Nyt en tiedä, pitäisikö itkeä vai nauraa
Lapset leikki pari päivää sitten vanhan turvakaukalon kanssa vauvaa eteisessä ja kolmevuotias sattui nukahtamaan siihen. Naapuri tuli silloin käymään hakemaan taloyhtiön yleisavainta, joka on meillä, ja nyt kuulin toiselta naapurilta, että tämä eka naapuri oli tehnyt meistä lastensuojeluilmoituksen, koska pidämme yli-ikäistä lasta vankina sitterissä ettei tämä pääsisi pahantekoon, kun emme viitsi vahtia.
Sossu ei ole vielä ottanut yhteyttä; osaako kukaan sanoa, kuinka pian yhteydenotto olisi odotettavissa ja miten ne tällaiseen ilmoon suhtautuu? Miten kannattaa itse toimia? Onko hyötyä vai haittaa jos soitan itse sinne?
Kommentit (9)
Kuulemma hänellä on ollut tapana tehdä valituksia sekalaisista asioista, mutta meillä ei ole ennen ollut mitään hankausta. En tunne häntä kovin hyvin. Oudoksuttaa.
ja kysyisin miksei vaivautunut kysymään miksi lapsi nukkui turvakaukalossa..ja kertoisin miten asia meni..
Minä ottaisin yhteyttä poliisiin tuollaisessa asiassa. Mennä nyt selittelemään viranomaisille jotain perättömiä juttuja. Eikö tuo ole jotain kotirauhan rikkomista tai jotain.
vaikka pitäisitkin yli-ikäistä oikeasti vankina. Naapurisi teki aivan oikein!
Asia ei varmasti etene mihinkään kun kerrot miten juttu meni. kaikennäköisiä hourupäitä sitä onkin naapureina...
Meidän yksi naapuri on jatkuvasti huomauttelemassa että "ota nyt lapseltas tutti pois". Lapsi täytti juuri vuoden ja tutti on tärkeä...
Eihän tää voi olla totta!
Jos on, ja jos minä olisin sinä, varmaan soittaisin lastensuojeluun. Kyllähän ne kuulee puhelimessa, että sinulla (vastoin kuin naapurillasi) on kaikki kotona...Onhan toi jo aika loukkaavaakin.