Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mahtava alkoholintäyteinen ilta takana - darrasta ei tietoakaan! Teidän kikat?

Vierailija
20.12.2015 |

Käyn juomassa n. kerran 1-2kk sisällä, nyt joulun tienoilla on tullut käytyä useammin. Olen niin iloinen että ei ole enää tarvinnut kärsiä darrasta! Eilen oli todella hauskaa ja viina virtasi, kun tulin kotiin niin maailma pyöri ja koordinaatiokyky oli aivan hukassa.

Olin tehnyt päätöksen että teen kaikkeni estääkseni darran. Valvoin 1,5h: tein vatsoja, venyttelin, kävin suihkussa, vaihdoin lakanat, siivosin hieman, tein ruokaa, söin, otin buranan, join viisi isoa lasia vettä ja yhden vitamiinipillerin kera. Nyt kun heräsin 11.00 niin olo on suorastaan todella hyvä. Kiva fiilis hyvästä illasta, vetreä ja raikas tunne - päänsärystä ja huonosta olosta ei tietoakaan. Vain hieman normaalia väsyneempi olo.

Kuinka te pyritte välttämään darroja ja oletteko onnistuneet? Topiikilla ei ole sen kummempaa merkitystä ja en koe tarvitsevani paasausta alkoholinkäytöstä. Elämä ja työura ovat oikein mallillaan, siitä huolimatta että toisinaan on hauskaa juoda itsensä hyvään humalaan hyvässä seurassa. ;)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just sillai että ei mene nukkumaan ennen kuin on pää selvinnyt

Vierailija
2/13 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja syöminen auttaa kanssa, joku kunnon ateria siinä selviämisvaiheessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahkasian konsti: vältä krapulaa, pysy humalassa.

Vierailija
4/13 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Napsii muutaman rauhoittavan samalla, voi juoda vaikka kuinka paljon eikä tule. Ja tosiaan myös paljon vettä, vichy on parempi kuin kraanavesi.

Vierailija
5/13 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olen riittävästi juonut ja oon humalassa ja kello yli puolen yön, alan juomaan vettä. Tanssin ja juon vettä, jos siis oon yökerhossa. Mutta yksi, joka poisti mun hervottomat darrat oli juttu, jossa sanottiin, että yks burana pohjalle ENNEN kuin aloittaa juomisen ja toinen vielä nukkumaan mennessä. Sen jälkeen ei ole ollut väsymystä kummempaa darraa. Toki oon tosiaan juonut sitä vettä vähintään muutaman tunnin ajan ennen sammahtamista :)

Vierailija
6/13 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahkasian konsti: vältä krapulaa, pysy humalassa.

Tuo on melkein toimiva. On käynyt niin että yhtäaikaa krapula ja humala. Viina on niin kova aine että ainoat mitkä oikeasti auttaa krapulaan ovat reseptilääkkeitä, rauhoittavia.

Vierailija
7/13 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppyputken jälkeiseen pahoinvointiin 20mg primperan suppo ja muuhun krapulaan 2x10mg diapam 3krt/vkr. Ainoat toimivat kikat on, lisää viinaa tai lääkkeet. Kunnon krapulaan "kotikonstit" ei auta yhtään mitään.

Vierailija
8/13 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei juo liikaa. Eilen illallisilla alkuun lasi Pommeauta ja ruuan kanssa lasi punaviiniä. Hyvin riitti ja pää kiitti.

Vierailija
9/13 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupas myydään jotain Darra-poretabletteja..heh. Mitenkähän ne vaikuttaa? Kellään kokemusta?

Vierailija
10/13 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeat nousukännit ja loppuilta vesilinjalla. Eikä liikaa tiukkaa alkoholia. Burana ennen ja jälkeen juomisen.

Vierailija
11/13 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras lienee että ei juo krapulaan asti. Mä olen krapulojen kuningatar, joskus jopa kolme tuoppia tuo kankkusen :/

Vierailija
12/13 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ryyppyputken jälkeiseen pahoinvointiin 20mg primperan suppo ja muuhun krapulaan 2x10mg diapam 3krt/vkr. Ainoat toimivat kikat on, lisää viinaa tai lääkkeet. Kunnon krapulaan "kotikonstit" ei auta yhtään mitään.

Samaa mieltä että kotikonstit on yhtä tyhjän kanssa. Harvoin otan mitään buranaa kummempaa ja kärsin sen minkä on itse hommannut. Yksi kympin pami tai 0,5 zanori on auttanut. Savut on tehokas ainakin pahoinvointiin. Oksettava olo lähtee möyhyillä 10-20 minuutissa.

Vierailija
13/13 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole koskaan juonut niin paljon, että olisi tullut krapula. Tai ainakaan sellaista krapulaa, minkä olisin huomannut - ja kuulemani perusteella krapulan kyllä yleensä huomaa. Mutta monet tutut käyttävät Acetiumia silloin kun juovat alkoholia. Nappaavat yhden aina 1,5-2 tunnin välein, vähän riippuen siitä minkä verran juovat. Acetium sitoo elimistössä muodostuvaa asetaldehydiä itselleen ja monilla tämä vaikuttaa niin, ettei krapulaa tule. Kaikilla ei toimi, mutta kokeilemallahan se selviää.