Miksi olen alkanut kiinnittää huomiota, että yksi työpaikan mies katselee minua?
Ei siis ole kollega, vaan vartijana työpaikallani. Emme näe joka päivä enkä ole aikaisemmin häntä rekisteröinytkään. Nyt alkanut tuntua että tulee vähän väliä vastaan ja syrjäsilmällä olen huomannut katselevan minua jos vaikka menen ohi ja hymyilen ja juttelen työkaverilleni jonka seurassa olen.
Kerran kans tulin toisen työkaverin kanssa rapuista ja aulassa toivottelin heiheit tälle työkaverille, niin kun käännähdin ovea kohti, siinä olikin se vartija sen näköisenä että olisi tervehtinyt minua (ihan kuin olisi siis kuullut heiheini ja siihen juuri ollut reagoimassa kun huomasi etten moikannutkaan häntä, tiedätte varmaan tunteen kun itse on vahingossa moikkaamassa jotakuta eikä saa vastakaikua ja nielee tervehdyksensä). En voi olla kiinnittämättä huomiota tällaisiin pieniin yksityiskohtiin, vaikka en siis tunne kyseistä miestä sen kummemmin enkä ole aikaisemmin edes huomannut häntä...
Kommentit (25)
So? Ehkä oot sen mielestä nätti. Saa kai sitä ihastella?
No jos hän on ihastunut sinuun? Sano moikka ja toivota hyvää joulua. :)
Se on huomannut että sinä olet alkanut katselemaan häntä.
Vierailija kirjoitti:
No mulle tulee kyllä ennemmin vaivaantunut olo jo nyt. Ja mietin töissä käytäviä kuljeskellessani että sieltä se kameroista taas toljottaa (vaikka en siis tiedä että näin on, tuo käytös vaan on alkanut epäilyttää). ap
Vierailija kirjoitti:
Kun en minä katsele häntä, syrjäsilmällä olen huomannut katseet. ap
Vierailija kirjoitti:
Ei siis ole kollega, vaan vartijana työpaikallani. Emme näe joka päivä enkä ole aikaisemmin häntä rekisteröinytkään. Nyt alkanut tuntua että tulee vähän väliä vastaan ja syrjäsilmällä olen huomannut katselevan minua jos vaikka menen ohi ja hymyilen ja juttelen työkaverilleni jonka seurassa olen.
Kerran kans tulin toisen työkaverin kanssa rapuista ja aulassa toivottelin heiheit tälle työkaverille, niin kun käännähdin ovea kohti, siinä olikin se vartija sen näköisenä että olisi tervehtinyt minua (ihan kuin olisi siis kuullut heiheini ja siihen juuri ollut reagoimassa kun huomasi etten moikannutkaan häntä, tiedätte varmaan tunteen kun itse on vahingossa moikkaamassa jotakuta eikä saa vastakaikua ja nielee tervehdyksensä). En voi olla kiinnittämättä huomiota tällaisiin pieniin yksityiskohtiin, vaikka en siis tunne kyseistä miestä sen kummemmin enkä ole aikaisemmin edes huomannut häntä...
No miksi? Keskity työhösi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu juu, sekin mielestään syrjäsilmällä katselee.
Eikö vartijan tehtävä olekaan tarkkailla ympäristöään? Naiset ovat aina outoja noissa miten pitäisi katsella jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä nyt ole töissä enkä yleensä silloinkaan kun häneen törmään vaan tauolla tai menossa/tulossa töistä. ap
No miksi? Keskity työhösi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu juu, sekin mielestään syrjäsilmällä katselee.
No ei vaan ihan avoimesti. En nyt kirjoittanut kaikkia esimerkkejä tähän... ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mulle tulee kyllä ennemmin vaivaantunut olo jo nyt. Ja mietin töissä käytäviä kuljeskellessani että sieltä se kameroista taas toljottaa (vaikka en siis tiedä että näin on, tuo käytös vaan on alkanut epäilyttää). ap
Eihän tuossa käytösessä ole mitään ihmeellistä. Ei haluaisi tuijjottaa, mutta tykkää katsella kun pitää sinua kauniina.
Ehkä sulla on vessapaperia jäänyt kengänpohjaan tai kulmakarvoissa pikkelsiä.
On sullakin ongelma, nuppia pakottaa noin mitätön asia! :D
Aika harvoin tuntuu ap saavan miehiltä huomiota jos vartijan katseleminen aiheuttaa tarpeen kirjoittaa av:lle yhdeksän rivin pituinen arvuuttelualoitus...
Vierailija kirjoitti:
Siinä olisi poliisiainesta jo tämän perusteella, menee hukkaan vartijana ;(((
Vierailija kirjoitti:
Aika harvoin tuntuu ap saavan miehiltä huomiota jos vartijan katseleminen aiheuttaa tarpeen kirjoittaa av:lle yhdeksän rivin pituinen arvuuttelualoitus...
No siksipä olenkin ihmeissäni, että minua joku katselee. Olen niin tottunut olemaan näkymätön. ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko varastanut jotakin?
En ole kaupassa töissä... ap
"Oih, se vartija katsoi mua!" Ap, olet aika säälittävä... ;)
Vartijat ovat juuri tuon tyylisiä miehiä usein. En kummemmin jaksaisi analysoida.