Vierailija

Alkoi eilen ja sattuu vieläkin.Kipua ei ole rinnan alapuolella missä sydän käsittääkseni on vaan kyljen puolella kyljessä ja rinnan vasemmalla puolen. Kipu tuntuu kun painan siitä kohtaa. Olisinko ehkä vain nukkunut jotenkin huonossa asennossa ja alue kipeytynyt siitä?

Ei kai voi viitata mihinkään sydänvikaan? Olen 27-vuotias terve (ainakin vielä viime tarkistuksessa 1,5v sitten) normaalipainoinen nainen.

• ylös 0
  • alas 1

Kommentit (6)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Voi iskeä, mutta sydän ei ole kainalossa. Sydän on kehossa varsin keskellä, yleensä hieman keskilinjasta vasemmalla, mutta joillakin oikealla.

Kardiologi sanoi mulle kerran, että jos pystyy paikallistamaan kipupisteen niin silloin kyseessä ei ole sydän.

• ylös 11
  • alas 0
Vierailija

Huh, pystyn paikallistamaan. On n.10cm * 10cm alue mikä painettaessa kipeä ja kun esim. nousen ylös makuulta.

En ole istumatyössä, lenkkeilen paljon mutta en juuri venyttele kun ei ole tällaista ennen ollut. Täytyykin ottaa päiväohjelmaan.

Ylihysteerinen äiti tuon ajatuksen päähäni sai. Ravaa itse lääkärillä jokaisesta pikkuvaivasta, näköjään alkaa tarttua minuunkin...

Vierailija

Ei ole todellista. Luinko tosiaan oikein. Eli mielestäsi sydän on sinulla vasemman rinnan alapuolella.

Nojoo mutta siis joku lihasjumi kyseessä uskoisin. Niin ja se sydän on tosiaan keskellä rintaa tissien välissä kovan rintarangan alla.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.