Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsiani kiusataan koska olen vela

Vierailija
21.12.2015 |

Olen jo pienestä asti tiennyt etten tule ikinä hankkimaan lapsia. Mitä enemmän ikää tuli sitä selvemmäksi asia kävi. En tiennyt että velana oleminen on niin leimaavaa. Kun lapseni koulutoverit kuulivat asiasta, ovat lapseni joutuneet kärsimään asiasta jatkuvasti. Joskus heitä nimitellään, joskus taas ihan fyysisesti kiusataan.

Tilannetta ei yhtään auta se, että olen lesbo. Olen yrittänyt puhua tästä miehelleni, mutta häntä ei kiinnosta. Hän ei muutenkaan puhu ikinä mistään ja on erakko luonteeltaan. Hän on sitä mieltä, ettei hänen tarvitse olla jatkuvasti äänessä, koska on ekstrovertti. Itse en taas usko horoskooppeihin lainkaan, joten tuo selitys ei kelpaa. Olemme aina asuneet pääkaupunkiseudulla, ja aina kiroan sitä päivää kun muutimme tänne. Täällä Pirkanmaalla ei mikään tunnu menevän niin kuin pitäisi!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan tähän heti kun opin käyttämään nykyajan viestimiä.

Vierailija
22/25 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaan tähän heti kun opin käyttämään nykyajan viestimiä.

Miksi ei vastausta kuulu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

P*ska provo taas vaihteeksi, ei naurata...

Vierailija
24/25 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä puolestaan se tilanne, että tytärtäni kiusataan koulussa, koska on vela. Tosiasiahan on, ettei meidän pieneen kaksioon edes mahtuisi vauvaa, ja minua myös ällöttäisi jos joutuisin näkemään tytön imettämässä utareillaan. Olen kyllä puhunut kiusaamisesta opettajalle, mutta tuskin auttaa, koska emme antaneet kovin hienoja lahjoja joulujuhlassa: vain suklaata ja lahjoituksen kehitysmaiden köyhille. Toisaalta näin ateistina ahdistaa antaa lahjoja kellekään, koska joululahjat on kristillinen perinne.

Onneksi joulukiireet vievät ajatuksia pois näistä aihesta. Joulumakaronilaatikkoa kokkaillessa jauhenliha vähän kärähti, mutta se ei haittaa. Mietin vain, paljonko sitä pitäisi olla, että kaikille meillä yöpyville sukulaisille riittää myös joulupäivän aamuksi.

Joululahjat on myös hankittu kaikille, ja jokainen saajaansa ajatellen. Mitään suklaita en kellekään osta! Ja huomenna joulukirkkoon joulumieltä hakemaan :)

Vierailija
25/25 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset on niin suvaitsemattomia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan