Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä h*vettiä tuolla porataan?

Vierailija
21.12.2015 |

Asun kerrostalossa. Naapurissa tehdään kosteusvaurioremonttia. Siellä on taas melkein taukoamatta porattu n. tunnin ajan. Tätä on jatkunut lähes jokainen arkiaamu elokuusta asti, vähän sen jälkeen kun taloon olen muuttanut. Valaiskaa tyhmää, että mitä PORATAAN? Eikä ole kyse mistään pari ruuvia kiinni vaan lähes minuutin yhtäjaksoisesta porauksesta, sekunnin tauko ja taas uudestaan. Neljä kuukautta.

Ja ennen kun nokkelimmat aloittaa sen "mitäs asut kerrostalossa", olen opiskelija, eikä vuokranantaja maininnut mitään tulevasta remontista kun muutin. Asuntoa olen kyllä yrittänyt etsiä muualta, mutta heikolta näyttää, sillä lähes kaikki vuokranantajat vaativat vähintään vuoden sopimusta, eikä minulla ole mahdollisuutta siihen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita ovikelloa ja mene kysymään, ei tarvitse täällä arvuutella.

Vierailija
2/7 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

S**tana siellä syventää onkaloitaan näin valon juhlan alla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos näistä viisaista vastauksista.

-ap

Vierailija
4/7 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan voit mennä kohteliaasti kysymään, mistä meteli on peräisin ja milloin se lopuu.

Vierailija
5/7 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan voit mennä kohteliaasti kysymään, mistä meteli on peräisin ja milloin se lopuu.

Juuri näin, siinä ei ole mitään hävettävää kun sen tekee kohteliaasti. He myöskin tietävät vastauksen luultavasti paremmin, kun me täällä av-palstalla.

Vierailija
6/7 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä etsitään betonilattiasta aarretta. Ovat saaneet tietää, että teidän talossa yhdessä huoneistossa on piilotettu aarre, ensin luulivat, että sen on sinun asunnossasi, muttei ollutkaan. Kohta se löytyy ja asunnon omistaja tulee rikkaaksi!

Vierailija
7/7 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussettiä kerrostalossa, yhdessä asunnossa porataan 2kk putkeen joka aamu(miksi vain aamulla, ja etenkin sunnuntaisin?), ja kun remppa on valmis siirtyy remppamiehet poraamaan seuraavaan huoneistoon. Olen havainnut tämän 2 kerrostalossa asuttuani. Eli tulet kuulemaan porausta loputtomasti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi