Mitä tekisit jos sulle selviäisi että olet tietämättäsi paneskellut varattua miestä/naista?
Mulla ois nyt tällänen tilanne erään miehen kanssa. Ei olla facebook kavereita (minä joskus pyysin mutta hän ei hyväksynyt pyyntöä, ajattelin aina että ei ole varmaan huomannut tms mutta nyt ei kyllä enää ihmetytä miksei hyväksynyt) mutta sen verran vilkaisin hänen sivuaan eilen että huomasin hänen olevan sen mukaan parisuhteessa jonkun naisen kanssa. Se päivitys oli tehty tässä syksyllä/loppukesästä ja me ollaan sen jälkeenkin oltu sängyssä. Nyt hän juuri muutama päivä sitten ehdotti uusia "treffejä" ja ehdittiin ne jo sopia.
Miten toimisin nyt? Oon niin kyllästynyt sen äijän juttuihin! Tää ei oo eka kerta kun perseilee, ensimmäinen kerta kylläkin kun pettää. Ja ennen sen perseilyt on kohdistunut muhun. Mä oon aina vaan niin sinisilmänen että haluan antaa uuden mahdollisuuden ja uskoa kaikki selittelyt mitä kuulen. Mut nyt riittää!!!!!! Kertoisitteko te sille naiselle? Mun tekis mieli, koska toivoisin myös itse hänen asemassaan että mulle kerrottaisiin. Hänellä on lapsiakin ja jotenkin mun sympit on aina yh:iden puolella :D Mites saisin nyt siis parhaiten näpäytettyä tätä possua? Ajattelin ensiksi vähän kierrellen kaarrellen kysellä mitä elämään kuuluu, onks ollut mitään naiskuvioita jne ja katson kertooko itse.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Kerran yksi tyyppi huijasi tahalleen, että on vapaa. Asiat ei ehtinyt edetä seksiin saakka, mutta olin kiinnostunut kyllä, joten tottakai suivaannuin siitä, että oli haaskannut mun aikaa turhaan. Totesin äijälle, että "nyt vaan alat sitten toivoa, että ette tule vaimos kanssa koskaan mua vastaan". (Siihen olis siis erittäin suuri todennäköisyys).
Hienovarainen vihjaaminen siitä mitä VOI tehdä, on tällaisessa tilanteessa jopa pirullisempaa ja kuumottavampi asia kiinnijääneelle varatulle, kuin se, että alkaisi oikeasti asiasta viestimään puolisolle (jolloin tietenkin mies leimaisi ilmoittajan hulluksi stalkkeriksi jne). :D :D
Mitä väliä sillä on vaikka mies leimaisi hulluksi stalkkeriksi?
Ethän aio olla enää tekemisissä ja vaimo sitten uskoo tai on uskomatta. Silläkään ei lopulta ole väliä. Jos kertoisit niin vaimo saisi aidon tilaisuuden tietää totuuden ja tehdä sen pohjalta omat johtopäätöksensä.
Todennäköisesti epäilee mutta ellei ole saanut mitään konkreettista niin on vaikea saada selville jos mies kieltää.
Eli kerro, ei koston takia vaan rehellisyyden nimissä.
Vierailija kirjoitti:
Kerran yksi tyyppi huijasi tahalleen, että on vapaa. Asiat ei ehtinyt edetä seksiin saakka, mutta olin kiinnostunut kyllä, joten tottakai suivaannuin siitä, että oli haaskannut mun aikaa turhaan. Totesin äijälle, että "nyt vaan alat sitten toivoa, että ette tule vaimos kanssa koskaan mua vastaan". (Siihen olis siis erittäin suuri todennäköisyys).
Hienovarainen vihjaaminen siitä mitä VOI tehdä, on tällaisessa tilanteessa jopa pirullisempaa ja kuumottavampi asia kiinnijääneelle varatulle, kuin se, että alkaisi oikeasti asiasta viestimään puolisolle (jolloin tietenkin mies leimaisi ilmoittajan hulluksi stalkkeriksi jne). :D :D
Eli mitään ei tapahtunut ja olet katkera siitä? Miten luulet vaimon suhtautuvan sinuun, kun kerrot tuon?
Aika monella on vähän suuremmat kuvitelmat itsestään kuin todellisuus. Jos mitään ei tapahtunut, se ei tarkoita, että jotain olisi tapahtunut eri olosuhteissa.
Jos olisi hyvä pano niin varmaan jatkasisin panemista, jos oli huono niin lopettaisin.
En tekis yhtään mitään. Olen paneskellut varatun miehen kanssa ihan tietoisesti ja varmasti myös tietämättäni. Sitähän sää kysyit.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi hyvä pano niin varmaan jatkasisin panemista, jos oli huono niin lopettaisin.
Te ketkä ootte tätä mieltä niin ootteko miehiä/naisia? Kauhea ajatus että joku tietoisesti olisi tälläisessä kuviossa mukana :( Kerroin tänään sille miehelle että tiedän. Kielsi seurusteelleensa kun viimeksi nähdään mutta myönsi seurustelevansa nyt. Toivottelin hyvät loppuelämät ja sillä siisti. Mietin vielä kertoisinko sille naiselle. Tuo nyt vähän muutti mieltäni kun sanoi ettei viimeksi seurustellut vielä, vaikkakin se status oli facebookissa vaihdettu ennen viime tapaamistamme. Ja toisaalta taas hän kuitenkin suunnitteli pettämistä ja lähetteli minulle sellaisia viestejä että itsekkin tyttöystävänä haluaisin niistä tietää. Jos tää olis ollut mulle ihan ok niin hän hyvillä mielin pettäisi kanssani. Eli kyllä varmaan ilmoitan. Odotan kuitenkin pari päivää jotta hän saa aikaa tunnustaa itse jos hänessä on miestä siihen.
-ap
En mitään. Olen pannut varatun kanssa tietäen että on varattu.