Minkälaista työtä suostuisit tekemään 1700e netto
Koulutusta yo-tasolla 6v.Pomon lempilauseet:Sinä teet niin kuin pomo käskee,etkö sinä vieläkään,mikä kestää eli työaikaa ei varsinaisesti ole,illat ja viikonloputkin pitää tehdä töitä,päivähoidon suhteen on täytynyt tehdä erityisjärjestelyjä jatkuvasti,koska menee niin myöhään jne.Suostuisitko?
Kommentit (15)
Kaksi päivää viikossa kevyttä toimistohommaa, ilman ressiä ja vastuuta.
mitä vain jos olisin rahan tarpeessa
mutta enpä nyt ole
Työaika on ollut vähintään 8h per päivä JOKA päivä,siis viikonloput mukaanlukien,mutta mikään ei riitä.
Nettopalkka ok. Kannattaa ottaa pomosta niskaperseote jotta lopettaa simputtamisen. Keksit itse keinot.
Samaa kuin nyt, ja palkkakin nousis jos sais sen 1700 e käteen.
Monenlaista.
Nuorena miehenä kun ensimmäistä kertaa menin oikeisiin töihin välivuodeksi, palkkani oli suunnilleen 1800 € / kk. Puolentoista vuoden päästä tienasin 35 000 € vuodessa. Muistan vaan kun silloin sain kultaisen Mastercardin ja tuloraja oli jotakin tuota luokkaa, heh. No, sitten tulotaso tippui muutamaksi vuodeksi kun viimein maltoin lähteä opiskelemaan. Opiskelujen jälkeen palasin saman työnantajan palvelukseen ja lähtöpalkka oli heti kohdillaan kun vanhat näytöt painoivat taustalla. Siitä se sitten lähti.
Mielestäni on hyvä ymmärtää nk. entry-level positioiden merkitys. Ahkeralle ja motivoituneelle kaverille avautuu mahdollisuuksia, eikä pienipalkkaisen työn vastaanottaminen tarkoita sitä, että tulisit olemaan sillä samalla palkalla töissä lopun ikääsi.
Oma idolini, yksi maailman rikkaimmista miehistä ja menestynein sijoittaja, Warren Buffett, lupautui nuorena ilmaiseksi töihin, jotta pääsisi haluamaansa paikkaan.
En edellytä tai kehota ketään työskentelemään "orjana". Mutta kehotan katsomaan asioita pitkällä tähtäimellä.
En tekis enkä tee mitään noin paskalla palkalla.
Saiskin tuon verran kuussa. Ihan sama mitä hommaa se olisi.
Jotain helppoa, vaikka stripparin hommia, mutta vain paria iltana viikossa, oon joskus tehytkin, mutta silloin 1700 euroa oli isompi raha kuin nykyään.
Olen lto. Palkka on surkeassa suhteessa työn määrään nähden.
Ehkä väliaikaisesti jotain työtä mihin ei tarvitse osata tai opetella mitään. Vaikka respassa jossain hienossa toimistorakennuksessa? Mun on vaikea kuvitella että kukaan koulutettu ihminen tekisi mitään töitä alle 2400 euron nettopalkalla.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä väliaikaisesti jotain työtä mihin ei tarvitse osata tai opetella mitään. Vaikka respassa jossain hienossa toimistorakennuksessa? Mun on vaikea kuvitella että kukaan koulutettu ihminen tekisi mitään töitä alle 2400 euron nettopalkalla.
Ei koulutuksella ole mitään itseisarvoa mistä kukaan olisi valmis maksamaan.
En tuhon suostuisi. Mutta palkkani on suunnilleen tuo ja olen pankin palveluneuvoja. Eli tällaista työtä suostun näköjään tekemään, vaikka onkin alipalkattua.