Mitä löysinkään poikani vaatekaapista...
Löysin poikani vaatekaapista vaalean vihreän sauvan mikä tärisee.
Tarkoittaako tämä sitä, että poikani on samanlainen kuin ne salkkareiden pojat?
Kommentit (273)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poika on saapunut treeneistä kotiin ja mies otti puhutteluun. Sauva pysyy takavarikoituna, ei tule saamaan autoa lahjaksi, eikä saa poistua koko joululoman aikana kotoa. Mies lupasi hävittää tuon hiton sauvan silmistäni. ap
Olet kyllä sairas päästäsi. Ymmärtäisin kyseenalaistaa hieromasauvan olemassaolon & olinpaikan jos poika olisi 13, mutta silti käsittelisin asian neutraalisti. Ensinnäkin poikasi on lainmukaan aikuinen, onko käynyt mielessä, että sun asettamat "rajoitukset" (esim tuo kotiaresti) ei häneen enään päde? Kai tajuat, että aikuisella ihmisellä ei ole velvollisuutta vastata seksimieltymyksistään vanhemmilleen millään tasolla? Miksi koet tarvetta rankaista siitä, että poikasi mahdollisesti tuottaisi nautintoa itselleen? Miten tämä koko asia vahingoittaa tai koskee sinua millään tavalla? Ihminen on seksuaalinen olento, hyväksy se. Nautinto ei ole pahasta.
Niin kauan, kun poika asuu minun huushollissa ja syö minun leipää nämä asiat kuuluvat minulle, piste. Ja poika tulee pysymään arestissa koko loman, mies ei aio päästää edes treeneihin. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon todella tämän olevan trolli. Mitä sillä on väliä onko poika homo tai hetero? Mistä edes tietäisit, vaikka olisi joku kavereiden typerä pilan päiten ostama vehje? Ei saa luvattua autoa? Hienoa "kasvatusta"...
Minä haluan saada lapsenlapsia, poika on ainoa lapsemme. Joo ei saa autoa. Täältäkin on ihan turha mitään tukea hakea! ap
Voi ap, kun nuo lasten hankkimiset ja hankkimatta jättämiset on jokaisen oma asia. Ja aikamoinen mielikuvitus saa olla, että hieromasauvan löytyminen tarkoittaisi poikasi lapsemuutta. Lisäksi, jos poikasi olisikin homo, mitä en itse näin hatarin perustein usko, ei se automaattisesti tarkoita lapsettomuutta.
Niin kuin tuolla jo aiemmin sanoin miehetkin voivat hyödyntää lelujen värinää siinä missä naisetkin. Ap taitaa olla aika tapaus...
Minä haluan lapsenlapsia jotka on omaa verta, vähintään kaksi mielellään tytön ja pojan. Ei tällaiset hiton sauvat ainakaan edesauta sitä! ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Takavarikoit poikasi huoneesta löytämäsi hieromasauvan? Haloo? Oletan poikasi kuitenkin olevan jo teini-ikäinen, mitä helvettiä hänen seksuaalisuutensa tai seksuaaliset mieltymyksensä sulle kuuluu?
Vaikutat ap just sellasesta pahemman luokan nuuskijaäidiltä, kellä on kokemusta vain ja ainoastaan siveellisestä lähetyssaarnaajaseksistä jota sitäkin harrastettu vain lapsi tehdäkseen. Tai sit oot muuten vain todella kapeakatseinen etkä osaa antaa pojalles tarvitsemaansa omaa tilaa, tsiisus.
"...samanlainen kuin ne salkkareiden pojat"? Sun kaltasille ihmisille ei pitäisi kyllä suoda lapsia ollenkaan, jos ei osata suhtautua heihin yksilöinä ja omansalaisinaan individuaaleina. Useat miehet kokee peräaukon seudun erogeenisena alueena, oli sitten kyseessä hetero taikka mihinkä tahansa muuhun lokeroon asetettu _-seksuaali_.
Joo no ei se tarkoita jos muut pojat harrastaa tuollaista, että meidänkin pojan pitäisi. Poikani on 18. Isä sanoi, että ei meinaa ostaa pojalleen lupaamaansa autoa synttärilahjaksi tämän sauvan takia. ap
Nyt meni tosissaan provoilulinjalle. :D Sun ensinnäkin täysi-ikäinen poikasi on oikeutettu tunkemaan takaluukkuunsa vaikka kynttilänjalkoja jos siltä tuntuu ja hän näin itse haluaa tehdä. Uskoakseni poikasi seksuaaliset mieltymykset eivät sua koske mitenkään?
Mun mielestäni huomattavasti häiriintyneempää on sun halu äitinä tunkee nokkas aikuisen poikasi seksiasioihin rajoitusmielessä... Häiriintynyttä ja jollain tavalla kuvottavaakin. Hyi.
Voi tunkeakkin, mutta ei minun talossani. piste ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon todella tämän olevan trolli. Mitä sillä on väliä onko poika homo tai hetero? Mistä edes tietäisit, vaikka olisi joku kavereiden typerä pilan päiten ostama vehje? Ei saa luvattua autoa? Hienoa "kasvatusta"...
Minä haluan saada lapsenlapsia, poika on ainoa lapsemme. Joo ei saa autoa. Täältäkin on ihan turha mitään tukea hakea! ap
Voi ap, kun nuo lasten hankkimiset ja hankkimatta jättämiset on jokaisen oma asia. Ja aikamoinen mielikuvitus saa olla, että hieromasauvan löytyminen tarkoittaisi poikasi lapsemuutta. Lisäksi, jos poikasi olisikin homo, mitä en itse näin hatarin perustein usko, ei se automaattisesti tarkoita lapsettomuutta.
Niin kuin tuolla jo aiemmin sanoin miehetkin voivat hyödyntää lelujen värinää siinä missä naisetkin. Ap taitaa olla aika tapaus...
Minä haluan lapsenlapsia jotka on omaa verta, vähintään kaksi mielellään tytön ja pojan. Ei tällaiset hiton sauvat ainakaan edesauta sitä! ap
Minä olen poikaasi muutamia vuosia vanhempi mies, ja sanon ihan suoraan, että jos oma äitini olisi tuollaisen löydön tehnyt ja toiminut sen kanssa samalla tavoin kuin sinä, niin olisin ihan rehellisesti sanoen hakannut hänet aivan tuusan nuuskaksi, yhtään säälimättä. Samoin olisin tehnyt tuolle sinun miehesi kaltaiselle kusipäälle. Te ette ole ansainneet lapsia.
M25
Se sauva oli varmaan tyttöystävää varten. Kamalaa, jos tuommoisesta joutuu puhutteluun ja arestiin. Voiko 18-vuotiasta muuten pitää arestissa?
Vierailija kirjoitti:
No onhan se valtava häpeä ja epäonnistumisen tunne, jos poika osoittautuukin hinttariksi. Hyi helkutti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen poikaasi muutamia vuosia vanhempi mies, ja sanon ihan suoraan, että jos oma äitini olisi tuollaisen löydön tehnyt ja toiminut sen kanssa samalla tavoin kuin sinä, niin olisin ihan rehellisesti sanoen hakannut hänet aivan tuusan nuuskaksi, yhtään säälimättä. Samoin olisin tehnyt tuolle sinun miehesi kaltaiselle kusipäälle. Te ette ole ansainneet lapsia.
M25
Sillä persesauvallasiko homo olisit hakannut? Ruahahahaaaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M25
Sillä persesauvallasiko homo olisit hakannut? Ruahahahaaaa!
Kyllä tuollaiset kimittävät horoämmät menevät ihan paljain käsinkin. Ei tuottaisi ongelmia.
Kyllä juuri sitä GAY :)
On jo muotia ja ajanhengen mukainen
Mitä ap saat tällaisten juttujen keksimisestä ja kirjoittamisesta?
Vierailija kirjoitti:
Paskin provo ehkä koskaan.
Paskin, vai nerokkain? tokihan tämä on täyttä paskaa sisällöllisesti, mutta ei ketju suotta saa kohta viidettä sivua.
Mieheni soitti pojan kaverien vanhemmille ja kertoi, että poikamme on arestissa koko loman ja on turha yrittää ottaa yhteyttä sillä pojan puhelin on takavarikoitu.Mieheni tarkistaa pojan kontaktit puhelimesta ja viestit löytyykö sieltä mitään kiellettyä. Mieheni on ollut asiasta yhteydessä veljeensä, joka on seurakuntalaisia ja hän on ehdottanut niin sanottua eheytysleiriä. Onko nämä leirit kuinka toimivia? ap
No olisit säästänyt tuon eheytyksen ja seurakunnan, meni yli. Ollakseen uskottava tuon vakaumusasian olisi pitänyt olla taustalla jo aiemmin. Mut hei, viidettä sivua joulukiireissä, ei huono....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen poikaasi muutamia vuosia vanhempi "mies", ja sanon ihan suoraan, että jos oma äitini olisi tuollaisen löydön tehnyt ja toiminut sen kanssa samalla tavoin kuin sinä, niin olisin ihan rehellisesti sanoen hakannut hänet aivan tuusan nuuskaksi, yhtään säälimättä. Samoin olisin tehnyt tuolle sinun miehesi kaltaiselle kusipäälle. Te ette ole ansainneet lapsia.
M25
Oho! Håmån kosto on kauhea!
Vierailija kirjoitti:
No olisit säästänyt tuon eheytyksen ja seurakunnan, meni yli. Ollakseen uskottava tuon vakaumusasian olisi pitänyt olla taustalla jo aiemmin. Mut hei, viidettä sivua joulukiireissä, ei huono....
Meidän perheessä ei ole vakaumuksia. Mieheni veli on seurakuntalaisia ja hän ehdotti tätä. Se ei tee meistä seurakuntalaisia. ap
Vierailija kirjoitti:
Paskin provo ehkä koskaan.
Silti me on vastailtu tähän viiden sivun verran,eikö paskat provot ole niitä jotka kuihtuu jo parin kommentin jälkeen? :D
Voi voi, täysi-ikäinen saa tehdä mitä haluaa. Varsinkin siinä mitä tulee tuollaisiin mieltymyksiin. Muutenkin taisitte juuri katkaista välit poikaanne, vähintään luottamus meni.