Vasta kun rasvaprosenttini on 10, en häpeä vartaloani seksissä
Ja jos saan mieheltä pakit, uskon ettei se johdu ainakaan siitä, että olen plösö.
Kommentit (37)
Pyöreät naiset ovat parempia sängyssä, kun eivät sekunnin välein mieti miltä näyttävät, laihat ja lihaksikkaat naiset miettivät koko panon ajan,miltä näyttävät.
M38
Mulla on rasvaprosentti 30 ja peiliin kun katson, niin ihan hyvältä näyttää. Olen tosin mies.
Kyllä oman vartalonsa hyväksyvä nainen on aina haluttava, oli sitä painoa tai rasvaa kuinka paljon vaan, vähemmän kriittisyyttä ja enemmän seksiä.
Voi ap hyvä, kyllä sisäinen itsensä hyväksyminen saattaisi tehdä sinulle paremman olon kuin nuo laihduttamiset ja ulkoiset laittamiset. Nyt ajattelet, että kun... niin sitten.... MOnestiko aiemmin olet päässyt asettamiisi tavoitteisiin eikä se olo ja itsearvostus ole kuitenkaan yhtään parempi?
Vierailija kirjoitti:
Ei taida olla syynä rasvaprosentti, jos pakit tulee siinä vaiheessa, kun ollaan sängyssä haarat levällään. Kyllä siihen mennessä on jo nähnyt toisen koko kropan ja sen, viehättääkö toinen vai ei.
Ei tapahtunut sängyssä. Ap
Saattaapi olla että kun saat kroppasi noin kivoihin prosentteihin niin alapääkin tuppaa olemaan kuiva kuin Sahara. Ei sillä, että yleistäisin mutta omia kokemuksia anoreksia-ajoilta. Stressi vartalosta vie seksihalut aika tehokkaasti.
Vierailija kirjoitti:
Saattaapi olla että kun saat kroppasi noin kivoihin prosentteihin niin alapääkin tuppaa olemaan kuiva kuin Sahara. Ei sillä, että yleistäisin mutta omia kokemuksia anoreksia-ajoilta. Stressi vartalosta vie seksihalut aika tehokkaasti.
Ei muuten saata, en ole koskaan kuiva ja mies tietää sen varsin hyvin. Olen muutenkin täysin kunnossa, juuri kävin kaikissa verikokeissa. Ap
Minä olen ylipainoinen. Sängyssä en kuitenkaan mieti koskaan sitä. Seksiä on elämässäni ollut aina riittävästi. Onnellisesti naimisissakin olen.
Olet varmasti ihana, oli rasvaprosenttisi 10 tai 20. Keskity nauttimiseen äläkä mieti ulkonäköäsi. Äläkä uhraa ajatustakaan sille joka ei sinua kelpuuttanut. Hän ei luultavasti olisi sinusta muutenkaan kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ylipainoinen. Sängyssä en kuitenkaan mieti koskaan sitä. Seksiä on elämässäni ollut aina riittävästi. Onnellisesti naimisissakin olen.
Olet varmasti ihana, oli rasvaprosenttisi 10 tai 20. Keskity nauttimiseen äläkä mieti ulkonäköäsi. Äläkä uhraa ajatustakaan sille joka ei sinua kelpuuttanut. Hän ei luultavasti olisi sinusta muutenkaan kiinnostunut.
No helvetti kun kyse on vain ja ainoastaan aviomiehestäni. Uskon kyllä että panohaluisia miehiä riittäisi, jos voisin lähteä kodin ulkopuolelta etsimään. Ap
Kai tiedätte että mikään pakko sitä seksiä ei ole harrastaa? Kenenkään naisen ei kannata pilata itseään toimimalla vastoin halujaan.
Mistä se mies uskoo, että sun rasvaprosentti on sen 10? Entäs, jos se onkin 11, saat pakit????
Trolli. Aika heikko vielä...
Jestas mitä myötähäpeää tämä ketju aiheuttaa! Todella noloa huomion kerjäämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häpeän vartaloani muuten usein, mutta seksin aikana en koskaan. Miten joku ehtii miettiä sitä seksin aikana? Mä unohdan kiihottuneena kaiken.
No en mäkään seksin aikana, mutta sillä hetkellä kyllä kun mies antaa saatana pakit vaikka levittelisin reikiäni sen edessä. Ap
Yllättyisitkö jos sanon että on miehiä jotka ei kiihotu siitä että nainen levittelee reikiään heidän edessään?
Kun olet keski-ikäinen, olet kuin kuivan kesän orava. Ja sitten vasta häpeätkin ryppyjäsi.
Jos päätät tavoitella tietynlaista vartaloa vain miehen mieliksi, homma ei pääty hyvin. Minulla oli mies, joka painosti laihduttamaan viitisen kiloa. Eihän tuo iso homma sinänsä ollut ja lopputulokseen mies oli tyytyväinen, mutta odottamaani seksielämän kohenemista ei tapahtunut. Ajatus siitä, etten ollut kelvannut miehelle sellaisena kuin olin, alkoi vaivata minua lopulta enemmän kuin alkuperäinen "tuhdimpi" olemukseni. Aloin tuntea häpeää ja huonommuutta ja ulkopuolisen silmiin kohentuneesta ulkomuodostani huolimatta itsetuntoni oli matalampi. Lopulta koko mies vaatimuksineen alkoi ällöttää ja erosimme. Kun puhutaan muutamasta kilosta tai rasvaprosentista, ajatus seksuaalisen vetovoiman merkittävästä muuttumisesta suuntaan tai toiseen on naurettava.
Vierailija kirjoitti:
Kai tiedätte että mikään pakko sitä seksiä ei ole harrastaa? Kenenkään naisen ei kannata pilata itseään toimimalla vastoin halujaan.
Niin tässähän tarkoituksena on hankkia tietynlainen vartalo, jotta kestäsin paremmin tilanteet kun mies kieltäytyy seksistä. Ei mies ole mitään vartalovaatimuksia esittänyt, eihän se ole kiinnostunut vartalostani ylipäätään.
Ap
Ei taida olla syynä rasvaprosentti, jos pakit tulee siinä vaiheessa, kun ollaan sängyssä haarat levällään. Kyllä siihen mennessä on jo nähnyt toisen koko kropan ja sen, viehättääkö toinen vai ei.