Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olen alkanut kiinnittää huomiota, että yksi työpaikan mies katselee minua?

Vierailija
19.12.2015 |

Ei siis ole kollega, vaan vartijana työpaikallani. Emme näe joka päivä enkä ole aikaisemmin häntä rekisteröinytkään. Nyt alkanut tuntua että tulee vähän väliä vastaan ja syrjäsilmällä olen huomannut katselevan minua jos vaikka menen ohi ja hymyilen ja juttelen työkaverilleni jonka seurassa olen.

Kerran kans tulin toisen työkaverin kanssa rapuista ja aulassa toivottelin heiheit tälle työkaverille, niin kun käännähdin ovea kohti, siinä olikin se vartija sen näköisenä että olisi tervehtinyt minua (ihan kuin olisi siis kuullut heiheini ja siihen juuri ollut reagoimassa kun huomasi etten moikannutkaan häntä, tiedätte varmaan tunteen kun itse on vahingossa moikkaamassa jotakuta eikä saa vastakaikua ja nielee tervehdyksensä). En voi olla kiinnittämättä huomiota tällaisiin pieniin yksityiskohtiin, vaikka en siis tunne kyseistä miestä sen kummemmin enkä ole aikaisemmin edes huomannut häntä...

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vartijat ovat juuri tuon tyylisiä miehiä usein. En kummemmin jaksaisi analysoida.

Vierailija
2/25 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

So? Ehkä oot sen mielestä nätti. Saa kai sitä ihastella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos hän on ihastunut sinuun? Sano moikka ja toivota hyvää joulua. :)

Vierailija
4/25 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on huomannut että sinä olet alkanut katselemaan häntä.

Vierailija
5/25 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulle tulee kyllä ennemmin vaivaantunut olo jo nyt. Ja mietin töissä käytäviä kuljeskellessani että sieltä se kameroista taas toljottaa (vaikka en siis tiedä että näin on, tuo käytös vaan on alkanut epäilyttää). ap

Vierailija
6/25 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun en minä katsele häntä, syrjäsilmällä olen huomannut katseet. ap

Vierailija
7/25 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siis ole kollega, vaan vartijana työpaikallani. Emme näe joka päivä enkä ole aikaisemmin häntä rekisteröinytkään. Nyt alkanut tuntua että tulee vähän väliä vastaan ja syrjäsilmällä olen huomannut katselevan minua jos vaikka menen ohi ja hymyilen ja juttelen työkaverilleni jonka seurassa olen.

Kerran kans tulin toisen työkaverin kanssa rapuista ja aulassa toivottelin heiheit tälle työkaverille, niin kun käännähdin ovea kohti, siinä olikin se vartija sen näköisenä että olisi tervehtinyt minua (ihan kuin olisi siis kuullut heiheini ja siihen juuri ollut reagoimassa kun huomasi etten moikannutkaan häntä, tiedätte varmaan tunteen kun itse on vahingossa moikkaamassa jotakuta eikä saa vastakaikua ja nielee tervehdyksensä). En voi olla kiinnittämättä huomiota tällaisiin pieniin yksityiskohtiin, vaikka en siis tunne kyseistä miestä sen kummemmin enkä ole aikaisemmin edes huomannut häntä...

No miksi? Keskity työhösi.

Vierailija
8/25 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu juu, sekin mielestään syrjäsilmällä katselee.

Vierailija
9/25 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö vartijan tehtävä olekaan tarkkailla ympäristöään?   Naiset ovat aina outoja noissa miten pitäisi katsella jne.

Vierailija
10/25 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä nyt ole töissä enkä yleensä silloinkaan kun häneen törmään vaan tauolla tai menossa/tulossa töistä. ap

No miksi? Keskity työhösi.

Vierailija
11/25 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu juu, sekin mielestään syrjäsilmällä katselee.

No ei vaan ihan avoimesti. En nyt kirjoittanut kaikkia esimerkkejä tähän... ap

Vierailija
12/25 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mulle tulee kyllä ennemmin vaivaantunut olo jo nyt. Ja mietin töissä käytäviä kuljeskellessani että sieltä se kameroista taas toljottaa (vaikka en siis tiedä että näin on, tuo käytös vaan on alkanut epäilyttää). ap

Eihän tuossa käytösessä ole mitään ihmeellistä. Ei haluaisi tuijjottaa, mutta tykkää katsella kun pitää sinua kauniina.

Vierailija
13/25 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sulla on vessapaperia jäänyt kengänpohjaan tai kulmakarvoissa pikkelsiä.

Vierailija
14/25 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sullakin ongelma, nuppia pakottaa noin mitätön asia!  :D

Vierailija
15/25 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvoin tuntuu ap saavan miehiltä huomiota jos vartijan katseleminen aiheuttaa tarpeen kirjoittaa av:lle yhdeksän rivin pituinen arvuuttelualoitus...

Vierailija
16/25 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varastanut jotakin?

Vierailija
17/25 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä olisi poliisiainesta jo tämän perusteella, menee hukkaan vartijana ;(((

Vierailija
18/25 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika harvoin tuntuu ap saavan miehiltä huomiota jos vartijan katseleminen aiheuttaa tarpeen kirjoittaa av:lle yhdeksän rivin pituinen arvuuttelualoitus...

No siksipä olenkin ihmeissäni, että minua joku katselee. Olen niin tottunut olemaan näkymätön. ap

Vierailija
19/25 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko varastanut jotakin?

En ole kaupassa töissä... ap

Vierailija
20/25 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oih, se vartija katsoi mua!" Ap, olet aika säälittävä...  ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi