Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

###Heinähattujen ma-ti pino###

13.02.2006 |

onnistukohan tämä?? Jos onnistu niin mä olen (omasta mielestä) nero!

Eli viikonloppuläjä:

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=6427695&p=3&tmode=1&smode…

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain mieheltä lahjakortin jalkahoitoon ja manikyyriin, sekä arpoja (sydämenmuotoisia, heh!), vaikka sovittiin, ettei nyt osteta. ystävänpäivä lahjoja Tuli vähän pöllö olo, kun minulla ei ollut sille mitään:(

Ihana, kun on taas siisti koti. Kävin sen jälkeen vielä pitkällä lenkillä koiran kaa, ja ei todellakaan ollut hyväksi ensin huhkia siivotessa ja sit vielä lenkille. Tuli kesken lenkin ilkeitä supistuksia ja mietin, että mitenkähän tässä jaksaa takasin kotia. Pitää alkaa ottaa vähän rauhallisemmin, ettei käy niin kuin ekassa raskaudessa, että paikat alko pehmetä ja jouduin saikulle supistusten takia rv:llä 26 koko loppuajaksi äitiyslomaan asti.

Nytpä pitää lopetella..

Vierailija
22/31 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon jännitystä ja iloisia hetkiä mantelille ja maryannelle ja muille ultraan menijöille! Hui kun jännittää teidän puolesta ja omastakin tietty. Oma on VASTA torstaina (alunperin piti olla tänään), en jaksais enää odottaa... Mies ei siis haluaisi tietää sukupuolta. Mä ehkä ihan vähän haluaisin, mutta eihän me sitä voida kysyä, kun toinen ei halua. Enkä tosiaan pyydä kuiskaamaan mulle tms. Eihän se olis kivaa jos itse tietäis ja toinen arvailisi.

Suviande, mietin että sehän on hienoa jos mies on SELVINPÄIN sitä mieltä, että vauva tulee teille molemmille. Mun mielestä olis pahempi, jos se selvinpäin olis tosi negatiivinen ja kännissä vain hempeilis. Meilläkään mies ei oikein halua tunnustella potkuja. Muutaman kerran olen laittanut sen käden mahalle. Viimeks potkas just käteen ja mies naurahti ihan iloisesti, säikähti kai :) Meillä alkaa nyt varmaan mies tottua ajatukseen ja varmaan tykätäkin vähän salaa. Oon jo sille nimiehdotuksiakin syöttänyt, mutta se vaan hymähtelee. No, jos käy samoin kuin esikolla niin minä kirjoitan listan, jossa on tyyliin 10 nimeä ja mies kertoo mistä tykkää. Niistä sit valitaan. SOPII MULLE ! :)

rva-kevät: en tiennyt, että listalla on tuplamami, onnea teille! Mahtavaa, että pienillä on kaikki hyvin ja kasvavat tasaisesti. Toivottavasti tilanne jatkuu ja saatte molemmat sitten aikanaan (mahd. myöhään) syliin. Vau =D

Meillä ei taideta ystävävänpäivää viettää. Mä kyllä shoppailisin vaikka mitä miehelle ja lapselle, mutta mun rahat on niin minimissä, että en taida ostaa mitään. Siitä tulikin mieleen, että alanpa nyt tehdä töitä (avustan sanomalehteä), jos sais taas jutun myytyä ja vähän lisää rahaa.

Äitiyspaidat alkaa olla ehdottomuus, inhoan kun napa näkyy (tai housujen valtava mahavyötärö) tai kun paita on kokoa supersuuri miehellekin..

Pärjäilkää! t. Liinaharja ja 20+5

Ps. Saatiin nettipostikortti ystävänpäiväksi, joka oli osoitettu meille kaikille ja Hänelle :) Kerroin just vikalle hyvälle ystävälle, joten eiköhän nyt aika lailla kaikki tiedä. Rohkeutta Suviandelle kertomiseen!

Pps. Opiskelumotivaatiota meille koulussa viruville! Vielä ehtii PALJON jos jaksaa... Työintoa ja kotityöintoa kaikille muillekin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin aamulla kaupassa ja ostin sellaiset sydämenmuotoiset ystävänpäiväleivokset illaksi :) Toivottavasti saadaan mieskin samaan pöytään, kun hommailee yleensä tuolla konehallissa aina iltaisin..

Iik, mulla on tänään se uusintatentti. Nyt on ihan hyvä fiilis ja pitäisi mennä läpi, on nimittäin sen verran tullut nyt luettua :D

Tässä harkitsen yhden kurssin tenttimistä, kun on niin tuttua asiaa..Saisi taas pois 5 oppituntia viikosta ja voisi vaikka paneutua sillä aikaa muihin juttuihin..

Eilen kysyin mieheltä, tuleeko se mukaan rakenneultraan ja se vähän jo lupaili..Se vain on niin aikaisin, että en tiedä jaksaako se lähteä vielä siihen aikaan yhtään mihinkään..aamu-uninen kun on..Olisi kiva jos lähtisi, mutta todennäköisesti menen kuitenkin ihan yksin..

