Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihana mieheni!

Vierailija
30.01.2006 |

Meillä on kaksi alle 2v lasta, mieheni käy töissä ja minä olen lasten kanssa kotona. Hän on sanonut ettei minun tarvitse tehdä mitään kotihommia (jos en ehdi tai jaksa) minun tahtäväni on olla äiti eikä kodinhoitaja, hän hoitaa sitten tiskit ja pyykit kun tulee töistä. Tai on lasten kanssa että minä saan hoitaa hommat. Hän patistaa minua pois kotoa harrastusten tai ystävien pariin. Antaa minun nukkua viikonloppuisin pitkään jos haluan (toki annan sen mahdollisuuden myös hänelle) Hän jäi kolmeksi päiväksi pois töistä koska kotona oli todella raskasta. Hän puhuu asioista ja kannattaa avoimia keskusteluja. Ei huuda eikä mökötä. Monta kertaa on käynyt niin että kun saamme lapset nukkumaan, hän sanoo minulle että istu nyt ja rentoudu minä hoidan tiskit ym...

Hän on ollut aina tosi kultainen, mutta nyt kun meillä on lapsia hän on aivan ilmiömäinen aarre. Olen sen hänelle monta kertaa sanonutkin ja on ihana tehdä asioita myös hänen puolestaan (antaa nukkua pitkään, ottaa päiväunia yms.) En tiedä kuinka voisin osoittaa hänelle sen miten mahtava aviomies ja isä hän on...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole kertaakaan lapsen jälkeen nukkunut pitkään. Herään aina ensimmäisenä lapsen kanssa. Mies jää huilaamaan. Ei tee kotitöitä ellen siitä jatkuvasti sano. Nyt sais kyllä auttaa kun olen raskaanakin.n Asumme keskellä kaupunkia ja hoidan itse aina kauppakäynnit yms.

Vierailija
2/8 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onneksi saan tehdä kotitöitä, jos haluan. Etkö sinä tosiaan pistä tikkua ristiin yhteisen kotinne hyväksi?

Se voisi olla juuri se millä " palkitset" miehesi eli hänkin saisi vain olla töitten jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmosen kanssa.

Vierailija
4/8 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen toki kotitöitä joka päivä enemmän tai vähemmän, mutta pointtini oli se että mieheni ei sitä minulta vaadi ja tekee niitä myös itsekin vaikka käy päivisin töissä. Pidän kotitöistä, mutta aina niille ei vain jää aikaa. Siksi onkin mahtava ettei minun tarvitse potea huonoa omaatuntoa jos en niitä ehdi tehdä tai lapset haluavat leikkiä kanssani voin siirtää pyykkäykset yms tuonnemaksi ja olla lasteni kanssa.

Ajattelinkin että saako viestistäni sellaisen kuvan etten tee itse mitään, näin ei kuitenkaan ole :)

-ap

Vierailija
5/8 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tosi hyvä " palkinto" raskaantyön raatajalle.

t.3

Vierailija
6/8 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on hyvännäköinen ja aina olen ollut tyytyväinen noihin sänkypuuhiinkin ;)

-ap

Vierailija
7/8 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän käy päivisin syömässä kotona joilloin ruoka siis on pöydässä koko perheelle ja töitten jälkeen sitten teen toisen ruuan jos päiväruokaa ei ole jäänyt toiseenkin ateriaan. Aina ei siis lämmin ruoka odota, mutta mikron kautta sekin onnistuu :)

-ap

Vierailija
8/8 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Hän on hyvännäköinen ja aina olen ollut tyytyväinen noihin sänkypuuhiinkin ;)

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä