Tapaaminen ystävän kanssa - otti perheen mukaan
Mitä olette mieltä? Olemme pitkin syksyä puhuneet hyvän ystäväni kanssa siitä, että olisi kiva vaikka lähteä istumaan iltaa. Ehtisi kerrankin jutella kunnolla. No treffit sovittiin ja ystävä pölähti paikalle miehen ja kahden leikki-ikäisen kanssa. Huh huh. Töistä väsyneenä olin ajatellut shoppailua ja ehkä glögillä käymistä aikuisseurassa, mutta ystävä sanoi, että perhe halusi mukaan. No, käytiin kaupoissa ja esitin iloista, mutta sisimmässään mietin, että olisin tehnyt saman mieluummin vaikka yksin. Kaksi vilkasta lasta ja mies eivät sallineet meidän jutella rauhassa ja kaikki meni lasten ehdoilla.
Mitä olette mieltä, oliko ystäväni ajattelematon?
Kommentit (12)
Perhe halusi mukaan? Lapset jotenkin ymmärrän jos vaikla hoitajaa ei ollut..mutta mitä se mieskin siinä teki?!
Todellakin. Ei ilmeisesti mies sit pärjännyt lasten kanssa yksin.
Toisessa ketjussa sitten vingutaan, kun sinkkua ei kutsuta lapsitapaamiselle tai lapsia ei oteta mukaan, kun tavataan kaveria... Mikään ei passaa.
No oli ajattelematon, jos selvästi olitte sopineet siihen sävyyn että ihana päästä juttelemaan pitkästä aikaa. Mutta ei se nyt ihan normaalia ole tuosta suunnattomasti pahoittaa mieltään, itse sanoisin ystävälle tuossa tilanteessa että okei, mennään sitten ensi kerralla ihan kahden kesken niin saadaa höpöttää rauhassa. Ensi kerralla kannattaakin ehdottaa suoraan tapaamista kahden kesken.
Oli ajattelematon.
Mä hoidan shoppailut yleensä yksin, lasten kanssa kävin kyllä kaupungilla kun olin hoitovapaalla mutta ei he enää kaupoissa viihdy hengailemassa. Lasten kanssa tehdään jotain muuta, kaupungille ei oo mun mielestä mitään järkeä lähteä vaan aikaansa kuluttamaan eikä lapsia oteta mukaan jos on "aikuisten treffit" ja puolisolla mahdollisuus lapsista sillä aikaa huolehtia.
Lasten kanssa kutsun mieluummin vieraita meille kotiin. Kotona lapsia ei tarvii niin paljon vahtia ja jää enemmän aikaa juttelulle.
Hyvä kun saan komppausta teiltä. Mies tuli kun hänellä oli kuulemma myös jouluostoksia tekemättä. :D Ei sitten voinut yksin mennä joku päivä.
Minulla on omiakin lapsia ja sään kiitos elää lapsiperhearkea ihan omassa arjessanikin ihan tarpeeksi.
T. ap
Mulle tulis tuollaisesta lähinnä mieleen, että ystävän perheessä on todella pahoja ongelmia: Järjettömän mustasukkainen mies, joka ei päästä vaimoaan minnekään yksin. Pitää tulla vahtimaan että todella tapaa ystävää, eikä käy panemassa salasuhteen kanssa.
Mustasukkainen mieshän kuvittelee suunnilleen niinkin, että jos nainen käy yksin marketissa miehen odottaessa autossa parkkipaikalla, nainen on varmasti käynyt pukukopissa panemassa.
Niinhän tuosta voisi ajatella, mutta siitä ei onneksi ole kyse... olisiko niin, että ei vaan jaksa olla yksin lasten kanssa (siis mies).
Jaa, mitäpä sanoa. Silloin, kun vielä olin naimisissa, mieheni ei kyllä missään nimessä halunnut tulla seuraan, kun ystävieni kanssa tavattiin. Ei se jaksanut kiinnostua meidän jutuista, jotka kyllä enimmäkseen olivatkin asioita, joista hän ei mitään ymmärtänyt.
Sama juttu mulla, en jaksanut kuunnella hänen kavereidensa juttuja. Pariskunnittain tapaamiset sujuivat.
Olisin kyllä minäkin tuosta ollut hiukan harmissani.
No suoraan sanoen mua olisi kyllä vetuttanut tuo asetelma.