~suviande ja öttiäinen 20+4~

Vierailija
24/31 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän esikoinen oli kanssa alkuun sitä mieltä, että oma sänky on tosi tylsä paikka. Äidiltäni saatiin vinkki, että kannattaa totuttaa uuteen sänkyyn siten, että kasaa sängyn meidän sängyn viereen. Näin tehtiin ja yöt rauhoittuivat. Kannattaa siirtää sänky omaan huoneeseen ENNEN vauvan syntymää... *kantapään kautta*

Vierailija
25/31 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hejssan!

Oikein kaunista ystävänpäivää teille kaikille! Kävin tuossa hetki sitten ostamassa työkavereilleni iiisot leivokset näin tämän teemapäivän kunniaksi. Sen lisäksi ostin iltaleivokset myös kotiin, joten tänään herkutellaankin sitten oikein kunnolla. =))

Wekku: Missäpäin maailmaa asut tällä hetkellä? Lienee todellakin varmaan turvallisinta pysyä sisällä, jos siellä on mielenosoituksia tulossa. Kommentoin, vaikken tiedäkään missä asut.

Kaikille: Oletteko sopineet tapaamisesta? En ole ehtinyt kaikkia pinoja lukemaan, joten kyselen tätä sen vuoksi, jos olen jäänyt tärkeästä tiedosta paitsi. =)

Aloitin oman pinon unipusseista, mutten saanut siihen juuri vastauksia, joten käännyn teidän puoleenne: onko teillä kokemuksia vauvan nukuttamisesta unipussissa?

Minulla olisi ollut ensi viikolla aika rakenneultraan yksityiselle, mutta päätin sitten perua ajan. Olen soutanut ja huovannut päätöksen suhteen pitkän aikaa, joten sikäli oli varsin helpottavaa soittaa klinikalle ja ilmoittaa, etten ole tulossa.

Pienokaisemme möyryää aina välillä ja mieheni on nii-in innoissaan tästä raskaudesta. Kun olimme viikonloppuna lumikenkäilemässä, niin hän tuumasi, että:" No teitähän on kaksi, niin et voi liikkua niin nopeasti..." Anoppikin oli huolissaan siitä, että kuinka jaksan lumikenkäillä, kun olen raskaana. Vielä toistaiseksi kuitenkin jaksan. =))

pazzepartout rv 17 + 4

Vierailija
26/31 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Kävimme tänään rakenneultrassa kättärillä ja saimme nähdä pienen ihmeen siellä mönkimässä massussa!! Totesivat minun olevan yli viikon pitemmällä kun neuvolakortissa lukee, mutta mitäpä tuosta, näillä mennään kunnes vaavi on sylissä! Kaikki oli kunnossa vaavilla, mikä oli pääasia, mutta kätilö ei ollut mukavimmasta päästä.. Hitto, päästeli suustaan välillä sammakoita.. Suutuin niin, että melkeen en osannut nauttia vaavin näkemisestä. En jaksa toistaa mitä se sano, mutta ihan turhia kommentteja, enkä yleensä menetä hermojani helposti..

Sukupuolesta kysyin varovasti heti alkuun johon kyseinen kätilö melkeen huusi että " täällä tutkitaan ainostaan rakenteita" - kyllähän mä sen tiesin ja kysyinkin todella hienotunteisesti että jos sattuu näkemään, niin voitte kertoa.. Mutta kun ei osata kauniisti tai edes kohteliaasti vastata...

Päätin että menen vielä yksityiselle ja tilasin ajan femedan Brunolle 4D-ultraan joka on jo perjantaina. Maksaa paljon (140¿), mutta haluan laittaa sitten vauvalle valmiiksi paikat ja vaatteet, enkä halua ostaa paljoa " sukupuolettomia" vaatteita.. nekin maksaa. Mies ei ehkä ole samaa mieltä, mutta näistä asioista päätän minä! ;-)

Hyvää ystävänpäivää teille kaikille!!!

maryanne ja kolmonen 19+1

Vierailija
27/31 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyit niistä unipusseita.. Minä olne kyllä olut tosi tyytyväinen. Laitettiin jo ihan vastasyntyneenä unipusiin ja minusta nukkui rauhallisemmin, kuin peiton kanssa. Varmaan samanlainen vaikutus kuin kapalossa; rauhoittaa. Ja ei tarvinnut pelätä, että menee peitto pään päälle. me asutaan Saksassa (tosi ironista, että juuri täällä hullut neonatsit alkaa huutelemaan!). Täällä on muuten tuo unipussi aivan vauvanhoidon arkea. Kaikki jotka tunnen käyttää unipussia. Täältä tämän käytön opinkin. Nyt kyllä esikoinen on jo niin iso, ettei halua unipussia, vaan yrittää ottaa pois jos sen laittaa.. Suosittelen!

