Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

jouluhullu mies

Vierailija
19.12.2015 |

Onko kohtalotovereita, mies on niin fanaattinen joulunviettäjä ettei minun joululleni tunnu jäävän ollenkaan tilaa. Ja lisäksi makumme ovat aivan päinvastaiset. Minä haluaisin eleetöntä ja tyylikästä, valkoista ja hopeaa ja hartaita joululauluja. Ja mies luukuttaa last christmasia volumet kaakossa, ostelee järkyttävät määrät räikeänvärisiä koristeita ja hänen on pakko leipoa ja myös koristella älytön määrä pipareita itsekseen vaikka lapset olisivat jo niitä tehneetkin. Kaikki hänen lapsena askartelemansa repaleiset tontut kaivetaan joka joulu esiin ja kuusi on pakko koristella juuri niinkuin hän haluaa. Jotenkin hän hössöttää niin paljon että minua ei enää edes huvita koko joulu tai jouluradion kuuntelu kun mies on jo luukuttanut sitä viikkotolkulla. Yritin että jos joulupukki jättäisi lahjat vaan ovensuuhun kun kuopuksenkin usko horjuu jo kovasti mutta ei, koko spektaakkeli pitää olla. Onko kellään muulla vastaavaa?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vähän samalla tavalla. Mies tykkää yksinkertaisesta, minä taas tykkään teemailla. Joskus teema voi olla yksinkertainen, joskus kuten viime vuonna taas mietittiin lapsen kanssa, että olisi kiva laittaa oikein överijoulu kaikkinen bligblingeineen.

Koska ollaan pariskunta, niin on ollut pakko oppia tekemään kompromisseja. Joskus tehdään joulu miehen toiveen mukaan, joskus teinin, ja joskus minun. Vuorotellen on tässäkin toimiva systeemi.

Vierailija
2/2 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoista minimalismia? Yök.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla