Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies petti etota vai ei

Vierailija
17.12.2015 |

Ongelmani on siis että avomieheni jonka kanssa olemme olleet yhdessä kuusi vuotta petti. Netissä puhunut yhden kanssa ja baarissa oli nainen yrittänyt iskeä ja hän laittanu käden lanteille. Mieheni valehtelee aika ajoin pikkujutuista. Hän kovasti haluaa ja hieman yrittää muuttua eikö halua erota. Tällä hetkellä en rakasta häntä enkä koe vetoa häntä kohtaan. Pitäisikö erota ja toivoa että löytää parempaa vai jäädä taistelemaan. Mieheni on kultainen eli tekee mitä vain kun pyydän mutta ei ole missään vaiheessä tehnyt pysyviä muutoksia. Hän ei ole paha eikä ilkeä ja varmasti olisi hyvä isä mutta en tiedä onko enään mahdollista saada rakkautta. Olen 22 vuotias ja olen lihonut normaalipainon ylärajoille ja senkin vuoksi pelkään että en saa enään ketään parempaa. Kertokaa kokemuksia kuka on saanut korjattua suhteen ja kuka ei.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni tutustui netissä naiseen jonka kanssa aloitti ns. Nettisuhteen ja myös tapasi naisen. Mieheni rakastui tähän naiseen ihan sokeasti.

Mieheni ns. jakoi arkensa, ajatuksensa ja toiveensa hänen kanssaan ei minun.

Oli hyvin loukkaavaa kun asia minulle selvisi. Pointti on siinä että mieheni rakastui tähän naiseen. No hän halusi pitää edelleen naisen ystävänään ja olla yhteydessä. Tajusin että mieheni ei enää rakasta minua.

Nyt on tilanne se että tämä mieheni rakkauden kohde on vakituisessa parisuhteessa ja mieheni elää edelleen kanssani.

Jaa. Kerrot tämän meille siksi että...?

Vierailija
22/29 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eis itä "tehdä" mitenkään. Se vaan tapahtuu tai sitten ei tapahdu. Emme voi tahdonvoimallamme rakastaa tai haluta toista ihmistä. Jos "veto" on mennyt, niin se voi tulla takaisin tai olla tulematta, ei noihin asioihin voi vaikuttaa millään teoilla.

Tottakai voi.

Vihkivalassa tai mikä se on kysytään että tahdotko rakastaa eikä rakastatko?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni tutustui netissä naiseen jonka kanssa aloitti ns. Nettisuhteen ja myös tapasi naisen. Mieheni rakastui tähän naiseen ihan sokeasti.

Mieheni ns. jakoi arkensa, ajatuksensa ja toiveensa hänen kanssaan ei minun.

Oli hyvin loukkaavaa kun asia minulle selvisi. Pointti on siinä että mieheni rakastui tähän naiseen. No hän halusi pitää edelleen naisen ystävänään ja olla yhteydessä. Tajusin että mieheni ei enää rakasta minua.

Nyt on tilanne se että tämä mieheni rakkauden kohde on vakituisessa parisuhteessa ja mieheni elää edelleen kanssani.[/quote

Eli teillö ei tilanne parantunut vaikka jöit..

Vierailija
24/29 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tunteet on sun osalta kuolleet etkä tunne vetoa jne, niin mitä enää edes mietit?! Järki käteen ja haloo!

No järjellä yritinkin asiaa miettiä että mies ei ole paha ja pettäminen ei ole paha ja varmasti olisi hyvä isä ns hyvä sijoitus... Ja kympille että joo ei ketään voi pidellä mutta se ei nyt se kysymys ollut vaan että jäänkö vai en... Kun en osaa päättää ja siksi tulin kyselemään että saan eri kantoja..

Jos jäät, niin sehän tarkoittaa että yrität pitää sen miehen. Mies lähtee, jos löytää muualta paremman. Sinä lähdet, jos et ole suhteeseen tyytyväinen. Ei siinä sen enempiä tarvitse miettiä. Jäätkö suhteeseen, kun tiedät että mies rakastaa jotakuta muuta enemmän kuin sinua? Kumpikohan teistä on se vässykkä?

Vierailija
25/29 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä enää tunge ännää enää -sanan loppuun, kun ei se sinne kuulu. Toisaalta n usein jätetätään pois sellaisten sanojen lopusta, jonne se kuuluu..? 

Vierailija
26/29 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä enää tunge ännää enää -sanan loppuun, kun ei se sinne kuulu. Toisaalta n usein jätetätään pois sellaisten sanojen lopusta, jonne se kuuluu..? 

Mitä on jätettäminen? Tarkoittaako se jätteeksi muuntamista?

Vierailija
27/29 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kas, kielipoliisiltakin lipsahtaa!! Hahahah

Vierailija
28/29 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tosi kehariälyllä laadittu provo

Vierailija
29/29 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika! Kun kerran noin etoo..