Vierailija
28/31 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei kyseistä päivää tosin pahemmin juhlita, perinne tuntuu vähän vieraalta.

Minäkin olen vihdoin käynyt rakenneultrassa, kaikki oli kunnossa ja pippelikin näkyi selvästi jalkojen välissä =) Helsingissä ei kuulemma kerrota sukupuolta edes kysyttäessä, mutta meidän ihana ultratäti käytti varmaan 10 minuuttia vauvan jalkovälin tiirailuun, ja yritti saada pojan vehkeistä meille kuvankin. Voi että, täytynee totuttautua ajatukseen pojasta ja ruveta lahjoittelemaan tytön vanhoja vaatteita sukulaisillle ja kavereitten lapsille. On se vaan niiiin ihanaa nähdä se pieni ihminen oman nahan alla potkiskelemassa, kun tähän asti on ollut tosi epävarma olo tästä raskaudesta. Nyt voi ruveta vähän uskomaankin siihen, että kesällä meidän perheessä on 4 jäsentä!

Mukavia ultrahetkiä ja onnellista odotusta muillekin heiniksille toivottelee

Sisil rv 19+4

Vierailija
29/31 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli tänään rakenneutra. Ja siellähän pikkuinen oli ja liikkui niin kuin pitikin :) Jotenkin ihan uskomattomalta tuntuu, että neljännen kerran ollaan tässä. Muahan huoletti, kun liikkeitä ei oo oikein tuntunu, mutta istukka tosiaan olla mollottaa etuseinässä ja vaimentaa.

Kävin vähän myös kaupoilla. Nautin, kun sain olla itekseni. Ja löysin Lindexistä kivat collegehousut isommille ja bodyn kuopukselle.

Vauvalle en oo hankkinu mitään enkä varmaan hankikaan. Ä-pakkauksen kyllä ajattelin nytkin ottaa, vaikka niitä jo kolmin kappalein onkin ja vielä lisäksi anopin säästämiä ja muille lahjaksi saatuja kamppeita. Täytyy sitte hankkia, jos tarvetta ilmenee. vaippajuttua pitää vielä miettiä. Että viittiskö pienellekin kokeilla kestoja.

Sisarusrattaita meinasin hankkia, mutta näyttää rahatilanne vähän kehnolta. Joten ajattelin, että ostetaan kunnon seisomateline ja kun meillä on kuitenkin sisaristuinviritelmä, niin eiköhän niillä pärjää. Jos kovin takkuaa, niin pitää sitten hankkia.

Kivaa viikkoa kaikille ja erityisesti tsemppiä tuplaodottajalle! Ja toivottavasti Suvianden asiat selviää.

T@hti rv 18+2, ultran mukaan tosin 18+6

Vierailija
30/31 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, nyt sitten sain kiusakseni kivuttomat supistukset. No ei onneksi ole paljon, pari kolme päivässä on ollut muutaman päivän sisällä. Esikoisesta tais alkaa samoihin aikoihin, mutta silloin kyllä tein fyysisesti raskasta työtä mikä aiheutti niitä supistuksia. Nyt niitä tulee ihan kotona ollessa. Mutta kai niitä saa tässä vaiheessa jo vähän tulla, kun ei ole kipeitä??

Rakenneultra olis maanantaina ja sinne asti pitää vielä malttaa odotella. Hirmusesti kyllä jännittää, onko se istukka siirtynyt parempaan paikkaan, ja olisi kiva saada tietää sukupuoli. On niin poikaolo ollut, että haluan tietää jos tämä onkin tyttö, etten hölmöyksissäni mene hävittämään esikoisen vaatteita ;)

Maha on nyt kasvanut sen verran, että sen ulkopuoliset huomaa, jos pitää suht mahanmyötäistä paitaa. Mutta ei vielä ole sellaista kovin selkeän pyöreää vauvamasua havaittavissa. Esikoisesta selvisin suht pienellä mahalla ja toivon että tälläkin kertaa pysyttäisiin inhimillisissä mitoissa mahan kasvun suhteen ;)

Nyt täytyy mennä.

T. myy rv 19+5

Vierailija
31/31 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta sänky-hommasta...

Itselläni nyt elokuussa 5 vuotta täyttävä poika ja pari vuotias neiti ja kolmannen pitäisi syntyä heinäkuun lopulla...

Meillä poika siirrettiin reilun vuoden ikäisenä lasten jatkettavaan sänkyyn, aluksi meidän sängyn viereen ja tuo montaa kertaa pudonnut, hyvin oppi homman ja aika äkkiä oppi nukkumaan omassa huoneessa. ja neitikin on nukkunut niin kauan jo tavallisessa sängyssä kun oppi kävelemään, että vajaan vuoden jo. Kyllähän ne joskus tahtoo tulla äitin ja isin sänkyyn, mikäs siinä :-) mutta hyvin tietävät missä nukkuvat. Kyllä se siitä!

T:Tupuhupuna