Miten alistaa miestä sängyssä?
Ei ole kokemusta miehen alistamisesta, minua on hieman alistettu joskus.
Eli siis olen ihan aloittelija.
Vinkkejä, mitä tekisin hänelle? Paskaleikit on kokonaan poissuljettu.
Nämä tuli itselläni mieleen; istun naamalle ja pakotan nuolemaan orkun minulle. Laitan käsiraudoilla sängyyn, nipistän, kutitan, puren, käytän hieman hampaita suihinotossa ja puristelen palleja.
Haluaisin lyödä/piiskata mutta mihin kohtaan uskallan etten tapa miestä? Ja haluaisin käyttää vähän henkistäkin alistamista, mutta vain vähän. Ideoita? Mitä itse teette miehillenne?
Kommentit (72)
Siis meillä oli silleen ysärin puolivälissä kun seurustelin asiasta kiinnostuneen miehen kanssa, niin kävin baarista pokaamassa miehen ja sitten kerroin että tykkään alistamisesta ja aika harva suostuu sellaiseen.
No aina löytyi kuitenkin rohkeita. Sidoin tuoliin miehen ja se sitominen oli minun juttuni. Tykkäsin sitoa tosi pitkään ja huolellisesti, joskus käytin kahleita.
Kun olin sitonut niin mun homma oli oikeastaan siinä. Avasin verhon alkovista ja mun miesystävä sitten jatkoi siitä. Minä joskus katselin tai katselin lähinnä telkkaria. Tämmöstä.
Välillä tuntui ettei baarista tai yöelämästä pokattu mies ollut ymmärtänyt oikein. Sinällään hassuja.
Vierailija kirjoitti:
Siis meillä oli silleen ysärin puolivälissä kun seurustelin asiasta kiinnostuneen miehen kanssa, niin kävin baarista pokaamassa miehen ja sitten kerroin että tykkään alistamisesta ja aika harva suostuu sellaiseen.
No aina löytyi kuitenkin rohkeita. Sidoin tuoliin miehen ja se sitominen oli minun juttuni. Tykkäsin sitoa tosi pitkään ja huolellisesti, joskus käytin kahleita.
Kun olin sitonut niin mun homma oli oikeastaan siinä. Avasin verhon alkovista ja mun miesystävä sitten jatkoi siitä. Minä joskus katselin tai katselin lähinnä telkkaria. Tämmöstä.
Välillä tuntui ettei baarista tai yöelämästä pokattu mies ollut ymmärtänyt oikein. Sinällään hassuja.
Hyyii!
Vierailija kirjoitti:
Miehen kädet kiinni sänkyyn ja sen jälkeen otat liukkaria ja panet miestä straponilla tai dildolla perseeseen
Mihin sitä liukkaria tarvitaan? Kyse on alistamisesta! Kuivana, niin että huuto kuuluu naapuripitäjään.
Haukut sitä siaksi, kerrot kaikki hänen mogaamisensa suhteessanne, pihtaat ja käsket sen lopuksi sohvalle nukkumaan. toista tätä viikkoja ja kuukausia niin saat kunnon alamaisen joka tuo rahat sinulle eikä uskalla enää sanoa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Haukut sitä siaksi, kerrot kaikki hänen mogaamisensa suhteessanne, pihtaat ja käsket sen lopuksi sohvalle nukkumaan. toista tätä viikkoja ja kuukausia niin saat kunnon alamaisen joka tuo rahat sinulle eikä uskalla enää sanoa mitään.
Toihan on nykymaailmassa monelle miehelle suurimmalta osin arkea.
istut naamalle koko painolla, nuoletat pillun ja anuksen. kuset suuhun ja sit lopetat, etkä anna naida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toihan on nykymaailmassa monelle miehelle suurimmalta osin arkea.
toi oli tosi hyvä heitto!! on meinaan oikeasti monen miehen elämää!
Sidot raajat ja silmät ja suun sitten strapparillä pari tuntia kyytiä-kyyyyllä alistuu kun kitka kasvaa annelissa
Pistä alasti sänkyyn kiinni käsiraudoilla ja pyydä paikallinen kirkkokuoro esiintymään sängyn viereen.
Up