Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puolison sukulaiset eivät osaa juoda alkoholia arkisesti

Vierailija
19.12.2015 |

Joko ei yhtään tai sitten kunnon kännit. Tuijottavat kuin maailman suurinta ihmettä jos juo kaksi kaljaa ruoan kanssa tai janoonsa siideriä lenkin jälkeen. Istuvat ringissä ympärillä hokien "känni, känni, juo lisää, haetaanko liiteristä kirkasta".

Onko tämmöistä kenenkään muun kestettävänä?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kestettävänä, koska olen aikuinen ihminen ja osaan itse valita, kenen kanssa olen tekemisissä.

Minua aidosti hämmästyttää ihmisten valmius ja halu olla sellaisessa seurassa, jossa tulee paha olla.

Olen persoonallisuustyypiltäni INTJ, ja tiedän tämän piirteen korreloivan sen kanssa.

Vierailija
2/21 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka joo janoon siideriä lenkin jälkeen?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdesta kaljasta on jo kännissä.

Vierailija
4/21 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilija ei juo siideriä lenkin jälkeen. Eikä peruskuntoilijakaan.

Vierailija
5/21 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan älytöntä juoda viinaa, jos ei halua känniä. Vesi on parempi idea.

Vierailija
6/21 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Urheilija ei juo siideriä lenkin jälkeen. Eikä peruskuntoilijakaan.

Niin mitä sitten? Silti on mahdollista käydä lenkillä ja juoda sen jälkeen siideriä.

Vierailija
7/21 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on tässä maailmassa mahdollista.

Vierailija
8/21 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä meen lenkin jälkeen raxiin. Illalla juon laatikon kaljaa ja mässään pullaa, aamulla sit pari lonkeroa. Olen kovakuntoinen

Vierailija
9/21 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/21 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä taas av-mammat löysivät ap:n pointin... No olihan se niin vaikeasti piilotettukin tuonne rivien väliin.

Ja ap, jollain lailla samassa veneessä ollaan. Ollaan pidetty muutama vuosi mieheni kanssa yhtä ja nyt olen alkanut huomaamaan samoja piirteitä myös omassa miehessäni. No ihmehän se olisi jos hänellä olisi täysin normaali suhtautuminen ollut tuossa ympäristössä kasvaneena.

Alkoholista lisäksi puhutaan hirveän jotenkin kunnioittavasti, jos alkoholi liittyy vitsiin/tarinaan jonka joku kertoo, on vitsi 10000x hauskempi kuin ilman alkoholia, ylipäätänsä nää kännisekoilut on hurjan hauskoja kommelluksia (siis vaikka tarina on: sammuin sohvalle ja konttasin oksentamaan). Mä oon NIIN kyllästynyt etten jaksa edes olla kuuntelevinani noita juttuja.

Vierailija
11/21 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä taas av-mammat löysivät ap:n pointin... No olihan se niin vaikeasti piilotettukin tuonne rivien väliin.

Ja ap, jollain lailla samassa veneessä ollaan. Ollaan pidetty muutama vuosi mieheni kanssa yhtä ja nyt olen alkanut huomaamaan samoja piirteitä myös omassa miehessäni. No ihmehän se olisi jos hänellä olisi täysin normaali suhtautuminen ollut tuossa ympäristössä kasvaneena.

Alkoholista lisäksi puhutaan hirveän jotenkin kunnioittavasti, jos alkoholi liittyy vitsiin/tarinaan jonka joku kertoo, on vitsi 10000x hauskempi kuin ilman alkoholia, ylipäätänsä nää kännisekoilut on hurjan hauskoja kommelluksia (siis vaikka tarina on: sammuin sohvalle ja konttasin oksentamaan). Mä oon NIIN kyllästynyt etten jaksa edes olla kuuntelevinani noita juttuja.

Todella tuttua. Alkoholi tuntuu olevan maailman tärkein ja arvokkain aine näille. Vaikka sitähän saa naapurikaupasta haettua melkein milloin vain. Mutta kun sitä jostakin syystä ei saa hakea ja juoda vaikka mieli tekisi vaan aina pitää keksiä joku juhla jonka varjolla saa ottaa. Ja sitten tosiaan otetaan niin että perheellisetkin, jopa isovanhemmat, sammuvat ja oksentavat. Muutenkin vähän oudolle tuntuu tuo ryyppääminen sukulaisten eikä kavereiden kesken. Toisaalta maallahan monesti kaverit ja sukulaiset ovat vähän sama asia, kun ihmisiä on niin vähän.

Vierailija
12/21 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan älytöntä juoda viinaa, jos ei halua känniä. Vesi on parempi idea.

Viinillä ja oluella saa kivan hiprakan. Se on mukavinta!

Vierailija
13/21 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/21 |
20.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kestettävänä, koska olen aikuinen ihminen ja osaan itse valita, kenen kanssa olen tekemisissä.

Minua aidosti hämmästyttää ihmisten valmius ja halu olla sellaisessa seurassa, jossa tulee paha olla.

Olen persoonallisuustyypiltäni INTJ, ja tiedän tämän piirteen korreloivan sen kanssa.

M

Kuin omasta suustani, kiitos! T. Toinen INTJ

Vierailija
15/21 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Up

Vierailija
16/21 |
21.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siideriä lenkin jälkeen??

Vierailija
17/21 |
24.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ikävää jos ei osata juoda niin että kaikilla on hauskaa. Itse olen saanut juhlia sellaisessa suvussa, jossa yksi vanhemmista miehistä alkoi joka kerta humalluttuaan esitellä vehjettään. Joka kerta. Vehje pöydällä. Vehje sohvalla istuvan olkapäällä. Vehje pyörimässä kuin helikopteri. "Laitanko sen solmuun?".

Vierailija
18/21 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina ihmetellyt miksi kukaan juo alkoholia vain vähän, pullon kaljaa tai lasin viiniä. En alkanut koskaan edes juomaan jos en ollut varma, että juoma ei lopu kesken, ja silti se usein loppui. Lopulta pienin mittayksikköni oli pullo väkevää ja se piti hankkia joka päivä. Tuon hulluuden sain pokki muutama vuosi sitten, ja edelleen ihmettelen miksi kukaan juo vain vähän.

Vierailija
19/21 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen aina ihmetellyt miksi kukaan juo alkoholia vain vähän, pullon kaljaa tai lasin viiniä. En alkanut koskaan edes juomaan jos en ollut varma, että juoma ei lopu kesken, ja silti se usein loppui. Lopulta pienin mittayksikköni oli pullo väkevää ja se piti hankkia joka päivä. Tuon hulluuden sain pokki muutama vuosi sitten, ja edelleen ihmettelen miksi kukaan juo vain vähän.

Minä taas en ymmärrä miksi joka kerta pitää koko pullo vetästä. Suosin lastikkoviinejä, joka niistä voi ottaa vain lasin kerrallaan, eikä edes joka päivä. Pullossa se pilaantuisi jollei heti /seuraavana päivänä juo.

Minä en ainakaan jaksa koko ajan olla kännissä. .parempaakin tekemistä on.

Vierailija
20/21 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas en ymmärrä miksi joka kerta pitää koko pullo vetästä. Suosin lastikkoviinejä, joka niistä voi ottaa vain lasin kerrallaan, eikä edes joka päivä. Pullossa se pilaantuisi jollei heti /seuraavana päivänä juo.

Minä en ainakaan jaksa koko ajan olla kännissä. .parempaakin tekemistä on.

Kohtuutta kannatan minäkin mutta en siihen pysty, siksi puhunkin hulluudesta omalla kohdallani. Korostan vielä, että viina ei ole tehnyt minulle mitään pahaa vaan minä itse juomalla sitä, ja ainoat vaihtoehtoni ovat jatkaa vanhaan malliin ja juoda itseni hengiltä tai olla kokonaan juomatta.