Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihme sattuu rinnassa??

Vierailija
19.12.2015 |

Olen istunut koko yön koneella, reilu tunti sitten vessanpöntöllä kumarruin alas ja rintaan pisti kamalasti. Suoraan tuohon tissien väliin keskelle. Siitä asti on säännöllisesti asentoa vaihtaessa tullut pistoksia. Eli sattuu kun on kumartuu liian jyrkästi eteen tai taakse. Pistoksen jälkeen sattuu kamalasti, sitten hetken päästä helpottaa.
Nyt on kun pistänyt monta kertaa, tuntuu selkäpuolellakin samassa kohdassa ja oikeastaan koko ajan pienesti.
.
Kohta pitäisi lähteä hoitamaan asioita ja reissuun. Meneeköhän tämä ohi?
Ikävä vaiva muttei varsinaisesti vaarallisen tuntuinen. Auttaako jos lepäilen hetken maaten?
.
En tiedä onko pistos varsinaisesti oikea sana, sellainen vihlaisu ennemminkin? Muita oireita: ripuli joka tuskin liittyy tähän :D
.
nimim elämäni kunnossa

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihasjumitus

Vierailija
2/6 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintalihasten jumitus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen että tuntuu kuin hengittäessä sisään hehkuva keihäs läpäisee rintakehän? Olen itse aina olettanut sitä krampiksi jossain lihaksissa esim kylkiluiden välissä. En ole ainakaan vielä kuollut.

Vierailija
4/6 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko varmasti rintalihaksien jumituksesta kyse? Googlailen tässä sydänkohtauksen oireita ihan peloissani... Mutta olen vasta 22-vuotias nainen eikä tietääkseni ole ollut ennen vikaa sydämessä. 

Olen tosiaan ollut illasta asti sängyllä tietokoneen ääressä vuorotellen vatsallani ja sellaisessa hankalasti selitettävässä asennossa, jossa selkä on mutkalla, polvet koukussa ja vatsan alla tyynyjä. Ei mikään ergonomisin asento, mutta olen satunnaisesti muulloinkin tuolla tavalla jonkin aikaa.

Vierailija kirjoitti:

Sellainen että tuntuu kuin hengittäessä sisään hehkuva keihäs läpäisee rintakehän? Olen itse aina olettanut sitä krampiksi jossain lihaksissa esim kylkiluiden välissä. En ole ainakaan vielä kuollut.

En tiedä keihäästä, yhtäkkiä kesken hengityksen sellainen kamala vihlaisu ja pakko lopettaa hengitys kesken ja palata "aloitusasentoon" nopeasti. 

Vierailija
5/6 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko varmasti rintalihaksien jumituksesta kyse? Googlailen tässä sydänkohtauksen oireita ihan peloissani... Mutta olen vasta 22-vuotias nainen eikä tietääkseni ole ollut ennen vikaa sydämessä. 

Olen tosiaan ollut illasta asti sängyllä tietokoneen ääressä vuorotellen vatsallani ja sellaisessa hankalasti selitettävässä asennossa, jossa selkä on mutkalla, polvet koukussa ja vatsan alla tyynyjä. Ei mikään ergonomisin asento, mutta olen satunnaisesti muulloinkin tuolla tavalla jonkin aikaa.

Vierailija kirjoitti:

En tiedä keihäästä, yhtäkkiä kesken hengityksen sellainen kamala vihlaisu ja pakko lopettaa hengitys kesken ja palata "aloitusasentoon" nopeasti. 

Jep. Juuri sellainen tunne. Minulle on noita tullut lapsesta saakka. Jos sinulle on täysin uusi juttu, ja liittyy muitakin oireita kuten se ripuli, niin mitä jos jo ihan oman mielenrauhan takia kuitenkin ottaisit yhteyden hoitajaan tai lääkäriin? Kun kukaan täälläkään ei kuitenkaan esim sydänfilmiä voi tehdä sinulle. Paranemisia!

Vierailija
6/6 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up minullakin ollut samaa joskus

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme