Suosikki/ihnokki-hahmosi Muumeista, Aku Ankasta ja Salatuista elämistä?
Puhutaan nyt Muumien kohdalla vain ohjelmasta, Aku Ankan kohdalla sarjakuvista.
Itsellä Suosikkihahmo Muumeista on Taikuri, inhokki kaikesta vinkuva Niiskuneiti
Aku Ankasta suosikki on itse Aku (mielellään Don Rosan piirtämänä) ja inhokki Iines, syitä ei varmaan tarvitse selittää (?)
Salatuissa elämissä suosikki on Kari ja inhokki Kristiina ja Iida silloin kun se valittaa ja nalkuttaa kaikesta
Kommentit (24)
Salkkarit; suosikki kari, inhokki tale
Muumit: suosikki Myy, inhokki Rouva Viljonkka(?)
Aku Ankka: suosikki Aku ja inhokki mikki hiiri
Suosikit: Mymmeli
Veljenpojat
Miro
Inhokit:
Niiskuneiti
Kulta-Into Pii ja Mikki Hiiri
Ylivoimaisesti Peppi Puolakka.
Suosikki Aku, inhokki Mikki tai Minni.
Suosikki Myy tai Mamma, inhokki Niiskuneiti tai Nipsu
Salkkareista en osaa sanoa, kun en katso.
Ihanaa, päivän aivot narikkaan -hetki! *tyytyväinen*
Muumeista suosikkini on mukavuudenhaluinen Nipsu, inhokki synkkä ja kuivakka Taikuri; Aku Ankasta suosikki on Hannu ja inhokki Touho. Salatut elämät saa verenpaineen nousemaan, mutta sanotaan nyt vaikka, että suosikki Kalle ja inhokki Eeva (valittaa kaikesta ja vailla näyttelijänlahjoja) ja myöskin Ulla (siis nykyään, eikös ainoa luonteen ulottuvuus ole vain nokan pistäminen jokaiseen asiaan?).
Saa myös perustella miksi joku on suosikki/inhokki :)
AP
aku ankka. Mä taidan olla aku ankka
Muumit: suosikki noita, inhokki Nuuskamuikkunen
Aku Ankka: suosikki Roope Ankkaa (Don Rosan tarinoissa), inhokki Mikki Hiiri.
Salkkarit (niiltä ajoilta kun sitä vielä katsoin, vuosia sitten): suosikki Seppo, inhokki Lasse Sievinen
Muumeista: suosikki kaikki, vähiten tykkään niisku neidistä koska on joskun ärsyttävä
Aku ankka: en ole ikinä lukenu aku ankkoja mutta en tykännyt ineksestä paljoa niissä ohjelmissa
Salkkarit: tykkään mariannesta eniten koska hullu mielipuoli, en tykkää pepistä, sen ammutun miehen tytöstä (enkä siitä miehestä), siitä kuolleesta raiskaajasta sekä ullasta, sen pojasta taikka sen tyttöystävästä.
Minun inhokki on kaikkialla Jenni Vartiainen.
Inhokki Muumeista ehdottomasti monen suosikki, Pikku Myy!! Hyi vtu!!
Muumit: Inhokki Niiskuneiti, suosikki Nuuskamuikkunen
Aku Ankka: Inhokki Iines Ankka, suosikki Hansu
Salkkarit: En ole koskaan katsonut jaksoakaan
Muumeista suosikki Nuuskamuikkunen, inhokki Niiskuneiti.
Akkarista suosikki Mikki Hiiri (vaikka onkin toisinaan ärsyttävä) ja inhokki itse Aku.
Salkkareissa suosikkini on Tale ja inhokki (oli) Heidi, nykyään Jiri.
Aku Ankka Teppo Tulppu jota myös usein muualla mainitaan olevan kusipää ja homo.
Suosikit: Muumimamma, Aku Ankka , Heidi
Inhokit: Pikku Myy, Mikki Hiiri, Aaro/Eero
Muumit: Suosikki Muumimamma (jotenkin ihana ja monipuolinen, vaikka hyvin erilainen kuin minä), inhokki ööh...ei tule mieleen.
Aku: Suosikki Aku (aina sattuu ja tapahtuu), inhokki Mikki (liian nokkela ja näsäviisas)
Salkkarit: en ole ikinä katsonut sitä.
Hmm, toisin kuin monet, minä pidän Iineksestä. Suosikkejani ovat tosin Aku ja Roope-setä. Mikki Hiiri ärsyttää, ja Hessukin ärsyttää loputtomalla koheltamisellaan.
Pikku Myytä en voi minäkään sietää :D Voi luoja mikä tyyppi. En tosin tykkää oikein kenestäkään muusta kuin Muumimammasta.
Muumeissa suosikki pikku myy, noita ja haisuli (hauska ilkimys) ja inhokki Niiskuneiti
Muumeissa suosikkeja Nipsu, Haisuli ja Vilijonkka, inhokki Pikku Myy
Aku Ankassa suosikkeja Aku Ankka ja Taku, inhokki Mikki Hiiri
Salkkareissa suosikki Kari Taalasmaa, inhokki Alissa
No, joku? :(