Naiset.Minkälaisesta rintojen hyväilystä tykkäätte?
Esim.Esileikistä alkaen.nännien imeminen vai mitä.Kertoilkaa omia kokemuksia joista tykkäätte?
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Nännien imeminen, näykkiminen, hierontaöljyllä hyväily/puristelu.
Ah.Kuulostaa hyvältä.Omistatko minkäkokoiset rinnat?
Imeminen sattuu.
Käsillä puristelu, nännien "repiminen" ja pureminen, hellästi, nuoleminen..
Imeminen, näykkiminen, pureminen, hierominen, puristelu, vetäminen, hellästi ja kovaa, vaihdellen. Terveisin nainen, jonka voi saada laukeamaan myös rinnoista.
Vierailija kirjoitti:
Imeminen, näykkiminen, pureminen, hierominen, puristelu, vetäminen, hellästi ja kovaa, vaihdellen. Terveisin nainen, jonka voi saada laukeamaan myös rinnoista.
Ihana kuulla.Itse tykkään aloittaa hiukan hellemmi rintojen hyväilyn.Pikku hiljaa alan koventaa otteitta kiiman mukaa.Omistatko puolikuppiliivejä?
Haluan kiusata miehiä, käytän puolikuppiliivejä. Kotona mieheni on halukas kun näkee mitä minulla päällä.
Vierailija kirjoitti:
Haluan kiusata miehiä, käytän puolikuppiliivejä. Kotona mieheni on halukas kun näkee mitä minulla päällä.
Ne on kyll seksikkäät liivit.Tuo rintoja ihanasti eteenpäin/nostaa/tukee&nännit viälä sojottaa ylöspäin.Käytätkö mitää muita seksiasuja?T.M36
Ei mitään väliä, rintojen koskettelu on yhtä kiihottavaa kuin vaikkapa pohkeiden.
En halua mitään lääkärimäistä rintojen tutkimista puristeluineen, vaan arvostavaa ja hellää otetta minun eleitäni seuraten. Näytän kyllä jos pidän ja toisinpäin myös, koko kehoni kertoo jos en kosketuksesta pidä. En halua myöskään mitään teinimäisiä puristeluja tai vauvamaisia leikkejä, ne sammuttavat hyvän fiiliksen nopeasti. Rinnat ovat vain yksi kohta minussa ja enemmän haluan kokonaisvaltaista lämmintä kosketusta, jossa miehen käsi ei pysähdy raapimaan mitään tai puristelemaan makkaroita.
No kaikenlainen hyväily oikeastaan on mieleen. Kunhan edes joten kuten koskee. Yleensä miehet unohtavat rinnat kokonaan, nuoremmat miehet ainakin.
Vierailija kirjoitti:
No kaikenlainen hyväily oikeastaan on mieleen. Kunhan edes joten kuten koskee. Yleensä miehet unohtavat rinnat kokonaan, nuoremmat miehet ainakin.
Minä ainakin tykkään rinnoista ;)
Mulla toimii hyvin sellainen nopeahko mutta hellä edestakainen sormen liike nännin yli (ymmärtääköhän kukaan). Tuntuu aivan mahtavalta siinä ratsastella samalla ;p . Harmi vaan kun usein menee puristelun puolelle kun mies huomaa että olen tulossa... N25
Nännien imeminen, näykkiminen, hierontaöljyllä hyväily/puristelu.