Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvaile tuntemasi 23.9, 24.10, 9.12, 8.11 syntynyt ihminen...

Vierailija
20.12.2015 |

Millainen hän on? :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

8.11. Iso

Vierailija
2/5 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä itse 23.9

Olen tunnollinen ja luotettava, ahkerakin.  Suutun tosi harvoin, mutta sitten olenkin tosi, tosi pitkävihainen. Tuo taitaa olla luonteeni huonoin piirre. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastatkaa lisää! :)

Vierailija
4/5 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ystäväni meni naimisiin 24.10. syntyneen miehen kanssa. Tulinen skorpionimies,  jonka arvelin olevan täysin väärä kumppani ystävälleni, kuten sitten ilmenikin.

Mies oli komea, vahva ja korskea, jolla oli eroon päättynyt liitto lapsineen ja liuta ongelmia. Ex-vaimonkin tapasin vahingossa ja sattumalta, ja ihan osattomana jouduin kuuntelemaan kaiken maailman paatosta ja paskaa :( Ymmärsin toki naista, mutta mit vit, miksi minä? (Luuli varmaan, että olen exänsä uusi nainen?)

Ja sitten tämä hauskin juttu, ex-mieheni, hah haha haa, siis 9.12. syntynyt :D Alkoholisoitunut hakkaaja. Pikantti yksityiskohta oli, että olen Anna, ja tuo sika vietti synttäreitään nimipäivänäni ! Mutta ei mitään niin pahaa, ettei jotain kivaakin:

Martinan ja Eskon (kaikki tietää :D?) Söpö Viktoria viettää synttäreitään 8.11. joka  isänpäivä joskus ollut vielä! :)

Vierailija
5/5 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

9.12

Maailman paras käly.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän