Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies piilotti facebook kaverit

Kvaimo
19.12.2015 |

Huomasin, että en enää näekään mieheni Facebook -kavereita paitsi yhteiset. Vielä keväällä näin ne. Meillä on ollut tänä vuonna vähän vaikeaa aikaa avioliitossa, mutta ajattelin asioiden olevan parempaan päin. Kun kysyin mieheltä asiasta esitti tietämätöntä, mutta vähän naurahteli hermostuneesti. Voiko facebook kavereiden näkymisen estää tietämättä/vahingossa vai tekikö tarkoituksella ja miksi?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
19.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teimme miehen kanssa heti asiat selviksi. Kummallakaan ei ole vastakkaisen sukupuolen fb kavereita sukulaisten lisäksi ja molemmat tietävät toistensa puhelimien salasanat. Ei mitään urkkimista ihan vain luottamuksen osoitukseksi. Nainen ei tarvitse miesystäviä aviomiehen lisäksi eikö mies naisystäviä vaimon lisäksi!

Haluaisin kysyä alapeukuttajilta nautitteko te siitä jos miehenne katselee muiden naisten kuvia tai tykkäilee niistä? Ja onko teistä kiva jos tiedätte että miehenne juttelee toisten naisten kanssa?

Aivan uskomattoman sairasta. Onneksi tämä on trolli.

No kun ei välttämättä ole. Olen itse seurustellut tämän tyylisen ihmisen kanssa. Lisää vielä soppaan aivan infernaalinen vauvakuume.... >_<

-m35

Sama täällä. Jotkut naiset on silmittömän mustasukkaisia toisia naisia kohtaan.

jep. parashan toki oli se, että halusi todisteen siitä että olin oikeasti katsomassa äitiä sairaalassa. lähdin seuraavana päivänä.

-m35

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi