Miksi mies piilotti facebook kaverit
Huomasin, että en enää näekään mieheni Facebook -kavereita paitsi yhteiset. Vielä keväällä näin ne. Meillä on ollut tänä vuonna vähän vaikeaa aikaa avioliitossa, mutta ajattelin asioiden olevan parempaan päin. Kun kysyin mieheltä asiasta esitti tietämätöntä, mutta vähän naurahteli hermostuneesti. Voiko facebook kavereiden näkymisen estää tietämättä/vahingossa vai tekikö tarkoituksella ja miksi?
Kommentit (21)
Voi tsiisus... "Voiko facebook kavereiden näkymisen estää tietämättä/vahingossa vai tekikö tarkoituksella ja miksi?"
Jos ei ole provo ja aivan tosissaan kysyt niin valitettavasti pakko sanoa, että hänellä on sielä joku uusi naisystävä, jota ei halua sinun näkevän. Kenties heillä on säpinää tai miehesi on ainakin kiinnostunut hänestä. Vahingossa noita asetuksia ei voi vaihtaa.
Ei voi estää vahingossa. Mutta esto koskee kaikkia kavereita, ei vain sinua. Miehesi jokainen fb-kaveri näkee vain yhteiset kaverinsa hänen kanssaan vast'edes.
Mutta syitä voit kysyä vain mieheltäsi.
Todennäköissesti sillä on kavereissa joku, jota ei halua sinun näkevän.
Ikävää ap, mutta juuri näin kuten aikaisemmatkin vastaajat ovat sanoneet. On joku uusi kiinnostava tuttavuus hänellä, jota ei halua sinun näkevän. Mahdollisesti myös jo suhde menossa, monet kuitenkin aloittavat suhteita ihan tuosta vaan...vaikka kotona esittävät jotain muuta. Osa pettäjistä on sellaisia kovan pokan ihmisiä, eivät hiiskahda toisesta elämästään edes parhaalle kaverilleen, kukaan ei tiedä eikä voisi kuvitella kyseisestä ihmisestä, joka vaikuttaa perheelleen omistautuneelta jne.
Kyllä minäkin olen piilottanut fb-kaverini, mutta ei liity mitenkään siihen että mulla olisi joku viritys.
Teet kärpäsestä härkäsen. Aivan normaali yksityisyydensuoja-asetus, millä ei mitä todennäköisimmin ole mitään tekemistä sinun tai teidän parisuhteenne kanssa. Ja se hölmistynyt ilme, jos minun puolisoni ihmettelisi tuollaista asiaa, niin olisin hölmistynyt.
Voi koskea myös vain Ap:ta. Mies on voinut tehdä hänestä "oman ryhmän" ja sitä kautta estää jos en nyt täysin väärin muista. Itse piilotin näin esim. valokuvakansiot sukulaisiltani alaikäisenä, kun niistä näki alkoholin ja tupakan käyttöni. Mulla oli aikanani muillekin tällaisia ryhmiä, joilla rajoitin heille suunnattuja tietoja.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi estää vahingossa. Mutta esto koskee kaikkia kavereita, ei vain sinua. Miehesi jokainen fb-kaveri näkee vain yhteiset kaverinsa hänen kanssaan vast'edes.
Mutta syitä voit kysyä vain mieheltäsi.
Kyllä tuon listan voi estää vaikka vain yhdeltä.
Teimme miehen kanssa heti asiat selviksi. Kummallakaan ei ole vastakkaisen sukupuolen fb kavereita sukulaisten lisäksi ja molemmat tietävät toistensa puhelimien salasanat. Ei mitään urkkimista ihan vain luottamuksen osoitukseksi. Nainen ei tarvitse miesystäviä aviomiehen lisäksi eikö mies naisystäviä vaimon lisäksi!
Vaimona sinulla on oikeus pyytää miestä avaamaan fb ja näyttämään kaverinsa sinulle. Aviopari ei tarvitse mitään fb salaisuuksia tietysti en antaisi miehen lukea viestejä joita kirjoittelen tyttö kavereideni kanssa sillä niissä on heidän yksityisiä asioita jotka eivät muille kuulu. Jo hänellä ei ole mitään salattavaa hän ek pahastu ja näyttää ihan mielellään ;)
Vierailija kirjoitti:
Teimme miehen kanssa heti asiat selviksi. Kummallakaan ei ole vastakkaisen sukupuolen fb kavereita sukulaisten lisäksi ja molemmat tietävät toistensa puhelimien salasanat. Ei mitään urkkimista ihan vain luottamuksen osoitukseksi. Nainen ei tarvitse miesystäviä aviomiehen lisäksi eikö mies naisystäviä vaimon lisäksi!
Haluaisin kysyä alapeukuttajilta nautitteko te siitä jos miehenne katselee muiden naisten kuvia tai tykkäilee niistä? Ja onko teistä kiva jos tiedätte että miehenne juttelee toisten naisten kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kysyä alapeukuttajilta nautitteko te siitä jos miehenne katselee muiden naisten kuvia tai tykkäilee niistä? Ja onko teistä kiva jos tiedätte että miehenne juttelee toisten naisten kanssa?
Nautin siitä että miehelläni on ystäviä sekä miehistä että naisista. Minusta on tärkeää että miehellä on myös muita ihmisiä joille puhua kuin vain minä. Naiset ovat usein parempia tunnejutuissa kuin miehet, ja suhteellemme tekee hyvää kun mies voi puhua tärkeistä asioistaan muidenkin naisten kun vain minun kanssani.
Luotan mieheeni sataprosenttisesti ja jos hän päättäisi pettää, se tapahtuisi riippumatta siitä rajoitanko hänen kommunikaatiotaan vai en. Myös minulla on miespuolisia kavereita ja pari läheistä ystävämiestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi minun itsetuntoni ei ole kiinni siitä, kenen kuvista mies tykkää. Sairaaloinen mustasukkaisuuskin on sairaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi minun itsetuntoni ei ole kiinni siitä, kenen kuvista mies tykkää. Sairaaloinen mustasukkaisuuskin on sairaus.
Mutta kun siihen tykkäämiseen ja keskustelun kuuluu peittelyä, niin onhan siinä ihan selvästi jotain takana. Totahan voi testata takaisinpäin samalla tavoin, että estää miestä näkemästä muuta kuin yhteiset kaverit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan uskomattoman sairasta. Onneksi tämä on trolli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun ei välttämättä ole. Olen itse seurustellut tämän tyylisen ihmisen kanssa. Lisää vielä soppaan aivan infernaalinen vauvakuume.... >_<
-m35
Piilota sinäkin mieheltä kaverisi. Itse alkaisin tuossa tilanteessa jo katsella uutta miestä ja järjestellä asioitani niin, että ero petturipaskasta käy sujuvammin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun ei välttämättä ole. Olen itse seurustellut tämän tyylisen ihmisen kanssa. Lisää vielä soppaan aivan infernaalinen vauvakuume.... >_<
-m35
Sama täällä. Jotkut naiset on silmittömän mustasukkaisia toisia naisia kohtaan.
Kaverien näkemistä ei voi estää vain yhdeltä kaverilta, vaan kaikilta, eli silloin tosiaan jokainen näkee vain yhteiset kaverit tämän henkilön kanssa. Miehesi muutkaan kaverit eivät näe hänen kavereitaan nyt.
Fb-tili on täysin henkilökohtainen asia, ja jokainen asettaa omat yksityisyyden rajansa itse.