Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävä halusi eron, nyt kiehnaa jatkuvasti vieressä

Vierailija
19.12.2015 |

En ymmärrä hänen käytöstään. Hän halusi eron 1,5 viikkoa sitten. Itki sitä muutaman päivän, minä pääsin siitä yli yhdessä päivässä, joten päädyin häntä lohduttamaan erosta, vaikka olin jätetty ja hän jättäjä.

Asumme toistaiseksi vielä samassa osoitteessa ja hän seuraa minua huoneesta toiseen saadakseen huomiota, tulee syliini kiehnäämään sohvalla ja nukkumaan mennessä sängyssä. Ei hän sellainen ollut aikaisemmin, paitsi ehkä suhteen alussa. Seksiäkin meillä on nyt paljon enemmän kuin parisuhteen aikana. Kyseli eilen olenko alkanut etsimään seuraa muista naisista ja haukkui epäsuorasti sen yhden, jonka kanssa sanoin vaihtaneeni ajatuksia.

En ajatellut, että ero olisi tällaista. En ymmärrä hänen ristiriitaiselta vaikuttavaa käytöstään, koska hän halusi kuitenkin eron ja minä en. Ymmärtääkö joku nainen täällä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet sen laastarisuhde.

Vierailija
2/12 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän halusi vain huomiota

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ymmärrän, ja eihän tuo loogista ole. Joskus rakastaa, mutta käytännön ongelmat pilaa suhteen arjen. Tuntuu loogiselta jättää, mutta sydän sanoo toista.

Joko parisuhdeterapia tai ero, sanon minä. Roikkuminen on pidemmän päälle persiistä.

Vierailija
4/12 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks vitussa harrastatte seksiä jos olette eronneet?  Mars toinen vaikka kavereiden nurkkiin asumaan, ei se ero tolla tavalla toimi, että ootte kuitenkin ihan kokoajan tekemisissä.

Ja joo ihan hyvin sitä naista voikin nyt kaduttaa, kun mukisematta sitten erositkin. Ehkä hän kuvitteli, että sinä ruinaisit häntä takaisin tai jotain

Vierailija
5/12 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä olet sen laastarisuhde.

Hän jätti minut juuri sen vuoksi, että olin kuulemma ollut laastarisuhde hänen edelliselle suhteelleen, (tästä kuulin vasta eropäivänä). Olen nyt siis muuttunut laastarista laastarin laastariksi.

Vierailija
6/12 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taas esimerkki miehestä, joka on lapanen. Ei mitään omia periaatteita, seuraa vaan naisen oikkuja.

Vierailija
7/12 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi vaihtoehto on, että tyttöystävälläsi oli/on toinen ihastus, josta ei tullutkaan mitään..

Tämä selittäisi käytöstä myös.

Vierailija
8/12 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä taas esimerkki miehestä, joka on lapanen. Ei mitään omia periaatteita, seuraa vaan naisen oikkuja.

Mitähän oikkuja sitten olen seurannut? Hän valehteli minulle koko tilanteesta ja tunteistaan, en olisi laastariksi missään nimessä alkanut. Valheiden selvittyä minulle sanoin olevani tyytyväinen eroon, pettynyt häneen ja ettei hän ollutkaan sellainen, jonka haluan parisuhteeseen. Nyt panen häntä, koska panettaa. Mitään parisuhdetta en halua.

Vierailija
9/12 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitähän oikkuja sitten olen seurannut? Hän valehteli minulle koko tilanteesta ja tunteistaan, en olisi laastariksi missään nimessä alkanut. Valheiden selvittyä minulle sanoin olevani tyytyväinen eroon, pettynyt häneen ja ettei hän ollutkaan sellainen, jonka haluan parisuhteeseen. Nyt panen häntä, koska panettaa. Mitään parisuhdetta en halua.

Panet häntä, koska sua haluttaa, koska hän kiehnää ja tekee aloitteita. Molemmat kuvittelevat olevansa tilanteen herroja. Ja nainen nauraa olemattomaan partaansa, miten miehet ovat munansa vietävissä.

Vierailija
10/12 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on selvästi edellisestä suhteesta romahtanut itsetunto ja nyt hakee huomiota sen korjaamiseksi.

Vierailija
11/12 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän, että toimin itse aivan samalla tavalla erotessani edellisestä suhteestani. En tiedä miksi. Jotenkin halusin ehkä, että mies kuitenkin rakastaa ja omat laimeat tunteet tuntuivat tosiaan yhtäkkiä vahvoilta, kun oltiin erottu. Tajuan itse siis nyt että tuo oli aivan tyhmää. Ja varsinkin, kun ei minulla sitten oikeastikaan ollut tunteita tuota miesta kohtaan enää, tuo oli vain joku yksinjäämisen pelko tms.

Vierailija
12/12 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro se exällesi. Luulen, että tyttö tosiaan halusi kiristää huomiota ja kokea draamaa. Loukkasi varmaan tahallaan etkä välttämättä oikeasti ollut mikään laastari. Kuinka kauan suhde kesti ja minkä ikäisiä olette? Naisista tulee tuollaisia usein silloin, kun he tipahtavat prinsessan tornistaan ja tuntevat epävarmuutta itsestään. Uskon, että aiheutit tämän suostumalla eroon ja vieläpä hyvin helposti. Kannattaa muuttaa pois yhteisestä asunnosta, saat tuosta muuten riippakiven. Kerran pääsit helposti hänestä muutenkin yli niin tuskin tunteesi mitkään syvät olivat alkujaankaan. Vaikea siirtyä seuraavaan, jos on mustasukkainen ex kuvioissa.

N32v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi