Lue keskustelun säännöt.
Oon yksin hotellihuoneessa ekaa kertaa ja pelottaa
20.12.2015 |
Mä kuulen käytävältä meteliä. Mun oveen on koputettu muutama kerta. Valvon vaa täällä enkä saa nukutuks :(
Kommentit (6)
missä maailmankolkassa olet kun tähän aikaan yrität unta saada?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
missä maailmankolkassa olet kun tähän aikaan yrität unta saada?
Kanada
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
missä maailmankolkassa olet kun tähän aikaan yrität unta saada?
Kanada
mikäs ohjelma se olikaan jossa KANADA oli vastaus kaikkiin kysymyksiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
missä maailmankolkassa olet kun tähän aikaan yrität unta saada?
Kanada
mikäs ohjelma se olikaan jossa KANADA oli vastaus kaikkiin kysymyksiin?
Kummeli
Soita respaan ja sano, että käytävällä melua ja porukkaa, oveen koputellaan.