Miten alistaa miestä sängyssä?
Ei ole kokemusta miehen alistamisesta, minua on hieman alistettu joskus.
Eli siis olen ihan aloittelija.
Vinkkejä, mitä tekisin hänelle? Paskaleikit on kokonaan poissuljettu.
Nämä tuli itselläni mieleen; istun naamalle ja pakotan nuolemaan orkun minulle. Laitan käsiraudoilla sängyyn, nipistän, kutitan, puren, käytän hieman hampaita suihinotossa ja puristelen palleja.
Haluaisin lyödä/piiskata mutta mihin kohtaan uskallan etten tapa miestä? Ja haluaisin käyttää vähän henkistäkin alistamista, mutta vain vähän. Ideoita? Mitä itse teette miehillenne?
Kommentit (72)
Riittää kun haukut koko ajan kaikesta, et anna seksiä etkä tee ruokaa tai siivoa. Kyllä mies tuntee varmasti itsensä alistetuksi.
Perinteinen istut naamalle ja pakotat nuolemaan kolme Orkkua ennen kuin nouset siitä.
Alistaminen edellyttää, että toinen ei pidä siitä mitä teet.
Mä aloitan mieheni alistaminen aina jollain kotihommalla, jollain mitä oikeasti pitää tehdä: esim. imurointi tai lattianpesu. Ainahan työnjäljessä on jotain valittamista, mistä seuraa rangaistus...
Vierailija kirjoitti:
Mä aloitan mieheni alistaminen aina jollain kotihommalla, jollain mitä oikeasti pitää tehdä: esim. imurointi tai lattianpesu. Ainahan työnjäljessä on jotain valittamista, mistä seuraa rangaistus...
Kerrotko lisää, millainen rangaistus?
Vierailija kirjoitti:
Perinteinen istut naamalle ja pakotat nuolemaan kolme Orkkua ennen kuin nouset siitä.
Pyllyn nuoletusta ja haistelua myös :) M34
Katso BDSM ketjusta vinkkejä alempaa.
Haukut miestä, kerrot miten pieni hänellä on, ja että siitä ei ole mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Haukut miestä, kerrot miten pieni hänellä on, ja että siitä ei ole mihinkään.
voipi olla että lähtee halut tuommoisesta. :D
M20
Olla vain lahnana ja keskittyä pelkästään omaan itseensä. Vastahakoisesti
"Antautua" miehelleen kuin joku kulmakunnan suurin palkinto. Alistuu mies aika nopeaa ja eikä enään jaksa välittää koko hommasta.
Vierailija kirjoitti:
Riittää kun haukut koko ajan kaikesta, et anna seksiä etkä tee ruokaa tai siivoa. Kyllä mies tuntee varmasti itsensä alistetuksi.
Tää on niin meiltä... Lisäksi hoidan yksin lasten harrastukset ja muutkin lasten asiat. Muija roikkuu vaan somessa tai kattoo telkkaria niin kauan kun jokin siellä liikkuu.
Kun viimeisin lapsi muuttaa kotoa meillä alkaa SM -leikki. Muija saa kenkää ja menee vaihtoon...
No riippuu toki paljon miehestäkin mistä tykkää.
Meillä minä saan alistusta tasaisin väliajoin monellakin tapaa. Laittoiden luutuaminen alasti pylly pystyssä. Naisten vaatteisiin "Pakottamista". Silmät ja kädet sidottuina piiskaa pyllylle. Tukasta repimistä samalla kun nuolen spermaista (omat tuotokset) pillua ja pyllyä. Erilaiset anusleikit samalla kun vaimo "kuulustelee" olenko itse leikkinyt pepulla tai runkannut salaa. Yllättävän hyvin toimii myös haukkuminen runkkariksi ja sala homoksi ja muu vähättely, sekä uhkailu isolla dildolla tai toisella miehellä. Samoin hän joskus kertoo vähän väritettyjä tarinoita menneisyydestään muiden miesten kanssa mikä saa minut sairaan mustasukkaiseksi ja kovaksi..ihanaa kidutusta.
Voi tosin olla että jos olette aloittelijoita ja ette esim. pysty keskustelemaan toisen odotuksista etu tai jälkikäteen, tälläinen on liian rankkaa. Avoimuus ja kokeilu auttaa, pienestä suurempaan. Ja jos ei toimi niin pitää voida kummankin hyvillä mielin unohtaa koko juttu.
Onko mies itse sanonut että toivoisi tuota? Älä missään nimessä mene toteuttamaan mitään tuollaista kyselemättä etukäteen. Jos nainen alkais kysymättä käyttää hampaita suihinotossa niin heivaisin sen vittuun ja nopeasti.
Mulla ainakin on se periaate että jos nainen ei uskalla kysyä multa millaista alistusta haluan, en anna alistaa. Se osoittaa että nainen on tarpeeksi itsevarma alistamaan minua ja välittää myös omista rajoistani jos osaa kysyä.
Turvasana on tärkeä!
Sido ukkeli sänkyyn ja Kakkaa sen päälle.
Miehen kädet kiinni sänkyyn ja sen jälkeen otat liukkaria ja panet miestä straponilla tai dildolla perseeseen
Onko mielestänne pissa-kakkaleikit tai sormen työntäminen miehen peräaukkoon alistamista?
Vierailija kirjoitti:
Vinkkejä, mitä tekisin hänelle?
Nämä tuli itselläni mieleen; istun naamalle ja pakotan nuolemaan orkun minulle. Laitan käsiraudoilla sängyyn, nipistän, kutitan, puren, käytän hieman hampaita suihinotossa ja puristelen palleja.
Haluaisin lyödä/piiskata mutta mihin kohtaan uskallan etten tapa miestä?
Naamalle istuminen on aina hyvä, ja nuoleta perseesi myös.
Rintakehä, vatsa ja jalat on kohteita joita voi lyödä/piiskata aika surutta, peniskin kestää osumaa, mutta pallit eivät.
Lisäksi vielä että jos annat miehesi laueta, niin ns.pilattu orgasmi on hyvä näissä leikeissä :)
Vierailija kirjoitti:
Onko mielestänne pissa-kakkaleikit tai sormen työntäminen miehen peräaukkoon alistamista?
Riippuu, kokevatko asianosaiset sen sellaisena.
Sidot sänkyyn kiinni ja pakotat jalat koukkuun piiskaa pyllylle ja sormi anukseen rasvattuna tietty. Kutitteket sisä reisistä välillä runkkaat pari kertaa