Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyi ku tuo Tommi Evilä on limaisen näköinen

Vierailija
21.12.2015 |

Aivan kamalan limaisen näköinen jätkä. Hyi.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltähän itse näytät? Härskiintyneeltä norsulta vai valaalta?

Vierailija
2/12 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Awh, mitä helvetin väliä sillä on miltä minä näytän? Aivan sama vaikka näyttäisin vettyneeltä huopatossulta norsun perseessä niin siitä huolimatta Tommi Evilä näyttää ihan helvetin limaiselta. Miltä itse näytät? Varmaan Kylie Jenneriltä? :OOO

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuja on monia. Ainakaan aiemmin Evilä ei ole näyttänyt limaiselta. Mä olen tykännyt.

Vierailija
4/12 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Awh, mitä helvetin väliä sillä on miltä minä näytän? Aivan sama vaikka näyttäisin vettyneeltä huopatossulta norsun perseessä niin siitä huolimatta Tommi Evilä näyttää ihan helvetin limaiselta. Miltä itse näytät? Varmaan Kylie Jenneriltä? :OOO

En oo kakkonen, mutta samaa mieltä aloituksen valaasta.

No, jos sulla on varaa morkata toisia, niin kyllä sä olet jo valmiiksi ruma...ihan sama miltä näytät.

Onneks Evilä on sitä tyyppiä, että ei lotkauttais korvaansa sun turvan soitoille. Mene kokeilemaan suoraan hänelle ja saat takuulla sopivan vastauksen. Suosittelisin ja haluaisin kuulla mitä sulle kommentoi. On sen verran naseva ja hyvän tyypin oloinen ja ihan kivan näköinen sportti.

Vierailija
5/12 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan tajuttoman komea se oli ainakin lyhyellä tukalla. Ja niin ihanan pitkä ja hyvävartaloinen, jota niin pitkät miehet harvemmin on. Se on siis 194cm.

Vierailija
6/12 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mitä helvetin väliä sillä on miltä itse näytät? Suurella todennäköisyydellä moukkamaisuutesi ja ulkoinen olemuksesi korreloivat keskenään. Saat haukkua miltei koko Suomen kansan jos Tommin piirteet, kroppa ja pituus ovat aivan jotain "kamalaa ja limaista." Kaikesta ei tarvitse pitää eikä kaikesta tarvitse olla samaa mieltä, mutta jos noin inhottavaksi kokee urheilullisen ja pitkän miehen että siitä täytyy av:lle tehdä aloitus, kannattaa analysoida missä mättää. ;)

Vierailija
7/12 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole viime aikoina katsonut miltä näyttää, ja on mielestäni kaiken kaikkiaan ok, mutta jos itse saisin päättää, hän ei yrittäisi suotta pitää naamassaan karvoja, kun ei parta kerran kasva. 

Vierailija
8/12 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jotakin takavuosien komeudesta kadonnut. LImainenko ? Ehkä vain ikä tekee tehtävänsä salskeimallekin pikkuhiljaa.

Vierailija
9/12 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iha vitun dena

Vierailija
10/12 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea mies!

Vierailija
11/12 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hyvin mielelläni näyttäisin Evilältä

T. Punkero-Sami

Vierailija
12/12 |
24.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan tajuttoman komea se oli ainakin lyhyellä tukalla. Ja niin ihanan pitkä ja hyvävartaloinen, jota niin pitkät miehet harvemmin on. Se on siis 194cm.

Hyi mikä ruipelo