Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suhteelle tuli loppu äsken. Miten nyt jaksaa ;(

Vierailija
19.12.2015 |

Muutama kuukausi oltiin yhdessä, minä paljon ihastuneempi kuin mies. Jotenkin mies ei alkujaankaan ollut niin mukana , ainakaan sen jälkeen kun itse olin häneen syvästi kiintynyt. Alussa laittoi hempeitä viestejä vaikka kuinka, kehui ja tykkäsi. Mukavaa meillä oli yhdessä aina, välimatkan vuoksi ei kovin usein nähty, puhelimitse enemmän yhteydet. Mies alkoi kolme viime viikkoa jotenkin olla etäinen ja vetäytyvä, syytti elämäntilannettaan ja työuupumista ja sairasteli paljon. Oloni alkoi olla epämääräisesti huono ja lopulta kysyin, onko tätä aiheellista jatkaa. Ei ollut, Kumpikin sitä mieltä, ettei mitään suurta rakkautta ole ilmassa. Siltikin, olen nyt ihan riekaleina. Mikä mulla oikein on? Vaikka voin erossa ollessa huonosti, oli yhdessä hyvä. Halusin vielä selkeyttä asioille ja laitoin s-postia. Miehen mielestä minusta puuttui "joku tätkeä juttu", mutta olet ihana ja fiksu ja nätti ja plaaplaaplaa.Miehen mielestä en ollut tarpeeksi rento tyyppi. Lisäksi haluaa olla sinkkuna. Jopa tuli vuodatus, mutta nyt on kaikki palat sekaisin, vaikka ei ne aiemminkaan koossa tuntunut olleen.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa.

Vierailija
2/35 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole kyennyt sitoutumaan tai sitten on kuvioissa ollut toinen nainen koko ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna itsellesi toipumisaikaa, hyvä ihminen. Sinulla oli tunteita pelissä tässä jutussa, vaikka et ollutkaan vielä korviasi myöten rakastunut. 

Vierailija
4/35 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttuja sanoja. Aina on kaunis ja älykäs ja blaa blaa, mutta "joku puuttuu"...

Lohduttaudu ap, että ei sentään suhde ei kestänytkään kuin noin vähän aikaa. Jos nyt jotain positiivista voi keksiä... Tsemppiä.

Vierailija
5/35 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina törmää tähän samaan hokemaan. Minä olen erilainen. 

Olen mieluummin huonossa suhteessa kuin yksin. Huonolla en tietysti tarkoita mitään pahoinpitelyä, mutta esim. vaikka riitelen päivittäin mieluummin kuin olen ilman ketään. Uskon, että meitä on paljon muitakin. Monet et vain myönnä tai eivät edes tiedosta sitä. 

Vierailija
6/35 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette tuhlanneet toistenne aikaa sen enempää.

Vierailija
7/35 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mieluummin huonossa suhteessa kuin yksin. Huonolla en tietysti tarkoita mitään pahoinpitelyä, mutta esim. vaikka riitelen päivittäin mieluummin kuin olen ilman ketään. Uskon, että meitä on paljon muitakin. Monet et vain myönnä tai eivät edes tiedosta sitä. 

Olisi aivan kammottavaa olla tietämättään suhteessa ihmisen kanssa siksi ettei toinen voi olla yksin. En edes tiennyt, että tällaisia aikuisia on. Huh huh.

Vierailija
8/35 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe vanha kunnon suhteen lopetus ennen joulua, ystävänpäivää tai naisen syntymäpäivää. Soittaako mitään kelloja?

Vierailija
9/35 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olisi yleistä, niin ei se sitä poista että se on täysin väärin sitä suhteen toista osapuolta kohtaan. Manipuloivaa ja itsekeskeistä se on, myös keskenkasvuista ja kehittymätöntä jos haluaa olla ennemmin huonossa suhteessa kuin yksin.

Vierailija
10/35 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi aivan kammottavaa olla tietämättään suhteessa ihmisen kanssa siksi ettei toinen voi olla yksin. En edes tiennyt, että tällaisia aikuisia on. Huh huh.

Ei hän tietämättään ole, kyllä olemme puhuneet asiasta. Ja rakastan häntä kyllä, ei se ole ainoa syy olla suhteessa. Tarkoitin yleisellä tasolla, että olen mieluummin huonossa suhteessa kuin ilman suhdetta. 

Nyt täytyy tosiaan muistaa, että huonolla tarkoitan sellaista pientä suukopua, toisen ymmärtämättömyyttä, tiettyä tylsistymistä usein, seksin innottomuutta ym. En missään tapauksessa väkivaltaa. Sellaista tilannetta en olekaan koskaan joutunut kokemaan, mutta uskoisin, että silloin olisi kerrasta poikki. 

Vierailija
11/35 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maamme ongelmat ovat tällä hetkellä sitä luokkaa, että aloittajan pitäisi epäitsekkäästi kysyä, että mitä hän voisi maamme puolesta tehdä.

Vierailija
12/35 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olisi yleistä, niin ei se sitä poista että se on täysin väärin sitä suhteen toista osapuolta kohtaan. Manipuloivaa ja itsekeskeistä se on, myös keskenkasvuista ja kehittymätöntä jos haluaa olla ennemmin huonossa suhteessa kuin yksin.

Ei manipuloivaa, koska voihan mies tehdä omat valintansa. Kuten sanoin, olen puhunut asiasta hänelle. Ja eikö jokainen ole jossain määrin itsekeskeinen elämässä. Itsekeskeinenhän hänkin on, joka lähtee suhteesta, koska se on huono.... jos toinen rakastaa ja ajattelisi tätä toista, niin ei lähtisi, vai mitä? 

Ihan turha tällaisessa keskustelussa lähteä tuollaielle solvaavalle linjalle keskenkasvuisuudesta ja kehittymättömyydestä. Mutta kyllä minä sen tietysti entuudestaan tiedän, ettei täällä voi keskustella. Tartuin nyt tuohon hokemaan, koska epäilen se totuusarvoa. Ihmiset esittävät olevansa riippumattomia, mutta harva on oikeasti. 

Vierailija
13/35 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus tuli jo tuossa innottomassa seksissä.

Vierailija
14/35 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voisin olla laittamatta viestejä, tarvitsen selvyyttä, nyt vain viestillä hyvät jatkot. Ja  tuo sattuu, että on mieluummin tällä hetkellä yksin kuin minun kanssani, kun en ollut tarpeeksi mielenmukainen . Aikaa oli kulunut lopultakin vähän yhteissä hetkissä ja jos olisi kiinnostusta ollut tutustua paremmin, tilanne olisi toinen. Kiitos teille kauniista viesteistä, olin todellakin tunteilla mukana ja siksi nyt vaan itken. Ja vielä tyypillinen kommentti oli lopussa, että löydät varmasti paremman. On ankeat tunnelmat aloittaa joululoma. Eipä tuo toinenkaan osapuoli onnesta hehku, laitoin kyllä murheellista viestiä, mutta mielestäni siihen on oikeus juuri nyt.

Vierailija
15/35 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata liikaa lähteä kyselemään mieheltä, miksi homma ei toiminut. Saat vain itsellesi pahan mielen...tai siis entistäkin pahemman. Anna itsellesi toipumisaikaa, puhu läheisille. Älä pidä enää yhteyttä mieheen. Voimia ja onnea jatkoon!

Vierailija
16/35 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuossa nyt tullut kaikki harvinaisen selväksi. Miehet ehkä lopettavat suhteita jämäkämmin, koska naiset välillä viestivät kuten ap. Kysytään johdattelevasti "kannattaako jatkaa?" tarkoittaen että anna nyt jotain vakuuksia siitä, että voimme jatkaa. Mies ymmärsi kysymyksen kirjaimellisesti ja vastasi omalta puoleltaan, ei kannata. Ap pettyi koska haki jotain muuta. Kasvata itsellesi itsetunto. Siis opi arvostamaan itseäsi, äläkä ole riippuvainen muiden näkemyksistä ja pönkityksestä. Olet varmasti ihan hyvä tyyppi, mukava ja kaunis riippumatta siitä, mikä joku muu sinusta on mieltä. Tai haluaako se olla ihmissuhteessa kanssasi. Selitykset mitä mies antoi, voi jättää omaan arvoonsa. Ei ole nättiä tapaa sanoa toiselle, ettei enää kiinnosta. Mutta hänellä on oikeus sanoutua suhteestanne irti.  Nyt kuitenkin tiedät mitä hän todellisuudessa ajattelee. Vaikka hän huomenna soittaisi sinulle ja pyörtäisi päätöksensä, on päivän selvää, ettei tuo mies ole sinulle "se oikea".

Vierailija
17/35 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei ole kyennyt sitoutumaan tai sitten on kuvioissa ollut toinen nainen koko ajan.

Tai sitten mies oli vilpitön ja ap:sta tosiaan vaan puuttui se jokin juttu. Itsellesikö ei koskaan tapailuvaiheessa ole käynyt sitä, että aluksi toinen vaikuttaa mielenkiintoiselta ja jatkat mielellään tapailuja, mutta kuukauden-parin jälkeen huomaat sen jonkin puuttuvan ja tajuat kiinnostuksesi alkaneen laimeta?

Siinä tilanteessa jatkaminen olisi pelkkää kusetusta kumpaakin kohtaan. 

Vierailija
18/35 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies alkaa vältellä tapaamisia, keksii tekosyitä, ei vastaile viesteihin jne. Tuo jo on loittonemista. Siinä vaiheessa olisi asiallista laittaa peli poikki, eikä odotuttaa toista osapuolta kuukauisa josko tilanne tästä kohenee tai mies tarvitsee miettimisaikaa. Totta tuokin, ettei kaikkien välille tietenkään synny kuulumme yhteen-tunnetta. On omassa elämässä pari kertaa sellainen ollut ja pitkistä suhteista kyse oli. Nyt olen sinkku ja odottelen, jos vielä kerran kokisi tuon upean fiiliksen.

Vierailija
19/35 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä sitä miestä kannata missään nimessä "ahdistella" tekstareilla. Hän kokee ne vain kiusallisiksi ja ap tekee itsestään säälittävän.

Ajattele ap niin, että tuolla kaverilla oli elämänsä tilaisuus tutustua sinun kaltaiseesi hienoon ja tunne-elämältään rakastavaan ja uskolliseen naiseen. No juntti ei ymmärtänyt omaa parastaan ja käveli onnensa ohitse.  Anna mennä menojaan.

Vierailija
20/35 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tuossa nyt tullut kaikki harvinaisen selväksi. Miehet ehkä lopettavat suhteita jämäkämmin, koska naiset välillä viestivät kuten ap. Kysytään johdattelevasti "kannattaako jatkaa?" tarkoittaen että anna nyt jotain vakuuksia siitä, että voimme jatkaa. Mies ymmärsi kysymyksen kirjaimellisesti ja vastasi omalta puoleltaan, ei kannata. Ap pettyi koska haki jotain muuta. Kasvata itsellesi itsetunto. Siis opi arvostamaan itseäsi, äläkä ole riippuvainen muiden näkemyksistä ja pönkityksestä. Olet varmasti ihan hyvä tyyppi, mukava ja kaunis riippumatta siitä, mikä joku muu sinusta on mieltä. Tai haluaako se olla ihmissuhteessa kanssasi. Selitykset mitä mies antoi, voi jättää omaan arvoonsa. Ei ole nättiä tapaa sanoa toiselle, ettei enää kiinnosta. Mutta hänellä on oikeus sanoutua suhteestanne irti.  Nyt kuitenkin tiedät mitä hän todellisuudessa ajattelee. Vaikka hän huomenna soittaisi sinulle ja pyörtäisi päätöksensä, on päivän selvää, ettei tuo mies ole sinulle "se oikea".

Loistava kirjoitus. Ja etenkin tuo kohta, ettei ole nättiä tapaa sanoa toiselle, ettei kiinnosta. Niin totta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän