ilkeä äiti bussissa
Lapset oli ihan normaalisti bussissa. Ainahan pienet vähän puhuu ja elehtii, niin tämä nosti kauhean elämän.
Rupes uhkailemaan pientä lasta vartijan tulolla
ja risuilla.
Lapsi itki kun tämä äiti pääsi käsiksi lapseen.
Miten paljon se riehuu kotona kun bussissa pisti näytöksen pystyyn?
Kommentit (6)
Eli lasta ei saa kasvattaa?
Mikä vittu tätä maata vaivaa, olisiko pitänyt sanoa että "Kyllä Nico-petteri-Jannica, hyvä että toteutat itseäsi."
Vierailija kirjoitti:
Olisit potkaissut sitä polvitaipeeseen ja käskenyt pistää suuta soukemmalle ettei tartte lasten nähden hakata.
Itse olen joskus sanonut jollekin norsunvittunaamaiselle akalla kaupassa, että ottaa nyt saatana henkeä välillä. Miehenä kun sanoo niin naiset menee noloiksi eikä ala mesota. Saattaa olla eri jos toinen nainen sanoo?
Mitä sulle kuuluu millainen naama jollakulla on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit potkaissut sitä polvitaipeeseen ja käskenyt pistää suuta soukemmalle ettei tartte lasten nähden hakata.
Itse olen joskus sanonut jollekin norsunvittunaamaiselle akalla kaupassa, että ottaa nyt saatana henkeä välillä. Miehenä kun sanoo niin naiset menee noloiksi eikä ala mesota. Saattaa olla eri jos toinen nainen sanoo?
Mitä sulle kuuluu millainen naama jollakulla on?
Tarkoitin että se keuhkosi lapselleen hyvin huomiota herättävästi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä vittu tätä maata vaivaa, olisiko pitänyt sanoa että "Kyllä Nico-petteri-Jannica, hyvä että toteutat itseäsi."
Eivät lapset tehneet mitään pahaa.
Sen sijaan äiti rupes uhkailemaan ja itkettämään lasta.
Luultavasti satutti.
Vierailija kirjoitti:
Käykö sulle usein noin, että joku selittää jonkun tapahtuman ja sulta jää tajuamatta sanoman sisältö? Varmaan aika kiusallista. Luullaan vielä dementikoksi.