaa keskittyä niihin. Vähän tuntuisi oudolta riistää lapsilta perhe sen takia, että mies kertoo huonoja vitsejä ja on liian meluisa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Huokaus. Jotenkin saan ap:n aloituksesta vaikutelman, että hänen mielestään mies on yksin se pökiö ja outo ja rasittava.

Kun todennäköisesti hän on itse nuiva riivinrauta ja kapakala, miehen kannalta.

Oiskohan nyt vaan järkevämpää tunnustaa, että ette sovi toisillenne. Vika ei ole siinä ekstrovertissä miehessä sen enempää kuin sinussa, ap.

Jos teillä ei ole vielä lapsia, niin ota ero.

Jos taas jo on, niin kannattaisi ehkä miettiä, että miehessä on hyviäkin puolia. Koettaa keskittyä niihin. Vähän tuntuisi oudolta riistää lapsilta perhe sen takia, että mies kertoo huonoja vitsejä ja on liian meluisa.

No eiköhän se tullut mun nimimerkissä jo ilmi että olen nuiva riivinrauta ja tosikko =)

Meillä on lapsia, kirjoitin jossain vastauksessa että yhtälössä on muitakin kuin minäminäminä. Koetan keskittyä hyviin puoliin mutta tarvitsen lomaa että pystyn siihen.

ap