Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nautitteko heräämisen hetkestä?

Vierailija
17.12.2015 |

Mun mielestä se on jotenkin ihana, vähän semmoinen sekava, sitten voi vielä torkuttaa ja mennä edestakaisin siinä unen ja valveen rajoilla :)

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, en todellakaan. Ehkä pahinta mitä tiedän, niin on herääminen. Niin tuskallista, olipa kyse yöunista tai päivä...

Vierailija
2/15 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan nauti, vaikka joka aamulle torkutankin viiden herätyskellon soinnin yli. En selvästi tosiaan ole niitä aamuihmisiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen joka aamu herätessäni hämmästyksensekaista iloa, että olen vielä elossa. Minulla on sydänsairaus, johon voin teoriassa kuolla milloin tahansa. Lääkitykseni takia palelen melkein aina, mutta joskus aamuisin minulla on ihanan lämmin enkä millään tahtoisi tulla peittojen alta pois, koska sitten alkaa taas palella.

Joskus olen myös nähnyt kiinnostavia unia, ja herätessä on pieni hetki jolloin pystyn vielä palauttamaan ne mieleeni. (Tänään valitettavasti ehdin unohtaa, mitä keskusteluja olin käynyt ihastukseni kanssa...)

Vierailija
4/15 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt olen nauttinut herätä aamulla jo seitsemältä, koska olen ollut päihteittä. Aikaisemmin meni nukkuessa iltapäivään. On niin mukava olla selväjärkinen.

Vierailija
5/15 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Haluaisin vaan nukkua.

Vierailija
6/15 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herääminen on mukavaa jos ei kiirettä. Voi peiton alla möllöttää,lukea uutisia,blogeja ja av:tä..

Vierailija
7/15 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuvuorossa kello pärähtää soimaan 4.50... voin kertoa, että vituttaa enkä nauti siitä heräämisen hetkestä vaikka torkutankin ennen sängystä nousemista.

Vierailija
8/15 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt olen nauttinut herätä aamulla jo seitsemältä, koska olen ollut päihteittä. Aikaisemmin meni nukkuessa iltapäivään. On niin mukava olla selväjärkinen.

Hienoa kuulla, onnea päätöksestäsi. :)

Kyllä pääsääntöisesti nautin, kunhan on sopivasti aikaa heräillä, käytännössä tarvitsen tähän n. 10 min. Pitää tietysti olla myös riittävästi unta takana.

Vierailija
9/15 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme

Vierailija
10/15 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna nautin kun olin nukkunut 9 tunnin yöunet heräämättä kertaakaan ja heräsin vielä itsekseni ennen kuin miehen kello soitti vähää vaille seitsemän.

Olen tänään kotona nuorimman kanssa kun hän on hieman kipeä eli sängyssä vielä makoilen :)

Sen verran olin ylhäällä että lähetin isommat lapset kouluun ja tulin takaisin sänkyyn ja av lle ;)

Normaalisti en voi sietää aamuherätyksiä, varsinkaan huonosti nukutun yön jälkeen.

Vierailija
11/15 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin muuten unta että mulla oli todella kapea vyötärö :D ihme että oli silti mukava herätä todellisuuteen.

Olen syönyt kyllä kevyesti kun en ole kauppaan jaksanut, tästäpä motivaatiota :) ap

Vierailija
12/15 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tällä hetkellä. Heti kun herää iskee epämääräinen huono olo, sellainen kuin jokin olisi pahasti vialla mutta ei ole. Paitsi että olen vakavasti masentunut, kai siinä on tarpeeksi. Toivon joka aamu ettei tarvitsisi herätä enää.

Kyllä kai tämäkin menee ajallaan ohi. Tiedän myös sen tunteen kun aamulla herää ja innolla nousee tulevaan päivään. Haluan tuntea sen taas.

Vierailija
13/15 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nautin heräämisestä, mutta ensimmäisen venytyksen jälkeen paukahtaa toivoton arki päälle :(

Vierailija
14/15 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nautin heräämisestä viikonloppuisin kun ei ole kiire ja saa nousta kun hyvältä tuntuu. arkiaamuina kellon soidessa klo 6 en todellakaan nauti.

Vierailija
15/15 |
17.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nauti. Se pettymyksen tunne on ihan valtava, kun pitää herätä hyvästä unesta ja kohdata taas yksi päivä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän