Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ministepperin omistajat!

Vierailija
13.02.2006 |

tekeekö kyseisellä laitteella mitään. Käyn parina kolmena päivänä viikossa lenkillä, mutta joskus vapaata aikaa olisi vasta lasten mentyä nukkumaan, joten stepperiä voisi polkea tunnin telkaria katsellessa.

Vain onko esim. Hobbyhallin laite toimiva?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se on ihan hyvä laite, jos sillä vain tulee sitten kanssa stepattua. Mulla on alkuinnostuksen jälkeen tupannut unohtumaan sen käyttö. HUomaan siis vasta myöhään illalla, että eipä taaskaan ole tullut sitä käytettyä. Mutta jos joka päivä sitä käyttää, niin ohjeen mukaan jo 10 minuutin treeni riittää.

Vierailija
2/4 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tuntuu tavallaan siltä kun nousisi 20minuuttia putkeen portaita ylös oikein ripeään tahtiin.

Mulla on anttilasta ostettu ministepperi joka laskee askeleet, kalorit ja sen ajan, eli mun kohdalla 20minuuttia.

Gym-Tech on merkki, maksoi aikoinaan alle 50euroa (eli suunnilleen saman verran kun kuukauden salikortti ja tästä stepperistä on todennäköisesti iloa vähän pidemmäksi aikaa kun kuukaudeksi).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole koskaan tuntia polkenut yhtä kyytiä, olen tehnyt sellasen 20minuutin spurtin joka ilta tammikuun ensimmäisestä päivästä lähtien ja kiloja on lähtenyt melkein 4kiloa. Muuten en ole laihduttanut, vähentänyt vain karkin mutustelua. 20 minuuttia täysillä polkemista, ainakin minulle nousee hiki pintaan ja tuntee tehneensäkin jotain.

Vierailija
4/4 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis pitääkö pitää kiinni jostain samalla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi