Näin erikoisen unen otettuani melatoniinia
Olen muutaman päivän ajan ottanut melatoniinia ja olen huomannut sen vaikuttavan uniini. Viime yönä näin hyvin erikoislaatuisen unen. Olin kiertelemässä Helsinkiä etsiäkseni hotellia, ja lopulta löysin pienen hotellin läheltä keskustaa. Se hotelli oli kauttaaltaan läpinäkyvä, kuplan mallinen "minimotelli", kuten sen kyljessä luki. Ulkoa päin hotelli oli noin kolme metriä korkea. Kun astuin sen sisään, sisällä aulassa oli kaksi nuorta naista töissä ja kooltaan hotelli oli hämmästyksekseni lähes risteilyaluksen kokoinen.
Lähdin ulos hotellista, koska en ollut varma haluanko varata huonetta. Ulospäästyäni laitoin hotellin reppuuni (se kutistui mystisellä tavalla) ja lähdin kävelemään esiäkseni parempaa hotellia. Tässä välissä tapahtui paljon mysteerisiä asioita ja jossain vaiheessa törmäsin exääni (nainen). Kaivoin hotellin repusta ja pyysin exääni viettämään yön siellä kanssani, vaikkapa eri huoneissa. Esittelin hotellin hänelle ikään kuin omanani ja kiertelimme sitä ympäri, mutta hän halusi kotiin nukkumaan. Itse päätin jäädä. Aseteltuani hotellin sopivaan kohtaan - tässä tapauksessa jalkakäytävälle - ja mentyäni huoneeseeni, nukahdin sängylle vaatteet päällä. Yöllä heräsin siihen, kun sain kännykkääni exäni lähettämän selfien, jossa hän oli samaisessa hotellissa, omassa huoneessaan ja viinapullo kädessään. Lähdin etsimään häntä ja lopulta löysin hänet sammuneena käytävältä, joka muistutti sairaalan käytävää. Hän ei kuitenkaan ollut yksin, vaan hän oli yhdynnässä (tietämättään luultavasti) tuntemattoman miehen kanssa. Olin huolissani että exäni saa jonkin sukupuolitartunnan, mutta miehellä oli niin pieni penis, että ajattelin ettei sillä kykenisi tartuttamaan ketään. Voisin kuvailla tarkemminkin tilannetta, mutta se oli aika epämiellyttävä tilanne, eikä hirveän mielenkiintoinen. Tämä tuntematon mies ei kuitenkaan välittänyt läsnäolostani lainkaan, enkä minä kehdannut keskeyttää häntä (muuten sanoisin "heitä", mutta exäni ei tainnut tietää harrastavansa seksiä), vaikka mieli olisi tehnyt.
Katsoin toimitusta tuskastuneena vierestä pitkän aikaa ja lopulta heräsin. Luulin pitkään herättyäni olevani vieläkin hotellissa, ja vasta noin puolen minuutin jälkeen tajusin kaiken olleen unta. Uneni ovat useinkin erikoisia, mutta melatoniini saa ne tuntumaan hyvin todellisilta. Hyvä etten ammutokkurassa soittanut exälleni :)
Kommentit (5)
Yäh mulle melatoniini aiheuttaa järkyn janon ja unihalvauksia :(
Aika monella melatoniini tekee elävän tuntuisia tai levottomia unia/painajaisia.
Melatoniinin yksi sivuvaikutus on unet ja yleensä nimenomaan painajaiset. Itse en juuri painajaisten vuoksi uskalla enää melatoniinia syödä. :(
Vierailija kirjoitti:
Melatoniinin yksi sivuvaikutus on unet ja yleensä nimenomaan painajaiset. Itse en juuri painajaisten vuoksi uskalla enää melatoniinia syödä. :(
Minun tapauksessani unet eivät ole ihan painajaisia, mutta epämiellyttäviä. Lähes painajaismaisia kuitenkin.
Ap
Hauska tuo kun laitoit hotellin reppuun :D