Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos aika ei riitä kaikkeen, mistä joustat?

Vierailija
21.12.2015 |

Lasten hyvä ravinto
Lasten harrastukset
Lasten kanssa oleminen (ns. "laatuaika")
Lasten kanssa tekeminen arjen askareita

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa raahata lapsia harrastuksiin kuten jotkut. Joko niitä vähemmän tai lapsi menee itse.

Vierailija
2/5 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole koskaan ollut tuota laatuaikaa, siis puhdasta olemista. Sen olen siis joustanut pois.

Mutta meillä on esimerkiksi arkipäivinä 1.5 tuntia yhteistä aikaa autossa, jota minä ajan ja jolla mennään/tullaan töihin/kouluun/kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkaamisesta. Ei ole intohimoni ollenkaan. Mitä helpommalla pääsee sen parempi. Olisi ihan karseaa seista hellan ääressä tuntikaupalla.

Vierailija
4/5 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokkaamisesta. Ei ole intohimoni ollenkaan. Mitä helpommalla pääsee sen parempi. Olisi ihan karseaa seista hellan ääressä tuntikaupalla.

No, kokkaamista siinä ei ollut vaihtoehtona. Mutta olet kuitenkin sitä mieltä, että lapset voi ruokkia miten vaan. Tiedätkö, että se suuhun pantava tavara on muutakin kuin vatsan täytettä?

Vierailija
5/5 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, kokkaamista siinä ei ollut vaihtoehtona. Mutta olet kuitenkin sitä mieltä, että lapset voi ruokkia miten vaan. Tiedätkö, että se suuhun pantava tavara on muutakin kuin vatsan täytettä?

No, oli huonot vaihtoehdot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme