mitä tää on?
Minulla on ollut vaihtelevasti vatsakipua koko vatsalla, palan tunnetta
kurkussa (ei polttelua, vain limaisuutta/hengenahdistusta/nielemis vaikeutta) ja pahoinvointia.
Lisäksi on huimausta, joka on keinuttavaa. Silmissä saattaa sumentua,
pyörryttää, jalat mennä heikoiksi ja korvaa tinnittää/huminaa.
Puhuminen ja hengittäminen on välillä vaikeaa kun tuntuu että kaulaa
kiristää. Muisti saattaa pätkiä ja olen hermostunut ja väsynyt
jatkuvasti näiden oireiden vuoksi. Kuukautiset tulevat lisäksi todella epäsäännöllisesti..lääkäri ei ota vakavasti koskaa ekgssa, vatsan ultrassa ja verikokeissa ei näkynyt poikkeavaa. Oon toivoton :( Onko aivokasvaimen oireita?
Kommentit (6)
Joo en minä diagnoosia hakenutkaan. Ajattelin vain että jos jollain sattuis olemaan samanlaisia oireita ja on löytänyt syyn näille. Ja jos se syy on ollut henkinen, niin ehkä minäkin saisin mielenrauhaa. Kyllä voi stressi olla syyllinen, mutta tuntuu että se on enemmänkin näiden oireiden vuoksi tullut.
Pitää uudestaan varata aikaa eri lääkärille.. AP.
Voisko olla Menieren tautia?
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00…
Kiitos linkistä! Oireet voisi sopia tautiin. Ap
Onko paniikkihäiriö tällainen? Vai millaisia oireita siinä on?
Tuo kuulostaa henkiselle. Oletko ahdistunut? Tuleeko tietyissä tilanteissa??
No kaikkein viimeiseksi sitä nyt kannattaa täältä palstalta kysellä. Pahimmassa tapauksessa saat vaan vastauksia, mitkä saavat olosi perhanan vainoharhaiseksi. Oireesi kuulostavat muutenkin jo siltä, että stressi on varmaan ainakin osasyynä, joten ei sitä lisää kannata haalia.
Ei täällä kukaan osaa sinua tuntematta ja tapaamatta vastata, mistä oireesi johtuvat. Edes lääkäri ei voisi tehdä analyysiä pelkän nettikirjoituksen perusteella, varsinkaan tietämättä kauanko oireita on ollut, mikä on aiempi hoitohistoriasi yms.
Tee vaikka niin, että pidät viikon verran tarkkaa kirjaa oireistasi, niiden voimakkuuksista, ajankohdista yms. ja sitten marssit uudelleen lääkärille näyttämään kirjauksiasi ja vaatimaan lisätutkimuksia.