Stephen King -fanit huom! Se / It tulossa jälleen kauppoihin!
tuo kauhukirjallisuuden klassikko jota olen vuosikaudet metsästänyt kirjahyllyyni julkaistaan 31.12. :) tein juuri ennakkotilauksen... jeeeeee!!! Muistan kun luin sen lukioikäisenä ja se tarina oli huikea - paras koskaan lukemani kirja. Mahtavaa ! Onko täällä muita King/It -faneja? :)
Kommentit (10)
Multa löytyy myös varmaan yli 10 Kingiä kirjahyllystä mutta Se 1 ja 2 puuttuivat.... nyt tulee yhtenä kirjana uusi painos. Yli 1100 sivua ahmittavaksi. voi vitsi mikä onnen päivä tammikuun lopussa :) t.ap
Divarista löysin useampi vuosi sitten miehelle lahjaksi molemmat osat kovakantisina ykköspainoksina, kunto taisi olla luokiteltu K3. Enemmänhän niistä tosin joutui pulittamaan ja jonkun aikaa joutui päivystämään saitilla ennenkuin mieleiset löytyi. Itse oon Kingiä lukenut viimeksi yläasteella, mut mies on fani.
Toivottavasti se julkaistaan myös e-kirjana.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti se julkaistaan myös e-kirjana.
julkaistaan, ainakin adlibriksessä oli mahdollisuus ostaa e-kirja. Itse ostin kovakantisen painoksen.
Tässä teille luettavaa siihen saakka: http://mysteriousuniverse.org/2015/10/the-creepy-mystery-of-the-phantom…
ah, olen aina vihannut pellejä, lapsesta asti ja sitten Pelle Penninvenyttäjän myötä vielä enemmän. Kuuma kesä, lapset taistelemassa pahaa vastaan, vastatuuleen lentävät ilmapallot. Tuo kirja niin tempaa mukaansa. Taidan häätää miehen ja lapset mummolaan ja ahmia kirjan yhdeltä istumalta kunhan se ilmestyy :) t. ap
onko muita King -faneja nyt av:lla?
King -fanit huomio !
Mitä hänen kirjojaan suosittelette ?
Luin juuri Joylandin joka ei tehny vaikutusta. Nyt aloitin Pet Semataryn jonka pitäs olla yks hänen myydymmistään, onko myös parhaitaan ?
Täällä! Parikymmentä Kingin kirjaa löytyy hyllystä, myös molemmat IT-osat kovakantisina ykköspainoksina - harmi vain, että ovat kirjastopoistoja eivätkä minkään arvoisia. Mutta tarinan takia ostin kohtuuhinnalla, noita kirjoja kun ei edes tämän kaupungin kirjastosta saanut. Kelpaavat minulle toistaiseksi :)