Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi syytät minua ilmaston pilaamisesta?

Vierailija
20.12.2015 |

Mitä te ihmiset yritätte tällä saada aikaan, kun valitatte toisten ruoista ja vetoatte ympäristöön. "Kun on niin kauheaa, kun niitä hedelmiä tuodaan sieltä ulkomailta, mikset syö suomalaista sikaa/perunaa/normaalia ruokaa." Enköhän minä saa itse päättää, mitä haluan syödä, vaikka ne ulkomailta tänne kylmään Suomeen raahattaisiinkin. Jotenkin olettaisi, että ihmiset töissä eivät ottaisi tällaisia esiin puheissaan. Huono ilmapiirihän siitä tulee.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä lähtisi työpaikalla puuttumaan muiden ihmisten asioiden, jos eivät mitään rikollista tee. Ja silloinkin en valittaisi tälle ihmiselle vaan soittaisin poliisille/eläinsuojeluun/lastensuojeluun yms.

Vierailija
2/6 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua? En taatusti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ilmastojalanjälkeä katsotaan, niin kaikkein suurin ilmastojalanjälkihän on yksittäisistä ihmisistä juuri näiden ilmastojärjestöjen johtajilla. Lentelevät jatkuvasti yksityiskoneilla kokouksiin jne.

Eikö sen esimerkin kannattaisi tulla ihmisille ensiksi sieltä suunnalta?

Sama asia, kun meillä Suomessa politiikot haluavat kansan osallistuvan säästötalkoisiin, mutta heidän omia palkkoja koko ajan vain korotetaan.

Vierailija
4/6 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sinä sitä ilmastoa pilaat. No ei sentäs, itse en ikinä valittaisi työkavereilleni heidän ruokavaliostaan. Tietysti jokainen saa valita itse mitä syö, vaikka sitten pilaisikin ilmastoa toimillaan.

Vierailija
5/6 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikaa? Lihansyönti nyt varsinkin on ilmaston kannalta huono juttu.

Vierailija
6/6 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ilmastojalanjälkeä katsotaan, niin kaikkein suurin ilmastojalanjälkihän on yksittäisistä ihmisistä juuri näiden ilmastojärjestöjen johtajilla. Lentelevät jatkuvasti yksityiskoneilla kokouksiin jne.

Eikö sen esimerkin kannattaisi tulla ihmisille ensiksi sieltä suunnalta?

Sama asia, kun meillä Suomessa politiikot haluavat kansan osallistuvan säästötalkoisiin, mutta heidän omia palkkoja koko ajan vain korotetaan.

Onko lentäminen oikeasti niin pahasta kuin sanotaan? Jostain luin aikoinaan, että enemmän se tuhoaisi, jos kaikki ne matkat kulkisi junalla, mikä olisi hidasta ja menisi kiertoreittejä pitkin.