Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eli millainen elämä olisi naiselle hyvä?

Vierailija
20.12.2015 |

Aina kun koitan naisten kanssa puhua naisen elämästä niin en oikein ymmärrä naisten tavoitteita.
Eli voisitteko kertoa millaisen elämän naiset haluavat jotta voisin auttaa siinä tavoitteessa?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen nainen haluaa omanlaisensa elämän. Ei ole olemassa mitään "naisten elämää", jollaisen kaikki naiset haluaisivat.

Vierailija
2/16 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan yleensä ole tyytyväinen mihinkään. Semmoinen on hyvä elämä missä saa jatkuvasti uutta kokoajan enemmän ja enemmän kaikkea ja mikään ei pysy ennallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikas mies, paljon huomiota muilta miehiltä. Matkustelua ja shoppailurahaa, hienoja vaatteita ja seurapiirikekkereitä joissa pääsee pätemään rikkaan miehen kanssa. Käytännössä siis Minttu Virtasen elämä on naisten unelmaelämä.

Vierailija
4/16 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdä lapsia ja hoitaa kotona niitä ja sitä kotia.

Kun mies tulee niin palvella miestä.

Tuolloin kun vielä elettiin näin, olivat naisetkin vielä ihastuttavia ja naisellisia, kuten maailma oli paljon paljon terveempi paikka, sekä myös naiset olivat onnellisempia kuin mitä ovat tämän päivän maailmassa.

Vierailija
5/16 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rikas mies, paljon huomiota muilta miehiltä. Matkustelua ja shoppailurahaa, hienoja vaatteita ja seurapiirikekkereitä joissa pääsee pätemään rikkaan miehen kanssa. Käytännössä siis Minttu Virtasen elämä on naisten unelmaelämä.

Voi luoja. t. hyvästä omasta urasta haaveileva

Vierailija
6/16 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, jossa olisi mielekäs työ, sopivasti aikaa harrastuksille ja mies, joka rakastaisi ja arvostaisi. Mies tekisi mukisematta oman osuutensa kotitöistä, tai jopa enemmän - oma-aloitteisesti - silloin, kun itse en ehtisi tai olisin vain liian väsynyt (toimii myös toisinpäin). Kaikesta ei tarvitsisi sanoa, vaan mies tajuaisi itse, milloin pitää esim. viedä roskat, käydä kaupassa ja mitä sieltä tarvitaan...

Minulla ei ole lapsia, enkä haluaisikaan, mutta jos olisi tai haluaisin, niin miehen pitäisi tehdä oma osuutensa lapsenhoidosta mukisematta ja osoittaa siinäkin oma-aloitteisuutta.

Vierailija
7/16 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehdä lapsia ja hoitaa kotona niitä ja sitä kotia.

Kun mies tulee niin palvella miestä.

Tuolloin kun vielä elettiin näin, olivat naisetkin vielä ihastuttavia ja naisellisia, kuten maailma oli paljon paljon terveempi paikka, sekä myös naiset olivat onnellisempia kuin mitä ovat tämän päivän maailmassa.

On tuo edelleenkin yllättävän monen naisen toive. Harmi vaan, että harvalla miehellä Suomessa on varaa tuohon. Ne, joilla on, ottavat useimmiten vaimokseen mieluummin hyvätuloisen ja työssäkäyvän naisen.

Vierailija
8/16 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin se nainen sinun apuasi siinä hyvän elämän luomisessa tarvitsee?

Vierailija
9/16 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähi pubin ruusu , pöhnäeetujen & puliukkojen + matujen PATJA 😅

Vierailija
10/16 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan vain John Lennonin, en tarvitse mitään muuta.

Vierailija
11/16 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittää perusturvallinen ja tavallinen elämäni. Hyvä aviomies, ihanat lapset. Mieleinen työ eikä rahahuolia. Olen onnellinen 💖

Vierailija
12/16 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielekäs työ, hyvä, tasa-arvoinen parisuhde jossa molemmat kunnioittavat toista ja haluavat toiselle parasta. Lapsia. Kohtuullinen toimeentulo. Hiukan vapaa-aikaakin. Ystäviä.

Vierailija
13/16 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäpäs miten minä voin auttaa sinua saavuttamaan haluamasi elämän?

Vierailija
14/16 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin se nainen sinun apuasi siinä hyvän elämän luomisessa tarvitsee?

Se oli minun kysymykseni kun en oikeasti tiedä.  Eli vaikka avaanko oven vai livahdanko ovesta ja paiskaan oven naamalle?  jne.

Vierailija
15/16 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen, jossa olisi mielekäs työ, sopivasti aikaa harrastuksille ja mies, joka rakastaisi ja arvostaisi. Mies tekisi mukisematta oman osuutensa kotitöistä, tai jopa enemmän - oma-aloitteisesti - silloin, kun itse en ehtisi tai olisin vain liian väsynyt (toimii myös toisinpäin). Kaikesta ei tarvitsisi sanoa, vaan mies tajuaisi itse, milloin pitää esim. viedä roskat, käydä kaupassa ja mitä sieltä tarvitaan...

Minulla ei ole lapsia, enkä haluaisikaan, mutta jos olisi tai haluaisin, niin miehen pitäisi tehdä oma osuutensa lapsenhoidosta mukisematta ja osoittaa siinäkin oma-aloitteisuutta.

Tuollainen naisen elämä olisi minustakin oikein hyvä elämä. Oma ura molemmilla, yhteinen perhe ja koti jota molemmat hoitaa yhdessä puoliksi. Ja kivaa olisi myös joku yhteinen harrastus. Empaattinen mies....onko satuolento?

Vierailija
16/16 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä elän omaa unelmaani, ja mieheni on tehnyt sen eteen monta asiaa:

1. Heti tavattuamme hän ilmaisi kiinnostuksensa, pyysi ulos, ei säätänyt, vääntänyt, arponut tms.vaam eteni loogisesti ja kauniisti parisuhteen muodostuskaaressa. Kosi kun olimme vielä rakastuneita.

2. On ollut aina turvallinen ja vakaa. Huolehtinut osuudestaan perheen arjessa. Ei ole päihde,peli, seksi tai urheiluriippuvainen.

3. Pitää huolta itsestään ja yllä harrastuksiaan. Sallii saman minulle useista lapsista huolimatta.

4. On antanut minun tehdä itse uraani koskevat ratkaisut, on ottanut siten vastuun perheestä, että olen voinut vastuun hänelle luottaa. Voin huoletta lähteä esim.viikon työmatkoille tietäen että arki kotona pyörii. On myös ottanut vastuun omista ratkaisuistaan.

Minusta mieheni on upea. Avioliittoa takana kymmenen vuotta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän