Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suosikki/ihnokki-hahmosi Muumeista, Aku Ankasta ja Salatuista elämistä?

Vierailija
19.12.2015 |

Puhutaan nyt Muumien kohdalla vain ohjelmasta, Aku Ankan kohdalla sarjakuvista.

Itsellä Suosikkihahmo Muumeista on Taikuri, inhokki kaikesta vinkuva Niiskuneiti
Aku Ankasta suosikki on itse Aku (mielellään Don Rosan piirtämänä) ja inhokki Iines, syitä ei varmaan tarvitse selittää (?)
Salatuissa elämissä suosikki on Kari ja inhokki Kristiina ja Iida silloin kun se valittaa ja nalkuttaa kaikesta

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosikki: Pikku Myy tai Noita

Inhokki: Niiskuneiti

Suosikki: Hessu

Inhokki: Iines

Salkkareita en seuraa, on sellaista sontaa koko sarja.

Vierailija
22/24 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumit: Suosikki Myy (ja Nipsu huumoriarvon takia), inhokki rouva Vilijonkka

Aku Ankka: Suosikki itse Aku, inhokkeja Mikki, Iines ja Hannu

Salkkarit: Suosikki Seppo Taalasmaa (sääli kun lähti) ja inhokkeja ehdottomasti Peppi ja Sebastian, sekä Ismo silloin kun rypee itsesäälissään

Hauska ketju!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhokki Pikku Myy, koska hän on kaikkien lellikki, vaikka ei osaa käyttäytyä ja puhuu tökeryyksiä.

Vierailija
24/24 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosikki Muumeista on ehkä Muumimamma. Vaikea valita, kun tykkään monista niin paljon. Inhokki on ehkä Niiskuneiti, kun kohtelee Muumipeikkoa ja Niiskua välillä huonosti. En myöskään tykkää aina Hemulista, kun käy välillä niin hitaalla.

Aku Ankasta suosikkini on joko Aku itse tai Roope-setä. Olen kovin empaattinen ihminen, joten Akun sattumukset liikuttavat. Toisaalta tykkään myös Roope-sedästä, joka on vain kylmän käteisen perään, mutta välillä väläytellään hänen lempeyttään Akua kohtaan. Yksi suosikeista on muuten myös Mummo Ankka. Hän on ihan kopio omasta mummostani.

Salkkareita en ole koskaan seurannut, joten en tiedä edes henkilöhahmoja.