boikotoikaa s-ryhmää!
Heidän "halpuutus" kampanja riistää tuottajilta. Hinnat ehkä halpenevat kaupassa mutta se ei ole pois kaupan katteesta vaan s-ryhmä maksaa tuottajille vähemmän!
Kohta ei enää kannata olla suomessa tuottaja, tilat lopettavat ja ruoks tuodaan ulkomailta.
Kommentit (16)
Ostan hinnan mukaan. Ei ole massia pulittaa enempää kuin pakko. Suomssa ei tavs palkansaajalla ole varaa nirsoilla kauppojen kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Hyvä asia. En muutenkaan osta enää mitään kotimaista, en tue maatalousloisia.
Sä oletkin paskasakkia.
Kyllä kepu hoitaa viljelijöille sellaiset tuet että siellä maajussi voi vaikka vetää viinaa kaiket päivät ja tili raksuttaa. Vähän samaan tapaan kuin tuulivoimaloissa on niin hyvät valtiontuet että ne kannattaa laittaa sähköllä pyörimään niin tekee tuntuvaa voittoa vaikkei tuulisikaan
Vierailija kirjoitti:
Ostan hinnan mukaan. Ei ole massia pulittaa enempää kuin pakko. Suomssa ei tavs palkansaajalla ole varaa nirsoilla kauppojen kanssa!
K-ryhmä ei riistä tuottajia. Parastahan olisi ostaa suoraan tilalta mutta suomessa se on tehty lähes mahdottomaksi. Mä olen opiskelija ja silti mulla on vara valita etten tue suomalaisten tuottajien riistoa
Mulla meni paikallinen smarket boikottiin,kun näin siellä muslimin töissä
Boikotoikaa myös K-ryhmää. Ja Lidliä. Ja jos on vielä, niin niitä muitakin.
Ala vegaaniksi ja lopeta vinkuminen. AI vai olitko eläinten kustannuksella bisnestä tekevä?
Vierailija kirjoitti:
Miettikääpä sitä, miten työttömällä on varaa.
K-ryhmä ei riistä tuottajia? Jaa meinaat että keskon tukku maksaa enemmän? Muah
Vierailija kirjoitti:
Ala vegaaniksi ja lopeta vinkuminen. AI vai olitko eläinten kustannuksella bisnestä tekevä?
En vaan olen opiskelija. Enkä maininnut aloituksessa mistä on kyse muusta kuin tuottajien riistämisestä joten vegaani heittosi meni metsään. S-ryhmä maksaa suomalaisille tuottajille vähemmän jotta voivat myydä tuotteitaan halvemmalla silti menettämättä yhtään omasta tuloksestaan. Kohta ei suomesta saada mitään kun ei kannata. Ei lihaa, vehnää, härkäpapuja tai muutakaan. Mä haluan tukea suomalaisia tuottajia ja varmistaa että saan jatkossakin suomalaista ruokaa ja raaka-aineita. Tulevaisuudessa ollan kusessa jos tämä jatkuu näin.
Ap
Sieltä ostetaan mistä halvimmalla saadaan.
S-marketista hedelmät jouluksi. Oli paljon edullisia euron kilon paikkeilla.
Tehokasta olikin tuo S-ryhmän halpuutus, hinnat nousivat yli 2%, Lidlin hinnat samaan aikaan laskivat.
Vierailija kirjoitti:
Heidän "halpuutus" kampanja riistää tuottajilta. Hinnat ehkä halpenevat kaupassa mutta se ei ole pois kaupan katteesta vaan s-ryhmä maksaa tuottajille vähemmän!
Kohta ei enää kannata olla suomessa tuottaja, tilat lopettavat ja ruoks tuodaan ulkomailta.
Aina voit myydä kammottavia elämää halventavia ja ironisia , typeriä postikortteja Tuottejalle Kiitos! Kesko tyyliin hyvän tekeväisyydelle! ( miettikää oikeasti tarkkaan ja hetki mitä se kampanja oikeasti meinaa)Kyllä se on kuule ihan jossain muualla kuin kuluttajalla se vastuu ja valta miten ylihinnoiteltu ruoka on ja kelle se hinta menee lompsaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vaan olen opiskelija. Enkä maininnut aloituksessa mistä on kyse muusta kuin tuottajien riistämisestä joten vegaani heittosi meni metsään. S-ryhmä maksaa suomalaisille tuottajille vähemmän jotta voivat myydä tuotteitaan halvemmalla silti menettämättä yhtään omasta tuloksestaan. Kohta ei suomesta saada mitään kun ei kannata. Ei lihaa, vehnää, härkäpapuja tai muutakaan. Mä haluan tukea suomalaisia tuottajia ja varmistaa että saan jatkossakin suomalaista ruokaa ja raaka-aineita. Tulevaisuudessa ollan kusessa jos tämä jatkuu näin.
Ap
nai'vi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apnai'vi
Millähän muotoa?
Höpöhöpö, mä keskitän kaikki ostokset HOK-Elannolle.